Στον γρήγορο κόσμο του eCommerce, το να γνωρίζετε και να ακολουθείτε τα trends μπορεί να σας βοηθήσει στον ανταγωνισμό. Το να ξέρετε τι επιλέγουν και τι τελικά αγοράζουν οι καταναλωτές, είναι εξαιρετικά σημαντικό. Για αυτό, ως Eshop Experts, συγκεντρώσαμε τα μοντέρνα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify, μια λίστα που δημοσιοποίησε η ίδια η πλατφόρμα, για να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε τις τάσεις που επικρατούν στην αγορά αγαθών και πώς μπορείτε να τις αξιοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησής σας.
Μιας και πιάσαμε τα trends και το Shopify, μην χάσεις τα Shopify design trends για το 2025!
Online αγορές: Τα κορυφαία προϊόντα που «σπάνε» τα πωλησιακά κοντέρ
Ακολουθεί η λίστα με τα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify, που πωλούν οι έμποροι στις ΗΠΑ, με βάση τη ζήτηση και το ενδιαφέρον των καταναλωτών.
Ως έμποροι, μπορείτε να εμπνευστείτε και να κάνετε εξαιρετικές επιλογές, είτε ξεκινάτε ένα eshop τώρα, είτε θέλετε να ανανεώσετε το εμπόρευμά σας:
Μπλούζες: Οι μπλούζες, ειδικά τα t-shirts, είναι ανάμεσα στα πιο δημοφιλή trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify, αλλά και στα best-selling. Τα t-shirts είναι ευέλικτα προς το design και τα προτιμά το καταναλωτικό κοινό. Το 2024, τα λευκά και μαύρα t-shirts κυριάρχησαν στις πωλήσεις, ως ακόμη μια τάση της μόδας προς το μίνιμαλ. Και άλλες αποχρώσεις, όπως το μπεζ και το μωβ, κερδίζουν έδαφος. Τα t-shirts με γραφικά συχνά αντανακλούν γεγονότα της καθημερινότητας, όπως πολιτικές εξελίξεις, με τα «Trump shirts» να σημειώνουν αύξηση ενδιαφέροντος στις ΗΠΑ κατά τα χρόνια των εκλογών. Αν εμπορεύεστε t-shirt με slogan και memes της ποπ κουλτούρας, είναι η ιδανική αφορμή για cross-selling άλλων ρούχων, όπως τα φούτερ, τα οποία σημείωσαν αύξηση στη ζήτηση, ειδικά φέτος τον χειμώνα.
Προϊόντα Skincare: Τα προϊόντα περιποίησης δέρματος συνεχίζουν να είναι μία από τις πιο hot τάσεις, με καθαριστικά, serum και μάσκες που απευθύνονται σε άντρες και γυναίκες όλων των ηλικιών. Ιδιαίτερα οι ενυδατικές κρέμες είναι σε υψηλή ζήτηση. Τα Google Trends δείχνουν έντονη αύξηση του ενδιαφέροντος για προϊόντα όπως το «beef tallow moisturizer», που έχει αποκτήσει μεγάλη δημοτικότητα, σε Βόρεια Αμερική και Νέα Ζηλανδία. Αντηλιακές κρέμες και lip balms επίσης τα πάνε καλά στην αγορά ως trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify. Μοναδικά συστατικά όπως βλέννα σαλιγκαριού και βούτυρο από βόειο λίπος είναι κάποιες από τις τάσεις το 2025 στο skincare.
Μακιγιάζ: Το μακιγιάζ παραμένει μια σταθερή αξία στη βιομηχανία ομορφιάς, με trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify, όπως τα lip stain και η μάσκαρα να βλέπουν αυξανόμενη ζήτηση. Μεταξύ των προϊόντων μακιγιάζ για τα μάτια, η μάσκαρα και τα αξεσουάρ βλεφαρίδων, όπως τα extensions και τα thickeners, είναι ιδιαίτερα δημοφιλή. Το brand της Ann McFerran, Glamnetic, απέκτησε δημοτικότητα με τα καινοτόμα μαγνητικά extension βλεφαρίδας. Ως πωλητές μπορείτε να ωφεληθείτε αν πουλάτε καινοτόμα προϊόντα στην κατηγορία του μακιγιάζ, όπως το παράδειγμα με τις μαγνητικές βλεφαρίδες, που προσφέρουν καινοτόμες λύσεις σε διαχρονικά προβλήματα.

