Όταν δημιουργείτε ένα online κατάστημα, το να επιλέξετε τα κατάλληλα Shopify marketing κανάλια είναι πολύ σημαντικό για να το προωθήσετε σωστά στο κοινό-στόχο σας.
Αυτά τα κανάλια καθορίζουν πώς προωθείτε και πουλάτε τα προϊόντα σας στους πελάτες. Με τόσες επιλογές διαθέσιμες, η σωστή απόφαση μπορεί να κάνει τη διαφορά στην ορατότητα και την επιτυχία του online store σας. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα κανάλια marketing, θα πρέπει να τα καταλάβετε και έτσι να μπορέσετε να συνδεθείτε πιο εύκολα με το κοινό σας, μέσω μιας πιο σταθερής βάσης.
Ας ξεκινήσουμε να «αποκωδικοποιούμε» τα κανάλια!
Τι είναι τα Shopify marketing κανάλια
Τα κανάλια marketing είναι απλά ένας τρόπος για να συνδεθείτε με τους πελάτες σας και να προωθήσετε τα προϊόντα σας. Αυτά τα κανάλια περιλαμβάνουν τα online μέσα (όπως social media, email marketing, SEO), παραδοσιακά μέσα (όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο), ακόμα και φυσικά καταστήματα. Κάθε κανάλι έχει το δικό του κοινό και τα δικά του πλεονεκτήματα.
Τα Shopify marketing κανάλια είναι ειδικά εργαλεία και πλατφόρμες που ενσωματώνονται στην πλατφόρμα Shopify και βοηθούν τα καταστήματα να προωθήσουν τα προϊόντα τους με διάφορους τρόπους. Αυτά περιλαμβάνουν τα social media channels όπως το Facebook, το Instagram, το Google Shopping, καθώς και άλλα εργαλεία διαφήμισης και προώθησης που μπορούν να συνδεθούν με το eshop σου. Τα Shopify marketing κανάλια κάνουν πιο εύκολη την παρακολούθηση των διαφημίσεων και των πωλήσεων σε διαφορετικές πλατφόρμες από ένα μόνο σημείο.
Τα πιο σημαντικά Shopify marketing κανάλια
Η επιλογή των σωστών Shopify marketing κανάλια μπορεί να είναι δύσκολη. Ακολουθούν τα σημαντικότερα κανάλια που μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε την ορατότητα και να συνδεθείτε με τους πελάτες σας.
Αγορές της νέας χιλιετίας (Instagram, TikTok, Facebook, Pinterest)
Αυτές οι πλατφόρμες προσφέρουν μια εξαιρετική ευκαιρία να συνδεθείτε με πελάτες εκεί που περνούν ήδη τον χρόνο τους. Χρησιμοποιήστε κοινωνικές πωλήσεις, συνεργαστείτε με influencers και εφαρμόστε referral programs για να αυξήσετε την ορατότητα. Οι πληρωμένες διαφημίσεις στο Instagram και το TikTok μπορούν να οδηγήσουν σε άμεσες πωλήσεις.
- Influencer marketing & συνεργασίες: Η συνεργασία με influencers ή άλλα brands μπορεί να ενισχύσει την ορατότητα και την αξιοπιστία σας. Χρησιμοποιήστε social sales και εξωτερικές τεχνικές marketing, όπως emails, χορηγίες και συνεργασίες, για να ενδυναμώσετε αυτές τις συνεργασίες και να επεκτείνετε την εμβέλειά σας.

Άμεση πώληση (Online Κατάστημα)
Πρώτο στη λίστα με τα καλύτερα Shopify marketing κανάλια είναι το online store σας. Η πώληση απευθείας μέσω του Shopify σας προσφέρει πλήρη έλεγχο στο brand, την εμπειρία των πελατών και τα κέρδη. Εστιάζοντας στο SEO και το περιεχόμενο, όπως blog και βίντεο, συμβάλλετε στην αύξηση της οργανικής κίνησης. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε πληρωμένες διαφημίσεις, όπως Google ή Meta Ads, για να στοχεύσετε τους ιδανικούς πελάτες.
