Store of the Future: Τα Foot Locker λανσάρουν νέο app

Η εταιρεία Foot Locker, ένας κορυφαίος λιανοπωλητής αθλητικών ειδών, επιταχύνει τη μετατροπή της σε omnichannel retailer το 2024. Μετά από μια επιτυχημένη χρονιά το 2023, η εταιρεία μοιράστηκε συναρπαστικά σχέδια κατά τη διάρκεια της παρουσίασής της την Τετάρτη, 6 Μαρτίου.

Με στόχο να δημιουργήσει ένα ταξίδι αγορών πιο ελκυστικό αλλά και personalized, όπως και πιο ομαλό σε όλα τα κανάλια, το Foot Locker σύμφωνα με αναφορές υιοθετεί μια omnichannel retailer προσέγγιση. Αυτή η στρατηγική έχει ήδη αποδειχθεί πολλά υποσχόμενη, με τις digital πωλήσεις να «σκαρφαλώνουν» στο 19,5% του συνόλου τους το τελευταίο τρίμηνο και σχεδιάζεται να φτάσει το 25% έως το 2026, αψηφώντας τα προβλήματα των αγοραστών στο online shopping.

Ta μεγαλύτερα eCommerce προβλήματα στο online shopping
Έρευνα αποκαλύπτει τα μεγαλύτερα προβλήματα του online shopping που αντιμετωπίζουν οι αγοραστές

Το νέο app

Στον digital τομέα, οι βελτιώσεις της εταιρείας το τέταρτο τρίμηνο περιελάμβαναν διψήφια κέρδη στην απόκτηση πελατών, αυξανόμενο engagement και υψηλότερα επίπεδα conversion,  δήλωσε η Mary Dillon, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Foot Locker, την Τετάρτη κατά τη διάρκεια του earnings call.

«Η digital μετατροπή συνεχίζει να ωθείται προς νέα υψηλά επίπεδα και συνεχίζουμε να βλέπουμε περιθώρια βελτίωσης.», είπε ο Dillon. 
«Το 2024, η εστίασή μας είναι σε πρόσθετες βελτιώσεις στο customer experience, συμπεριλαμβανομένων βελτιωμένων δυνατοτήτων αναζήτησης και ανακάλυψης, σελίδων καταχώρησης προϊόντων και λεπτομερειών, βελτιωμένης αφήγησης και συνεχιζόμενων βελτιώσεων καλαθιού. Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να κυκλοφορήσει ένα νέο app για κινητά αργότερα φέτος, παρέχοντας μια πιο ομαλή εμπειρία αγορών και μεγαλύτερη συνδεσιμότητα με τα καταστήματα», είπε ο Dillon.

Ανάπτυξη πέρα από τον digital κόσμο

Η εταιρεία δεν αναπτύσσεται μόνο online. Επίσης, επαναπροσδιορίζει τα φυσικά της καταστήματα, την ώρα που πολλά μεγάλα brands αντιμετωπίζουν προβλήματα και ανακοινώνουν μια σειρά από «domino» κλεισίματος.

Με την αύξηση των τοποθεσιών έξω από τα παραδοσιακά εμπορικά κέντρα και την εισαγωγή νέων ιδεών καταστημάτων, η Foot Locker αναδιαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αλληλεπιδρούν προσωπικά με το brand της. Η εισαγωγή ενός «καταστήματος του μέλλοντος» (store of the future) στο Νιου Τζέρσεϊ, μαζί με άλλα τρία εγκαίνια που έχουν προγραμματιστεί για φέτος, υπογραμμίζουν τη δέσμευσή της για καινοτόμες εμπειρίες λιανικής.

Παρά τη μικρή πτώση στις comparable sales, οι συνολικές πωλήσεις της Foot Locker έχουν αυξηθεί, δείχνοντας τις δυνατότητες της στρατηγικής της. Με φιλοδοξίες να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία των online αγορών και να επεκτείνει το φυσικό της αποτύπωμα με μοναδικούς τρόπους, το Foot Locker είναι προσανατολισμένη για βιώσιμη ανάπτυξη.

Η ισορροπημένη εστίαση της εταιρείας τόσο στην digital παρουσία όσο και στην εξέλιξη των φυσικών καταστημάτων την τοποθετεί καλά για μελλοντική επιτυχία, με στόχο να ανταποκριθεί και να υπερβεί τις προσδοκίες των σημερινών αγοραστών.

Οι Ευρωπαίοι προτιμούν το C2C online shopping
H δημοτικότητα του online shopping C2C αυξάνεται συνεχώς στην Ευρώπη - Το 70% ασχολείται με πλατφόρμες C2C shopping.

Καθώς η Foot Locker συνεχίζει να επενδύει και να καινοτομεί το 2024, είναι σαφές ότι η εταιρεία δεν προσαρμόζεται απλώς στο μεταβαλλόμενο eCommerce τοπίο αλλά προσπαθεί να πρωτοστατήσει. Συνδυάζοντας τις online με τις αγορές εντός καταστημάτων, η εταιρεία θέτει ψηλά τον πήχη για το τι σημαίνει να είσαι ένας δυναμικός, omnichannel, eCommerce seller στη σύγχρονη εποχή.