Βιταμίνες και συμπληρώματα: Οι βιταμίνες και τα συμπληρώματα συνεχίζουν να κατατάσσονται υψηλά ανάμεσα στα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify. Η αγορά περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων niche, όπως συμπληρώματα για κατοικίδια και gummies με CBD, τα οποία σημειώνουν σταθερή ανάπτυξη. Τα φυτικά φάρμακα κερδίζουν τις περισσότερες παραγγελίες, με τους entrepreneurs των επιχειρηματιών να είναι σε θέση να δημιουργούν και να προωθούν αυτά τα προϊόντα από το σπίτι, συχνά με επιτυχία σε πλατφόρμες όπως το TikTok. Οι μεγαλύτερες εταιρείες με συμπληρώματα εκμεταλλεύονται τις τάσεις ευεξίας και εστιάζουν σε ολιστικά προϊόντα υγείας, τα οποία κερδίζουν δημοτικότητα στους καταναλωτές. Είτε ασχολείστε με τον τομέα της υγείας & της ευεξίας, είτε μπορείτε να κάνετε κάποιο collab, οι παραπάνω ιδέες καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα που καθορίζει τις τάσεις.
Παντελόνια: Ποιός δεν αγαπάει ένα τζιν που εφαρμόζει κατάλληλα; Τα παντελόνια, ειδικά τα τζιν, παραμένουν στα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify. Ανάμεσα στους διάφορους τύπους, τα τζιν παράγουν τα περισσότερα έσοδα, ενώ οι φόρμες τύπου sweatpants έχουν κερδίσει επίσης σημαντική έλξη, με τις πωλήσεις τους να σχεδόν διπλασιάζονται την τελευταία χρονιά. Τα barrel fit τζιν, ειδικότερα, έχουν δει αύξηση 500% στις αναζητήσεις της Google, κάνοντάς τα μια βασική τάση. Τα τολμηρά σχέδια της Hiut Denim, σύμφωνα με το Shopify, έχουν τραβήξει την προσοχή, ειδικά από διασημότητες, αποδεικνύοντας πως τα αυθεντικά σχέδια μπορούν να δημιουργήσουν μια ξεχωριστή αγορά.
Φόρεμα: Τα φορέματα επίσης σημειώνουν ισχυρές πωλήσεις, ειδικά τα φορέματα χορού και τα κοστούμια, με αύξηση 46% στις πωλήσεις. Η άνοδος της δημοτικότητας των μαθημάτων χορού και του dance fashion, συχνά καθοδηγούμενη από πλατφόρμες όπως το TikTok, έχει καταστήσει τα προϊόντα χορού μία τάση, μέρος της λίστας με τα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify. Καθώς το TikTok συνεχίζει να επηρεάζει τις καταναλωτικές τάσεις, τα online stores που πωλούν κοστούμια χορού μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτήν την τάση προβάλλοντας τα προϊόντα τους σε δημοφιλή βίντεο ή challenges. Αξιοποιήστε την τάση, ακόμα κι αν δεν σχεδιάζετε και πουλάτε ειδικά ρούχα χορού: Συμπεριλάβετε μια ειδική κατηγορία στο Shopify store σας, ως collection, με κοστούμια εμπνευσμένα σε design και χρώματα από την ποπ κουλτούρα (αγαπημένες σειρές, animation, κλπ).

Αθλητικά ρούχα: Η τάση του activewear συνεχίζει να αναπτύσσεται, με τα κολάν και τα σορτς να είναι τα δύο κύρια προϊόντα που οδηγούν τα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify. Κατά την διάρκεια του τελευταίου έτους, συγκεκριμένα στυλ κολάν κέρδισαν την προσοχή. Οι αναζητήσεις για «foldover», «flare» και «butt-lifting» κολάν αυξήθηκαν σημαντικά, αποδεικνύοντας πώς οι μακροχρόνιες τάσεις προϊόντων μπορούν να δημιουργήσουν μια ποικιλία υπο-τάσεων, καθώς οι πωλητές συνεχώς αναζητούν καινοτομία. Η Cassey Ho ανέπτυξε το brand Popflex, ξεκινώντας από τη βάση της στο YouTube και επεκτείνοντάς την σε πλήρη σειρά προϊόντων athleisure. Τα social media είναι σημαντικά εργαλεία marketing για τα athleisure brands. Πολλά από αυτά προωθούν τα προϊόντα τους στις sm πλατφόρμες, όπου το κοινό-στόχος τους περνάει πολύ χρόνο. Επιτυχημένα καταστήματα όπως το Gymshark συνεργάζονται με influencers προκειμένου τα προϊόντα τους να εμφανίζονται οργανικά σε viral περιεχόμενο.
