Τώρα μια νέα συνεργασία ξεκινά με την Payrails, μια πλατφόρμα πληρωμών που εξυπηρετεί παγκόσμιες επιχειρήσεις να ενώνει τις δυνάμεις της με την Puma για να προσφέρουν μια ακόμη καλύτερη εμπειρία online αγορών στους πελάτες της.

Η συνεργασία αυτή θα επιτρέψει θα επιτρέπει στους πελάτες να έχουν μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών πληρωμής, ανεξάρτητα από το πού ζουν στον κόσμο ή με ποια μέθοδο επιλέγουν να πληρώσουν. Από την άλλη και η εταιρεία αθλητικών ειδών θα επωφεληθεί καθώς θα δει βελτιωμένα ποσοστά έγκρισης πληρωμών και θα είναι σε θέση να εισέλθει ταχύτερα σε νέες αγορές, ενώ θα εξυπηρετεί καλύτερα τις υφιστάμενες.

Ποια θα βελτιστοποιήσει το brand experience;

Η γνωστή από το αιλουροειδές της εταιρεία φαίνεται ότι ενδιαφέρεται πολύ για τους πελάτες της καθώς πριν από λίγο καιρό είχε στραφεί και στο Google Cloud για να βελτιώσει το shopping experience. Τώρα με την τεχνολογία της Payrails που πρόκειται να ενσωματώσει οι δύο εταιρείες σχεδιάζουν να ελαχιστοποιήσουν την τεχνική πολυπλοκότητα και να επεκτείνουν τη συνολική λειτουργική αποτελεσματικότητα. Επίσης, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της Payrails, η Puma πρόκειται να προωθήσει τις δυνατότητες επεξεργασίας πληρωμών της, επιτρέποντας την ενσωμάτωση πολλών παρόχων υπηρεσιών πληρωμών και εναλλακτικών μεθόδων πληρωμής σε πολλές περιοχές.

Η Puma στρέφεται στο Google Cloud για shopping experience
Η Puma μεταφέρει τις eCommerce λειτουργίες της στο Google Cloud για να custom-άρει και να βελτιστοποιήσει την αγοραστική εμπειρία.

Η αυτόματη δρομολόγηση πληρωμών της αθλητικής μάρκας ανακατευθύνει τις συναλλαγές στον καταλληλότερο πάροχο λαμβάνοντας υπόψη διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των τελών επεξεργασίας, της τοποθεσίας αγοράς, της αξίας της συναλλαγής και του κινδύνου.

Θα είναι επίσης σε θέση να προσφέρει τοπικά προσαρμοσμένες εμπειρίες στους πελάτες της που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές, παρέχοντάς τους δυναμικές σελίδες πληρωμών προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις τους. Η εταιρεία τους προσφέρει μια σειρά προσαρμοσμένων επιλογών πληρωμής και μια πιο βελτιστοποιημένη, επικεντρωμένη στον χρήστη εμπειρία πληρωμής.

Η Amazon απλοποιεί τις διασυνοριακές πωλήσεις
Η Amazon επεκτείνει την εμβέλειά της στην Ευρώπη με το Export Central, το νέο εργαλείο διασυνοριακών πωλήσεων.

Σε δήλωσή του ο Orkhan Abdullayev, CEO και συνιδρυτής της Payrails είπε «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Puma ως παγκόσμιος συνεργάτης τεχνολογίας πληρωμών για την ανάπτυξη απρόσκοπτων εμπειριών πληρωμής για τους αγοραστές οπουδήποτε στον κόσμο. Σχεδιασμένη για επιχειρήσεις, η προηγμένη πλατφόρμα πληρωμών μας παρέχει σε εμβληματικές μάρκες όπως η Puma την ευελιξία και την επεκτασιμότητα που χρειάζονται για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες στους πελάτες τους σε παγκόσμιο επίπεδο. Αξιοποιώντας την τεχνολογία και την τεχνογνωσία μας, θα είναι σε θέση να βελτιώσει τις εμπειρίες checkout, να μειώσει τις απορριπτόμενες πληρωμές και να ενισχύσει τη συνολική απόδοση των πληρωμών της».