Η πλατφόρμα του Shopify προσφέρει πολλά tools για να βοηθήσει τα online stores να αναπτυχθούν, αλλά ορισμένα χρήσιμα Shopify χαρακτηριστικά συχνά περνούν απαρατήρητα. Παρόλα αυτά, οι ειδικοί στην κατασκευή των Shopify stores τα γνωρίζουν πολύ καλά!
Το να γνωρίζετε ποιες δυνατότητες πρέπει να χρησιμοποιήσετε μπορεί να δώσει στο store σας ένα μεγάλο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών. Αυτά τα «κρυφά» εργαλεία μπορούν να κάνουν ένα eshop πιο αποτελεσματικό, να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών και να ενισχύσουν τις πωλήσεις.
Θέλετε να ξεκλειδώσετε πλήρως τις δυνατότητες του Shopify store σας; Παρακάτω θα ανακαλύψετε το Πρώτο Μέρος από τα ισχυρά χαρακτηριστικά που μπορεί να έχετε κάνει skip και πώς μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά για την επιχείρησή σας.
Τα Shopify χαρακτηριστικά που πρέπει να ξεκινήσετε να λαμβάνετε υπόψη
Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στα Shopify χαρακτηριστικά που πρέπει να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε σήμερα:
Augmented Reality (AR) Product Previews
Το AR επιτρέπει στους πελάτες να βλέπουν τρισδιάστατα μοντέλα προϊόντων στον δικό τους χώρο χρησιμοποιώντας τα τηλέφωνά τους. Είναι ιδανικό για έπιπλα, διακόσμηση ή είδη μόδας. Οι αγοραστές μπορούν να οπτικοποιήσουν τα προϊόντα πριν προχωρήσουν σε αγορά, οδηγώντας σε λιγότερες επιστροφές και περισσότερη εμπιστοσύνη στις αγορές. Αυτή η δυνατότητα κάνει τις online αγορές να μοιάζουν πιο αληθινές και διαδραστικές, ενθαρρύνοντας τους πελάτες να ολοκληρώσουν την αγορά τους.
How to: Για να προσθέσετε AR λειτουργίες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εξειδικευμένα Shopify apps που επιτρέπουν στους πελάτες να προβάλλουν προϊόντα σε 3D ή AR μέσω των κινητών τους.
Custom Checkout πεδία
Τα Custom Checkout πεδία σάς επιτρέπουν να συλλέγετε επιπλέον πληροφορίες από πελάτες, όπως μηνύματα δώρων ή σημειώσεις παράδοσης. Μπορείτε επίσης να διαθέσετε συγκεκριμένα αιτήματα customization. Είναι από τα Shopify χαρακτηριστικά που κάνουν την εμπειρία αγοράς πιο προσωπική και διαδραστική. Δείχνει στους πελάτες ότι ενδιαφέρεστε για τις ανάγκες τους, κάτι που μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση και να αυξήσει την πιθανότητα να επιστρέψουν στο eshop σας.
How to: Προσαρμόστε τα πεδία χρησιμοποιώντας τις ρυθμίσεις του Shopify Admin ή μέσω apps.
Αυτοματοποιημένα product recommendations με AI
Οι προτάσεις προϊόντων που υποστηρίζονται από AI προτείνουν προϊόντα με βάση το τι βλέπουν ή αγοράζουν οι πελάτες. Αυτές οι personalized προτάσεις βοηθούν τους πελάτες να ανακαλύψουν περισσότερα στοιχεία που μπορεί να τους αρέσουν. Αυτό μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να αγοράσουν περισσότερα από όσα σχεδίαζαν. Βελτιώνει επίσης την εμπειρία των πελατών δείχνοντάς τους προϊόντα που τους ενδιαφέρουν πραγματικά.
How to: Ρυθμίστε τις προτάσεις προϊόντων μέσω apps ή χρησιμοποιήστε τις ενσωματωμένες λειτουργίες AI του Shopify για να προτείνετε αυτόματα προϊόντα με βάση το ιστορικό περιήγησης ή αγορών.