Σαμπουάν και σαπούνια: Ψηλά στα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify, βρίσκονται τα σαπούνια και τα σαμπουάν, καθώς είναι απαραίτητα σε κάθε σπίτι. Έχουν σημειώσει, σύμφωνα με την πλατφόρμα, ισχυρές πωλήσεις μέσα το 2024. Τα σαπούνια για κατοικίδια, για παράδειγμα, έχουν σημειώσει αύξηση πωλήσεων κατά 37%, κάτι που δείχνει την αύξηση της ζήτησης για προϊόντα φροντίδας κατοικιδίων. Επιπλέον, τα προϊόντα για το μπάνιο, όπως τα bath bombs και τα αλάτια, κερδίζουν δημοτικότητα, ιδιαίτερα από πελάτες που επιθυμούν να δημιουργήσουν μια εμπειρία σπα στο σπίτι. Αν είστε ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης που εμπορεύεται φυσικά ή χειροποίητα προϊόντα για το μπάνιο και το σώμα, ήρθε η στιγμή να λάβετε τη μερίδα του λέοντος στην αγορά.
Εσώρουχα: Τα εσώρουχα παραμένουν κερδοφόρα κατηγορία, ειδικά με την αυξανόμενη ζήτηση για shapewear (ειδικά ρούχα για σύσφιξη). Τα κομψά εσώρουχα που μπορούν να κολακεύσουν το σώμα, σε κάθε σχήμα, μέγεθος και χρώμα, είναι στην κορυφή της λίστας. Οι έμποροι πούλησαν περισσότερα από 26 εκατομμύρια κορμάκια το 2024, κάτι που υπογραμμίζει την ανάπτυξη αυτής της αγοράς. Τα shapewear brands, όπως το SKIMS, έχουν αναδειχθεί από τα πιο trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify, λόγω του διαχρονικού hype που λαμβάνει η ιδιοκτήτρια της εταιρείας, Kim Kardashian. Ως πωλητές μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτή τη ζήτηση, καθώς και από trends που δημιουργούν celebrities οι οποίοι είναι πολύ επιτυχημένοι επιχειρηματίες.
Bedding: Το Bedding είναι μια άλλη σταθερή κατηγορία για τα online store, με αντικείμενα όπως τα «λινά κλινοσκεπάσματα» και «κλινοσκεπάσματα φλις» να έχουν σταθερή ζήτηση. Ως έμποροι του Shopify μπορείτε να επεκτείνετε την γκάμα των προϊόντων για το κρεβάτι, προσφέροντας συμπληρωματικά προϊόντα όπως μαξιλάρια, κουβέρτες και νυχτικά. Η επέκταση της γκάμας προϊόντων σε αυτή την κατηγορία μπορεί να αυξήσει τις ευκαιρίες cross-selling και να ενισχύσει τη μέση αξία παραγγελίας και τα συνολικά έσοδα.

Ποδηλασία: Η ποδηλασία, ειδικά η ορεινή ποδηλασία και τα ηλεκτρικά ποδήλατα (ebikes), έχει γίνει όλο και πιο δημοφιλής, με τα ebikes να σημειώνουν σημαντική ανάπτυξη. Στις ΗΠΑ, οι αναζητήσεις για ορεινή ποδηλασία έφτασαν σε υψηλό πενταετίας το 2024, εν μέρει λόγω της ενδιαφέροντος που δημιούργησαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού, το Καλοκαίρι. Τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι ψηλά στα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify και έχουν κερδίσει έδαφος λόγω της προσβασιμότητάς τους, με εκτιμήσεις που προβλέπουν συνεχιζόμενη ανάπτυξη, ιδιαίτερα μεταξύ των μεταναστών και των ηλικιωμένων. Αξιοποιήστε αυτή τη συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά προσφέροντας ποδήλατα, αξεσουάρ και σχετικά εξαρτήματα στο eshop σας.
Καπέλα και αξεσουάρ: Τα αξεσουάρ ένδυσης, όπως τα καπέλα και οι τσάντες, αναδεικνύονται ως δημοφιλή προϊόντα, με τις πωλήσεις των καπέλων cowboy να αυξάνονται κατά 49%. Η τάση με τα καπέλα cowboy έχει ανέβει, από διάσημα πρόσωπα όπως Jeff Bezos και Beyoncé, συγκαταλέγοντάς τα ανάμεσα στα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify. Τα αξεσουάρ προσφέρουν ευκαιρίες για μοναδικό branding μέσω μεθόδων όπως το custom print. Δημιουργήστε προϊόντα συνεργαζόμενοι με κατασκευαστές που προσφέρουν personalized design και επιλογές branding, για να τραβήξετε το ενδιαφέρον του κοινού, δημιουργικά.