Παραδοσιακές Αγορές (Amazon, Etsy, eBay)
Οι παραδοσιακές αγορές προσφέρουν πρόσβαση σε μεγάλες αγορές που ήδη αναζητούν προϊόντα. Για να ξεχωρίσετε, χρησιμοποιήστε SEO τεχνικές για να βελτιώσετε τις καταχωρήσεις σας και τις χορηγούμενες διαφημίσεις για να αυξήσετε την ορατότητα. Προγράμματα παραπομπής μπορούν να ενθαρρύνουν τους υπάρχοντες πελάτες να διαδώσουν τα προϊόντα σας.
Λιανική (Φυσικά Καταστήματα ή Pop-up Καταστήματα)
Ένα φυσικό κατάστημα ή pop-up σας επιτρέπει να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες πρόσωπο με πρόσωπο, προσφέροντας εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και feedback. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα social media όπως το Instagram για να προωθήσετε events στο κατάστημα και να δημιουργήσετε ενδιαφέρον για τους επισκέπτες.

Shopify Mobile Apps
Η ανάπτυξη μιας εφαρμογής για το Shopify store σας μπορεί να ενισχύσει την αφοσίωση των πελατών και την εμπειρία τους στην αγορά. Προωθήστε την εφαρμογή μέσω περιεχομένου βίντεο στο YouTube ή διαφημίσεων στο LinkedIn για να φτάσετε σε δυνητικούς επιχειρηματικούς πελάτες που ενδιαφέρονται για τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής.
Πώληση White Label
Η πώληση προϊόντων με το brand άλλης εταιρείας (White Label) σας επιτρέπει να φτάσετε σε νέες αγορές γρήγορα και κερδοφόρα. Χρησιμοποιήστε SEO και email marketing για να στοχεύσετε δυνητικούς συνεργάτες που ενδιαφέρονται να πουλήσουν τα προϊόντα σας με τη δικό τους brand.
Wholesale
Η χονδρική σας επιτρέπει να πουλάτε in bulk σε άλλες επιχειρήσεις. Αυτό μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προωθήσετε μεγάλες ποσότητες αποθεμάτων. Μπορείτε να φτάσετε σε πελάτες χονδρικής, χρησιμοποιώντας email και, μόλις δημιουργηθούν οι σχέσεις, να χρησιμοποιήσετε προγράμματα παραπομπής ή δικτύωση για να ενισχύσετε τις σχέσεις.
Reselling
Η συνεργασία με μεταπωλητές μπορεί να βοηθήσει τα προϊόντα σας να φτάσουν σε νέες αγορές χωρίς άμεση πώληση. Συνεργαστείτε με influencers και χρησιμοποιήστε στρατηγικές εξωτερικών πωλήσεων για να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους μεταπωλητές και να επεκτείνετε την εμβέλεια του brand σας.
B2B Πωλήσεις
Οι B2B πωλήσεις αφορούν την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών σε άλλες επιχειρήσεις. Χρησιμοποιήστε λίστα με emails και account-based marketing (ABM) για να προσεγγίσετε B2B πελάτες. Η δικτύωση μέσω χορηγιών και παραπομπών μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτυχθείτε στον τομέα αυτό.
Πώς να επιλέξετε το ιδανικό από τα Shopify marketing κανάλια
Όταν έρχεται η ώρα να επιλέξετε τα σωστά κανάλια μάρκετινγκ Shopify για την επιχείρησή σας, υπάρχουν ορισμένα tips που μπορούν να καθοδηγηθήσουν την απόφασή σας.
Σκεφτείτε τι πουλάτε όταν επιλέγετε ένα marketing channel
Διαφορετικά προϊόντα ταιριάζουν σε διαφορετικά Shopify marketing κανάλια. Για παράδειγμα, οι νεότεροι πελάτες μπορεί να προτιμούν τις social media πλατφόρμες για αγορές, ενώ άλλοι μπορεί να προτιμούν το Shopify store σας. Κατανοήστε που περνάει το κοινό σας για να κάνετε τη σωστή επιλογή.