Shopify Flow
Οι αυτοματισμοί δε πρέπει να λείπουν από κανένα store, πρέπει να ορίζονται κατά την έναρξή του. Το Shopify Flow σάς επιτρέπει να αυτοματοποιείτε εργασίες όπως η προσθήκη tags σε πελάτες, η ενημέρωση παραγγελιών ή η αποστολή ειδοποιήσεων. Αντί να κάνετε τα πάντα χειροκίνητα, ρυθμίζετε τους κανόνες ως «if this, do that». Αυτό εξοικονομεί χρόνο, μειώνει τα σφάλματα και βοηθά το online store σας να λειτουργεί ομαλά. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για επαναλαμβανόμενες εργασίες που συνήθως καταλαμβάνουν πάρα πολύ χρόνο.
How to: Μπορείτε να βρείτε το Shopify Flow στο app store.

Dynamic Pricing και Discounts
Το Dynamic Pricing σάς επιτρέπει να αλλάζετε τις τιμές αυτόματα με βάση τους κανόνες που έχετε ορίσει. Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε εκπτώσεις για μαζικές αγορές ή κατά τη διάρκεια ειδικών προσφορών. Είναι ένα από τα Shopify χαρακτηριστικά που ενθαρρύνουν τους πελάτες να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα ή να ενεργήσουν γρήγορα για να επιτύχουν μια συμφωνία. Είναι ένας έξυπνος τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις και να δημιουργήσετε επείγουσα ανάγκη χωρίς μη αυτόματη ενημέρωση των τιμών.
How to: Χρησιμοποιήστε τα Shopify Discounts ή εφαρμογές για να ρυθμίσετε αυτοματοποιημένες προσαρμογές τιμών βάσει διαφορετικών περιπτώσεων, όπως sales event ή bulk παραγγελίες.

Custom URL Redirects
Τα custom URL redirects στέλνουν τους χρήστες στη σωστή σελίδα εάν αλλάξει ή καταργηθεί μια διεύθυνση URL προϊόντος. Αντί να δουν το σφάλμα «Η σελίδα δεν βρέθηκε», οι πελάτες οδηγούνται σε ένα παρόμοιο προϊόν ή σελίδα. Αυτό βελτιώνει το SEO και διατηρεί τους πελάτες στο eshop σας, πράγμα που σημαίνει λιγότερες χαμένες πωλήσεις και καλύτερη εμπειρία αγορών.
How to: Ανακατευθύνετε τους πελάτες χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα ανακατεύθυνσης URL του Shopify Admin.
Ειδοποιήσεις Back-in-Stock
Από τα Shopify χαρακτηριστικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι ειδοποιήσεις: Οι ειδοποιήσεις back-in-stock επιτρέπουν στους πελάτες να εγγραφούν για να λάβουν μια ειδοποίηση όταν ένα εξαντλημένο προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο. Αντί να χάσουν το ενδιαφέρον τους, περιμένουν την ειδοποίηση και επιστρέφουν για να αγοράσουν. Αυτή η δυνατότητα βοηθά να καταγράψετε πιθανές πωλήσεις που μπορεί να χάσατε, κρατά τους πελάτες αφοσιωμένους και αυξάνει τις πιθανότητές σας να πουλήσετε προϊόντα μόλις επιστρέψουν στη διαθεσιμότητα.
How to: Προσθέστε ειδοποιήσεις back-in-stock χρησιμοποιώντας ειδικές εφαρμογές που ειδοποιούν τους πελάτες όταν το προϊόν που επιθυμούν είναι ξανά διαθέσιμο.
Digital λήψεις & συνδρομές
Με αυτήν τη δυνατότητα, μπορείτε να πουλάτε ψηφιακά προϊόντα όπως e-books, μαθήματα ή εκτυπώσεις. Μπορείτε επίσης να προσφέρετε συνδρομές με αποκλειστικό περιεχόμενο. Δεδομένου ότι τα digital προϊόντα δεν χρειάζονται αποστολή, εξοικονομείτε κόστος. Είναι ένα από τα Shopify χαρακτηριστικά που σας προσφέρουν μια νέα ροή εσόδων και να προσελκύσετε πελάτες που ενδιαφέρονται για προϊόντα με δυνατότητα λήψης ή για online συνδρομές.