Μπουφάν και παλτό: Δεν είναι περίεργο που τα μπουφάν βρίσκονται στη λίστα με τα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify. Αυτή η κατηγορία προϊόντων παραμένει πάντα δημοφιλής, με τη ζήτηση να αυξάνεται ανάλογα με τις εποχιακές αλλαγές. Πέρυσι, η τάση για ρούχα εξωτερικού χώρου αυξήθηκε, με εταιρείες όπως η Parks Project να παρέχουν ρούχα για καταναλωτές που αγαπούν το περπάτημα και το camping. Παράλληλα, οι πωλήσεις των μπουφάν με πούπουλο παρουσίασαν πτώση, ενώ η δημοτικότητα των overshirts (μπλούζες-πουκάμισα) συνεχίζει να ανεβαίνει. Οι πωλήσεις των overshirts αυξήθηκαν κατά 166% μεταξύ των εμπόρων του Shopify, με τις αναζητήσεις στο Google να ακολουθούν την ίδια πορεία. Αν σκέφτεστε να ξεκινήσετε μια επιχείρηση dropshipping, τα παλτό και τα μπουφάν μπορούν να αποτελέσουν μια βιώσιμη και οικονομική επιλογή, αρκεί να βρείτε έναν προμηθευτή που παρέχει ποιοτικά προϊόντα και γρήγορη αποστολή.
Παπούτσια και μποτάκια: Τα παπούτσια είναι επίσης ένα προϊόν που συνεχίζει να έχει σταθερή ζήτηση. Οι πωλήσεις των μποτών παρουσίασαν αύξηση πέρυσι, ενώ οι πωλήσεις των sneakers για μωρά και παιδιά αυξήθηκαν κατά 64%. Οι επιτυχημένοι πωλητές παρακολουθούν τις καταναλωτικές προτιμήσεις και αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες σε ανταγωνιστικές αγορές, όπως τα υποδήματα. Αν δεν παράγετε προϊόντα ή συνεργάζεστε με προμηθευτές χονδρικής, μπορείτε να ξεκινήσετε μια επιχείρηση υποδημάτων τύπου affiliate.
Υλικά τέχνης και χειροτεχνίας: Η χειροτεχνία δεν είναι μόνο διασκέδαση, είναι και ένας βιώσιμος τρόπος ζωής. Δεν θα μπορούσαν λοιπόν να λείπουν από τα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify. Πολλοί πωλητές στη συγκεκριμένη κατηγορία φτιάχνουν προϊόντα για τους εαυτούς τους, μόνο για να ανακαλύψουν ότι τα δημιουργήματά τους είναι δημοφιλή και στους καταναλωτές. Οι επιχειρήσεις σε αυτή την αγορά εξυπηρετούν επίσης τους ίδιους τους δημιουργούς, με καταστήματα όπως η Gist Yarn να προσφέρουν λύσεις όπως προ-παραγγελίες και συνδρομητικές υπηρεσίες. Η ζήτηση για βιβλία ζωγραφικής επανήλθε στα επίπεδα που είχαμε δει κατά την πανδημία COVID. Οι πωλήσεις βιβλίων ζωγραφικής παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση από όλες τις κατηγορίες προϊόντων του Shopify φέτος.
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων: Τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων ανάμεσα στα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify, με μεγάλη ποικιλία σε τιμές και είδη—πολλά από αυτά είναι απαραίτητα για τους κατόχους αυτοκινήτων. Τα μέρη του κινητήρα αποτελούν το πιο ακριβό τμήμα, ωστόσο, πάνω από 70 εκατομμύρια εξαρτήματα τροχών πουλήθηκαν από εμπόρους το 2024. Στην κατηγορία αυτή, τα αξεσουάρ του ταμπλό παρουσίασαν ετήσια αύξηση πωλήσεων 140%. Εκτός από τα απαραίτητα προϊόντα όπως οι υαλοκαθαριστήρες και τα τακάκια φρένων, τα αξεσουάρ αυτοκινήτων επιτρέπουν στους πωλητές να προσεγγίσουν καταναλωτές που αναζητούν ενδιαφέροντα και χρήσιμα αναβαθμιστικά προϊόντα. Υπάρχουν περισσότερες από 100.000 αναζητήσεις κάθε μήνα για «κάμερες ταμπλό», ενώ όροι όπως «μαγνητικός φορτιστής κινητού» και «diffuser αυτοκινήτου» είναι συνεχώς δημοφιλείς.
