Καθώς η Walmart προσπαθεί να επιταχύνει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, σε μια προσπάθεια να μειώσει το χάσμα του eCommerce μεταξύ της ίδιας και του ανταγωνιστή της Amazon, ο έμπορος λιανικής δίνει στους digital αγοραστές αποκλειστική πρόσβαση (VIP) για να τους κάνει να ασχοληθούν περισσότερο, σύμφωνα με το PYMNTS.

Η αλυσίδα υπερκαταστημάτων ανακοίνωσε με δελτίου τύπου που στάλθηκε μέσω email ότι ξεκινά την πρώτη της εαρινή εκδήλωση Walmart+ Early Access, επιτρέποντας στα μέλη του προγράμματος συνδρομής επί πληρωμή αποκλειστικές ευκαιρίες αγορών, προσφέροντας «πρώτες προσφορές» σε νέα προϊόντα όπως ένα Dolly Parton baking set και μια σειρά από special edition Oreos.

Ένα σχετικά μικρό — αλλά όχι αμελητέο — μερίδιο καταναλωτών αναζητά αυτό το είδος VIP μεταχείρισης.

Η μελέτη του PYMNTS Intelligence «Personalized Offers Are Powerful — but Too Often Off-Base», η οποία βασίστηκε σε έρευνα με περισσότερους από 2.500 καταναλωτές στις ΗΠΑ, διαπίστωσε ότι το 9% των αγοραστών της Generation Z και το 8,2% των millennials ανέφεραν την αποκλειστική πρόσβαση σε νέα προϊόντα και τις personalized προσφορές που ενδιαφέρονται περισσότερο να λάβουν από εμπόρους. Επιπλέον, οι καταναλωτές με υψηλότερο εισόδημα είναι δυσανάλογα πιθανό να επιθυμούν αυτό το όφελος.

Οι Gen Z φέρνουν το social commerce στα mall (ΗΠΑ)
Οι νέοι της Generation Z ψηφίζουν social commerce και αλλάζουν τον τρόπο που λειτουργούν τα καταστήματα στα mall.
walmart screenshop from eshop

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Walmart

Η προσφορά μοναδικών online εμπειριών στους καταναλωτές, όπως κάνει η εταιρεία, μπορεί να είναι ένας βασικός τρόπος για τις επωνυμίες και τους λιανοπωλητές να προωθήσουν τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό.

Πάρτε, για παράδειγμα, τον «τιτάνα των γλυκών», την εταιρεία Mars . Σε μια συνέντευξη του 2021 με την Karen Webster της PYMNTS, ο Jason Thomstatter , επικεφαλής digital commerce στη Mars, σημείωσε ότι η εταιρεία αναβαθμίζει την ψηφιακή παρουσία της για να προσφέρει μοναδική αξία που δεν μπορούν να αποκτήσουν οι καταναλωτές στα καταστήματα, όπως η παροχή προσαρμοσμένων M&M μέσω eshop προς τον καταναλωτή (D2C). Αντίθετα, σημείωσε ότι στα καταστήματα, οι καταναλωτές μπορούν να βιώσουν το brand M&M με πιο καθηλωτικό τρόπο, αλληλεπιδρώντας πιο άμεσα με τα προϊόντα.

«Νομίζω ότι υπάρχουν διαφορετικά χρονικά σημεία που κάθε καταναλωτής θα θέλει να αλληλεπιδράσει διαφορετικά με … αυτά τα διαφορετικά κανάλια και αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να αξιοποιήσουμε αυτά τα διαφορετικά στηρίγματα για να προσφέρουμε εξαιρετικές εμπειρίες σε όλους αυτούς τους τύπους καναλιών», εξήγησε. 

Η Amazon προσπαθεί να αυξήσει τις online παραγγελίες

Εν τω μεταξύ, η Amazon προσπαθεί επίσης να ενισχύσει την ψηφιακή δέσμευση, στοχεύοντας να ενσωματώσει τις προσφορές της πιο βαθιά στη ζωή των καταναλωτών, παροτρύνοντας τους καταναλωτές να κάνουν αγορές πιο συχνά αξιοποιώντας την κατηγορία των high-frequency παντοπωλείων.

Η εταιρεία ανακοίνωσε την Τρίτη (23 Απριλίου) την έναρξη μιας νέας  συνδρομής παντοπωλείου  σε περισσότερες από 3.500 τοποθεσίες στις ΗΠΑ, παρέχοντας απεριόριστη δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 35$ στα μέλη Prime για επιπλέον 9,99$ το μήνα και στους παραλήπτες της Electronic Benefits Transfer (EBT) για 4,99$ το μήνα.

«Για τους πελάτες που προτιμούν να αγοράζουν πιο τακτικά - είτε παραγγέλνουν παράδοση, είτε παραλαβή - αυτό το νέο πλεονέκτημα παντοπωλείου θα τους εξοικονομήσει ακόμη περισσότερο χρόνο και χρήμα», δήλωσε ο Tony Hoggett , ανώτερος αντιπρόεδρος των worldwide grocery stores της Amazon, σε δελτίο τύπου. . 

Γεφύρωση του eCommerce χάσματος

Η Walmart έχει ακόμα digital έδαφος να καλύψει για να ανταγωνιστεί αποτελεσματικά την Amazon στο eCommerce, την ίδια ώρα που η κολοσσιαία εταιρεία βάλλεται από παντού.

Ιταλικές αρχές: Πρόστιμο 10 εκατομμυρίων ευρώ στην Amazon
Οι ιταλικές αρχές επέβαλαν πρόστιμο ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ στην Amazon, για αθέμιτες επιχειρηματικές πρακτικές.

Η μελέτη της PYMNTS Intelligence «Whole Paycheck Report: New Consumer Spend Data Finds Amazon Way Ahead of Walmart» εκτιμά καθένα από τα μερίδια αγοράς των δύο λιανοπωλητών σε διάφορες κατηγορίες με βάση τις αναφορές κερδών ετών σε συνδυασμό με τα εθνικά δεδομένα από το  U.S. Census Bureau και Bureau of Economic Analysis. Σύμφωνα με συμπληρωματική έρευνα από τη μελέτη, από το 4ο τρίμηνο του 2023, η Amazon κατείχε μερίδιο 57,2% των δαπανών λιανικής στο eCommerce, ενώ η Walmart κατείχε μερίδιο 6,8%.

Ενώ η Walmart αυξάνει το μερίδιό της, η Amazon αναπτύσσεται επίσης, με το μερίδιο των eCommerce δαπανών της πρώτης να αυξάνεται από 6,2% το προηγούμενο έτος και της Amazon από 52,3%.