Δοκιμάστε το direct marketing για προσωπικές πωλήσεις
Αν θέλετε να δημιουργήσετε ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες, δοκιμάστε το άμεσο marketing. Η κατανόηση των αναγκών των πελατών και η προσωπική αλληλεπίδραση μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία εμπιστοσύνης και την αύξηση των πωλήσεων χωρίς να εξαρτάστε από μεγάλες πλατφόρμες.

Δείτε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας
Μελετήστε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας για να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Παρατηρώντας τις μεθόδους τους, μπορείτε να εντοπίσετε κενά στη στρατηγική τους και να βρείτε ευκαιρίες να κάνετε κάτι διαφορετικό και πιο αποτελεσματικό.
Βρείτε από που προτιμούν να ψωνίζουν οι πελάτες σας
Διεξάγετε έρευνες ή συγκεντρώστε σχόλια πελατών για να κατανοήσετε που προτιμά το κοινό σας να ψωνίζει. Αυτή η πληροφόρηση θα σας βοηθήσει να επιλέξετε τα κατάλληλα Shopify marketing κανάλια για να συναντήσετε τους πελάτες σας εκεί που βρίσκονται.
Ελέγξτε το κόστος κάθε καναλιού
Σκεφτείτε τον προϋπολογισμό σας όταν επιλέγετε κανάλια. Κάθε επιλογή, από τα online καταστήματα μέχρι τους φυσικούς χώρους, έχει τα δικά της κόστη, είτε σε τέλη, μισθούς ή διαφημιστικά έξοδα. Επιλέξτε κανάλια που ταιριάζουν στον προϋπολογισμό σας και εξασφαλίζουν καλό ROI.
Επενδύστε σε διαφορετικά κανάλια
Επεκτείνετε την εμβέλειά σας χρησιμοποιώντας πολλαπλά κανάλια (multichannel). Η προώθηση του καταστήματός σας μέσω online παρουσίας και φυσικής αγοράς, για παράδειγμα, σας επιτρέπει να συνδεθείτε με διαφορετικούς τύπους πελατών και να αυξήσετε την ορατότητα του brand σας.
Δείτε πόσο καλά λειτουργεί κάθε κανάλι και κάντε αλλαγές
Χρησιμοποιήστε εργαλεία για να παρακολουθήσετε τις επιδόσεις του marketing και να δείτε ποια Shopify marketing κανάλια λειτουργούν καλύτερα για εσάς. Αν κάποιο κανάλι δεν αποδίδει καλά, εξετάστε το ενδεχόμενο να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας ή να αλλάξετε σε κάτι πιο αποτελεσματικό.
Δώστε προσοχή στις νέες τάσεις marketing
Οι τάσεις του marketing αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου. Μείνετε ενημερωμένοι για νέες πλατφόρμες και τάσεις στην αγορά για να παραμείνετε μπροστά από τους ανταγωνιστές σας. Δοκιμάζοντας νέες μεθόδους, όπως το live video marketing, μπορείτε να φτάσετε σε ευρύτερο κοινό.
Επιλέξτε κανάλια που ταιριάζουν με το brand και τους πελάτες σας
Επιλέξτε κανάλια marketing που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες του brand σας και τις προτιμήσεις των πελατών σας. Για προϊόντα πολυτελείας, για παράδειγμα, ένα κατάστημα υψηλής ποιότητας μπορεί να ταιριάζει καλύτερα από μια τοπική αγορά.
Τα σωστά Shopify marketing κανάλια φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα!
Η επιλογή των σωστών Shopify marketing κανάλια είναι καθοριστική για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως το κοινό-στόχο, τον προϋπολογισμό και τις δυνατότητες ανάπτυξης, μπορείτε να επιλέξετε κανάλια που ευθυγραμμίζονται με τους στόχους σας. Το κλειδί είναι να κατανοήσετε τους πελάτες σας και να επιλέξετε τα κανάλια που θα σας βοηθήσουν να τους συναντήσετε εκεί που βρίσκονται.