Απρίλιος 2025: Τα νέα Shopify Updates φέρνουν «άρωμα» αλλαγών!
Σημαντικές αλλαγές έρχονται με τα Shopify Updates Απριλίου 2025, που περιλαμβάνουν νέα εργαλεία, έξυπνες αναβαθμίσεις και τεχνικές βελτιώσεις που διευκολύνουν την καθημερινότητα κάθε εμπόρου και κάνουν την κατασκευή των eshop… παιχνιδάκι!
Από πιο εύχρηστες ρυθμίσεις έως βελτιώσεις σε email, discounts και αποστολές, οι νέες λειτουργίες δείχνουν την κατεύθυνση που ακολουθεί η πλατφόρμα: Μια καλύτερη εμπειρία διαχείρισης και περισσότερη ευελιξία σε κάθε σημείο του eshop.
Πάμε τώρα να δούμε αναλυτικά τι φέρνει ο Απρίλιος:
Τα Shopify Updates:✨Βελτιώσεις✨
Αποστολή και παραλαβή σε μία μόνο παραγγελία μέσω POS
Το POS επιτρέπει πλέον στο προσωπικό να διαχειρίζεται παραγγελίες όπου κάποια προϊόντα παραλαμβάνονται από το κατάστημα και άλλα αποστέλλονται απευθείας στον πελάτη. Κάθε προϊόν μπορεί να έχει τη δική του μέθοδο παράδοσης, επομένως δεν είναι απαραίτητο να δημιουργούνται ξεχωριστές παραγγελίες για διαφορετικές επιλογές αποστολής. Αυτή η λειτουργία διευκολύνει το προσωπικό στη διαχείριση των mixed orders, όπου οι πελάτες μπορούν να πάρουν άμεσα κάποια προϊόντα και να παραλάβουν τα υπόλοιπα με αποστολή. Μπορείτε επίσης να πουλήσετε μαζί προϊόντα που είναι διαθέσιμα και προϊόντα που έχουν εξαντληθεί, δίνοντας περισσότερες επιλογές στους πελάτες και χρησιμοποιώντας το απόθεμα πιο αποτελεσματικά. Ωστόσο, προϊόντα του ίδιου είδους πρέπει να έχουν την ίδια μέθοδο παράδοσης, αν εμφανίζονται στο ίδιο πακέτο ή γραμμή παραγγελίας.
Προσωποποιημένες προτάσεις στο Collective
Η σελίδα ανακάλυψης του Collective προσφέρει πλέον προσωποποιημένες προτάσεις προϊόντων για εμπόρους. Αυτές οι προτάσεις βασίζονται στη ζήτηση των αγοραστών και στις προτιμήσεις των πελατών και σας βοηθά να βρίσκετε τα καλύτερα προϊόντα για πώληση σύμφωνα με τις τρέχουσες τάσεις.
Εμπιστεύσου έναν Expert για την επαγγελματική δημιουργία του Shopify eshop σου.
Η αντίστροφη χρέωση επεκτείνεται στο Ηνωμένο Βασίλειο
Η απαλλαγή από ΦΠΑ μέσω της αντίστροφης χρέωσης, που ίσχυε για παραγγελίες εντός της ΕΕ, επεκτείνεται τώρα και για παραγγελίες που αποστέλλονται από την ΕΕ προς το Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα χρεώνεται ΦΠΑ σε αυτές τις παραγγελίες, εφόσον ο πελάτης πληροί τις προϋποθέσεις απαλλαγής. Πρέπει να ενημερώσετε τις ρυθμίσεις τοποθεσίας σας ώστε να ισχύει αυτή η απαλλαγή για παραγγελίες προς το Ηνωμένο Βασίλειο. Αν είστε έμπορος Plus, μπορείτε να εφαρμόσετε την απαλλαγή σε τοποθεσίες της εταιρείας σας, ενώ οι υπόλοιποι έμποροι μπορούν να την εφαρμόσουν σε μεμονωμένους πελάτες.
Η ποσότητα ενός προϊόντος μπορεί πλέον να διανέμεται σε πολλαπλές τοποθεσίες εκπλήρωσης κατά το checkout
Όταν μια τοποθεσία δεν έχει αρκετό απόθεμα για να καλύψει την πλήρη ποσότητα ενός προϊόντος, η πλατφόρμα πλέον διανέμει την παραγγελία σε πολλαπλές τοποθεσίες εκπλήρωσης κατά το checkout. Αυτή η αλλαγή βοηθά στην αποφυγή αρνητικού αποθέματος και διευκολύνει την ομαλότερη διεκπεραίωση παραγγελιών. Η ενημέρωση εφαρμόζεται αν το κατάστημά σας έχει πολλαπλές τοποθεσίες εκπλήρωσης, έχει ρυθμισμένες ζώνες πώλησης και έχει οριστεί να σταματά την πώληση προϊόντων όταν εξαντληθούν. Η λειτουργία ενεργοποιείται μόνο αν η συνολική ζητούμενη ποσότητα είναι διαθέσιμη σε όλες τις τοποθεσίες, ακόμα και αν καμία από αυτές δεν διαθέτει όλη την ποσότητα. Για καταστήματα που χρησιμοποιούν το Shopify API για διαχείριση εκπλήρωσης, είναι σημαντικό να επανεξετάσουν και να ενημερώσουν τυχόν προσαρμοσμένες ροές εργασίας.