How to: Χρησιμοποιήστε ειδικές εφαρμογές από το ξεκίνημα του eshop, για την πώληση ψηφιακών προϊόντων ή προσθέστε συνδρομές και αποκλειστικό περιεχόμενο.
Customizable bundles προϊόντων
Τα customizable πακέτα προϊόντων επιτρέπουν στους πελάτες να δημιουργούν τα δικά τους σετ προϊόντων. Οι αγοραστές επιλέγουν ποια είδη θέλουν να συνδυάσουν μαζί, συχνά με έκπτωση. Αυτό δίνει στους πελάτες περισσότερο έλεγχο στην αγορά τους και αυξάνει την πιθανότητα για μεγαλύτερες παραγγελίες, καθώς και την αύξηση της μέσης τιμής παραγγελίας στο online store σας. Είναι από τα Shopify χαρακτηριστικά που ενθαρρύνουν επίσης τους καταναλωτές να αγοράζουν περισσότερα είδη με μία κίνηση.
How to: Χρησιμοποιήστε εφαρμογές για να δημιουργήσετε customizable πακέτα προϊόντων. Αυτές οι εφαρμογές επιτρέπουν στους πελάτες να επιλέξουν στοιχεία που θέλουν να συμπεριλάβουν σε ένα μόνο bundle, συχνά με έκπτωση.
Σύνθετες αναφορές και analytics
Το σύνθετο reporting σάς παρέχει δεδομένα σχετικά με τις πωλήσεις, τη συμπεριφορά των πελατών και την απόδοση του προϊόντος. Μπορείτε να δείτε ποια προϊόντα πωλούν καλύτερα και σε ποια σημεία αποχωρούν οι πελάτες. Αυτό σας βοηθά να πάρετε πιο έξυπνες επιχειρηματικές αποφάσεις και να εντοπίσετε τις τάσεις.
How to: Η πλατφόρμα παρέχει ενσωματωμένες προηγμένες λειτουργίες analytics στις οποίες μπορείτε να έχετε πρόσβαση μέσω του Shopify Analytics στο Admin σας, από την δημιουργία του store σας.
Περιγραφές προϊόντων βίντεο
Η λίστα κλείνει με Shopify χαρακτηριστικά που αφορούν visuals. Οι περιγραφές προϊόντων βίντεο εμφανίζουν σύντομα βίντεο προϊόντων απευθείας στις σελίδες προϊόντων. Αυτά τα βίντεο επισημαίνουν χαρακτηριστικά, δείχνουν το προϊόν σε δράση και εξηγούν τα οφέλη του. Τα βίντεο τραβούν την προσοχή και διευκολύνουν τους πελάτες να κατανοήσουν το προϊόν. Αυτό αυξάνει τη δέσμευση, χτίζει εμπιστοσύνη και παρακινεί τους αγοραστές να κάνουν μια αγορά.
How to: Μπορείτε να προσθέσετε περιγραφές βίντεο απευθείας σε σελίδες προϊόντων χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Video Embed στο Shopify.

Απογειώστε το Shopify store σας με ιδανικά features
Κάνοντας unlock τα σωστά Shopify χαρακτηριστικά, μπορείτε να δείτε άμεσα αποτελέσματα στο eshop σας, καθώς και να το οδηγήσετε σταδιακά στην ανάπτυξη. Χρησιμοποιώντας εργαλεία που βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα της λειτουργίας αλλά ταυτόχρονα και την εμπειρία των πελατών, κατέχετε προβάδισμα στον ανταγωνισμό. Αναλάβετε δράση, εξερευνήστε αυτές τις λειτουργίες και παρακολουθήστε το Shopify store σας να φτάνει σε νέα επίπεδα επιτυχίας. Κάθε έξυπνη επιλογή του σήμερα σας φέρνει πιο κοντά στη μακροπρόθεσμη επιτυχία!
Μείνε στο eshop Experts για το Δεύτερο Μέρος!