Τα Shopify Updates:✨Νέα✨
Νέο Add-to-cart όριο
Είναι μια νέα λειτουργία που σας επιτρέπει να ορίσετε όριο στον μέγιστο αριθμό ενός προϊόντος που μπορεί ένας πελάτης να προσθέσει στο καλάθι του. Αυτό είναι χρήσιμο για την αποφυγή περιπτώσεων όπου οι πελάτες βλέπουν πληροφορίες αποθέματος που δεν θα έπρεπε, όπως να μπορούν να προσθέσουν περισσότερα προϊόντα απ’ όσα είναι διαθέσιμα. Το όριο αυτό ισχύει μόνο για παραγγελίες στο eshop σας, όχι για POS ή ειδικές παραγγελίες. Η πλατφόρμα θα προτείνει αυτόματα ένα όριο βασισμένο σε προηγούμενες παραγγελίες, αλλά μπορείτε να το αλλάξετε. Για καταστήματα με λιγότερες από 250 παραγγελίες, το προεπιλεγμένο όριο είναι 50. Μπορείτε να το βρείτε και να το προσαρμόσετε από το διαχειριστικό: Settings > Checkout.
Μάθετε περισσότερα για τα Shopify Updates, από εδώ!
Χρώματα brand στο theme για POS Customer Display
Η έκδοση 10.0 του POS και η έκδοση 2.0 του Customer View σας επιτρέπουν τώρα να εφαρμόσετε τα βασικά και δευτερεύοντα χρώματα του brand σας στις οθόνες checkout του POS. Αυτά τα χρώματα εμφανίζονται στα Cart, Tips, Απόδειξη και Οθόνη Ευχαριστιών, κάνοντας την εμπειρία checkout πιο συνεπή με την ταυτότητα του καταστήματός σας. Για να το ρυθμίσετε, μεταβείτε στο Admin > Point of Sale > Settings > Customize > Customer displays > Checkout. Εκεί μπορείτε να δείτε προεπισκόπηση του πώς φαίνονται τα επιλεγμένα σας χρώματα σε κάθε οθόνη. Αυτές οι προσαρμογές λειτουργούν τόσο στο POS Terminal όσο και σε συμβατές Android συσκευές με την εφαρμογή Customer View.
Logo & Background Media στο Customer Display
Η πλατφόρμα επιτρέπει πλέον την προσαρμογή λογότυπου και εικόνας φόντου στο Customer Display της οθόνης πελάτη στο POS. Μέσω της έκδοσης 10.0 του POS και της έκδοσης 2.0 του Customer View, μπορείτε να ανεβάσετε δικά σας αρχεία PNG ή JPG, με προτεινόμενο μέγεθος 1080x1920 για τις εικόνες φόντου. Μπορείτε να αλλάξετε μέγεθος λογοτύπου και να ρυθμίσετε τη διαφάνεια του φόντου ώστε να ταιριάζει καλύτερα με το στυλ του καταστήματός σας. Για πρόσβαση στις ρυθμίσεις, πηγαίνετε στο Admin > Point of Sale > Settings > Customize > Customer displays > Idle screen. Οι αλλαγές αυτές ισχύουν τόσο για POS Terminal όσο και για συμβατές Android συσκευές με την εφαρμογή Customer View.
Shopify POS έκδοση 10
Η έκδοση 10 του POS παρουσιάζει καθαρότερο περιβάλλον και έξυπνα εργαλεία για ταχύτερες καθημερινές εργασίες. Η διάταξη έχει επανασχεδιαστεί για μεγαλύτερη ευκρίνεια, διευκολύνοντας το checkout. Σε tablets, μια κάθετη μπάρα πλοήγησης δίνει γρήγορη πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες όπως η Register και η Οθόνη Κλειδώματος. Σε κινητές συσκευές, το καλάθι είναι πλέον μέρος του κύριου navigation. Η νέα αναζήτηση μέσα στις οθόνες βοηθά στην πιο ακριβή εύρεση προϊόντων, παραγγελιών, προσχεδίων ή αρχείων προσωπικού. Το dynamic cart header δείχνει αν εργάζεστε σε νέα πώληση ή προσχέδιο και σας επιτρέπει να βλέπετε περισσότερα προϊόντα ταυτόχρονα. Μπορείτε επίσης να ανεβάσετε προσαρμοσμένο branding για την οθόνη κλειδώματος και την οθόνη αναμονής. Αυτές οι ενημερώσεις στοχεύουν στη μείωση χρόνου και στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας checkout στα καταστήματά σας.
Όρια αξίας παραγγελίας στα Checkout Blocks
Το Checkout Blocks επιτρέπει πλέον στους εμπόρους του Shopify Plus να ορίζουν όρια αξίας παραγγελιών και να αποκλείουν το checkout για υποσύνολα παραγγελιών εκτός των ελάχιστων και/ή των μέγιστων ορίων. Μπορούν πλέον να εφαρμόζουν τα όρια σε όλους τους πελάτες ή μόνο σε εταιρείες B2B.
Τα Shopify Updates:✨Χαρακτηριστικά✨
Προβολή των discount codes στο Shop app
Από τον Μάιο 2025, η πλατφόρμα θα αρχίσει να εμφανίζει τους εκπτωτικούς σας κωδικούς σε χρήστες της εφαρμογής Shop, στις σελίδες προϊόντων και σε νέα ενότητα με συγκεντρωμένες εκπτώσεις. Για να εμφανιστούν οι κωδικοί σας, μπορείτε πλέον να δώσετε στο κανάλι Shop πρόσβαση στους εκπτωτικούς σας κωδικούς, επιλέγοντας Shop κατά τη δημιουργία της έκπτωσης. Αυτή η λειτουργία θα είναι αρχικά ορατή μόνο σε κάποιους πελάτες, αλλά θα γίνει διαθέσιμη σε όλους μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών.
Αν θέλετε να δείτε τι άλλαξε με τα Shopify Updates των προηγούμενων μηνών, πατήστε εδώ.
Νέες δυνατότητες επεξεργασίας στο Email για padding και customize email footers
Το Email προσφέρει πλέον περισσότερες δυνατότητες ελέγχου της διάταξης, με νέες επιλογές για padding και ανασχεδιασμένο υποσέλιδο. Μπορείτε να ρυθμίσετε με ακρίβεια το padding για κάθε πλευρά ή να αφήσετε το σύστημα να το ρυθμίσει αυτόματα. Αν διαγράψετε κατά λάθος μια ρύθμιση padding, θα επανέρχεται αυτόματα στην προεπιλογή. Το νέο υποσέλιδο καταλαμβάνει λιγότερο χώρο και υποστηρίζει rich text για καλύτερη μορφοποίηση. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε εικονίδια κοινωνικών μέσων όπως WhatsApp, Weibo και WeChat. Οι προεπιλεγμένες ρυθμίσεις υποσέλιδου μπορούν να αποθηκευτούν για συνέπεια σε όλα τα επόμενα emails και αυτοματισμούς.
Τα Shopify Updates:✨Αλλαγές✨
Κατάργηση των Shopify Scripts
Από τον Απρίλιο 2025, η πλατφόρμα θα ξεκινήσει τη σταδιακή κατάργηση των Scripts, με πλήρη κατάργηση έως τον Ιούνιο 2026. Τα Functions, που προσφέρουν περισσότερες δυνατότητες προσαρμογής για εκπτώσεις, αποστολές και πληρωμές, θα αντικαταστήσουν τα Scripts. Αν χρησιμοποιείτε Scripts, συνιστάται να ξεκινήσετε τη μετάβαση στα Functions ή σε δημόσιες εφαρμογές το συντομότερο. Τα Scripts σας θα συνεχίσουν να λειτουργούν έως την καταληκτική ημερομηνία, αλλά είναι καλό να είστε προετοιμασμένοι. Η πλατφόρμα προσφέρει αναφορά προσαρμογών για να σας βοηθήσει να εντοπίσετε ποιες λειτουργίες πρέπει να ενημερώσετε.
Τα Shopify Updates:✨Καταργήσεις✨
Κατάργηση του dark mode στο POS terminal και στην εφαρμογή Customer Vie
Από τον Απρίλιο 2025, το dark mode δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο στο POS Terminal και στην εφαρμογή Customer View. Αν χρησιμοποιείτε σήμερα dark mode, το σύστημά σας θα μεταβεί αυτόματα σε light mode με την αναβάθμιση. Μαζί με αυτή την αλλαγή, η πλατφόρμα θα σας επιτρέπει να προσαρμόσετε τα χρώματα των οθονών checkout ώστε να ταιριάζουν με την επωνυμία του καταστήματός σας. Αυτή η ενημέρωση προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στην προσαρμογή της εμφάνισης του POS.
✔️ Και τα εαρινά Updates δεν τελειώνουν εδώ!
Κάθε μήνας φέρνει και κάτι νέο, με στόχο να κάνει τη λειτουργία του eshop πιο αποδοτική και ευέλικτη. Οι εξελίξεις δεν σταματούν εδώ, έρχονται κι άλλες αναβαθμίσεις που θα σας δώσουν ακόμα μεγαλύτερο έλεγχο και δυνατότητες, ώστε να δημιουργήσετε πιο εύκολα το eshop σας. Μείνετε συντονισμένοι για ακόμα περισσότερα και συναρπαστικά Shopify Updates!