Αλκοολούχα ποτά: Η αγορά κρασιού εξελίσσεται, με αυξανόμενο ενδιαφέρον για organic και φυσικά κρασιά, καθώς και μπουκάλια από λιγότερο γνωστές περιοχές. Τα κρασιά βρίσκονται στα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify, και οι έμποροι της πλατφόρμας έχουν σημειώσει αύξηση κατά 104% στις πωλήσεις συλλεκτών κρασιών. Τα ποτά χωρίς αλκοόλ κερδίζουν επίσης δημοτικότητα και brands όπως η Dominion City Brewing έχουν εκμεταλλευτεί την τάση προσφέροντας ένα ρόφημα χωρίς αλκοόλ, ως μια δημοφιλή εναλλακτική. Εάν είστε επαγγελματίας που δραστηριοποιείται στον χώρο του ποτού, ίσως ήρθε η ώρα να λάβετε υπόψη τις εναλλακτικές που «πουλάνε».
Οικιακές συσκευές: Οι οικιακές συσκευές παραμένουν ψηλά στα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify, με καινοτόμα προϊόντα που λανσάρονται στην αγορά και καθιστούν το μαγείρεμα πιο εύκολο και αποδοτικό. Ως πωλητές μπορείτε είτε να δημιουργήσετε τα δικά σας μοναδικά προϊόντα στο eshop σας, είτε να προμηθευτείτε υπάρχοντα από χονδρεμπόρους. Καθώς οι καταναλωτές εστιάζουν όλο και περισσότερο στην άνεση και την ποιότητα, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για να προσελκύσετε αγοραστές που θέλουν να επενδύσουν σε πρακτικές λύσεις για το σπίτι τους. Προσφέροντας λειτουργικά, καλοσχεδιασμένα και προσιτά προϊόντα, μπορείτε να ξεχωρίσετε σε μια αγορά που συνεχώς μεγαλώνει.
Κρέας: Μη σας κάνει εντύπωση που το κρέας είναι στη λίστα με τα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify. Τα προϊόντα κρέατος συνεχίζουν να είναι σε ζήτηση σε διάφορες αγορές, ειδικά καθώς οι καταναλωτές αναζητούν ποιοτικές επιλογές. Συγκεκριμένα, τα πιο σπέσιαλ κρέατα όπως το βοδινό κρέας που εκτρέφεται με γρασίδι και το βιολογικό κοτόπουλο έχουν σημειώσει αύξηση ενδιαφέροντος. Ως έμποροι μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτή την τάση, προσφέροντας ξεχωριστές κοπές ή πιο «καθαρές» επιλογές για όσους προσέχουν τι τρώνε. Υπάρχει ενδιαφέρον και για φυτικές επιλογές, όπως vegan μπιφτέκια ή λουκάνικα. Αν προσφέρετε συνδρομητικές υπηρεσίες ή τοπική παράδοση, μπορείτε να δημιουργήσετε σταθερή πελατεία.
Αρώματα και κολώνιες: Οι κολώνιες και τα αρώματα βρίσκοντια στη λίστα με τα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify. Όπως, η αγορά του αρώματος αλλάζει. Οι καταναλωτές τώρα αναζητούν πιο φυσικά, unisex αρώματα και πιο signature μυρωδιές αντί για τις μαζικές επιλογές της αγοράς. Τα τελευταία χρόνια, οι αναζητήσεις για συγκεκριμένα συστατικά αρωμάτων, όπως το «σανδαλόξυλο» και το «τριαντάφυλλο», έχουν αυξηθεί. Πολλοί αγοραστές αναζητούν επίσης αρώματα με το όνομά τους, πιο personalized, επομένως η χρήση καλών keyword και σαφών περιγραφών προϊόντων μπορεί να βοηθήσει το online store σας να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης.


BONUS: Ποια προϊόντα δεν είναι πια δημοφιλή
Τα δημοφιλή προϊόντα του σήμερα, μπορεί να μην έχουν την ίδια απήχηση αύριο. Έτσι λειτουργούν οι μόδες και οι τάσεις. Ορισμένα -άλλοτε δημοφιλή- προϊόντα δεν ανήκουν στα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify:
- Κάλτσες: Οι κάλτσες ήταν για καιρό ένα αξιόπιστο προϊόν για τις επιχειρήσεις eCommerce, προσφέροντας άπειρες παραλλαγές και custom δυνατότητες. Ωστόσο, φέτος δεν είναι τόσο δημοφιλείς, παρά τη συνεχιζόμενη δημοφιλία τους ως δώρα και αξεσουάρ για signature στυλ.
- Αφίσες και έργα τέχνης: Ενώ τα βιβλία ζωγραφικής και τα υλικά κατασκευής σημείωσαν άνοδο, οι αφίσες και τα έργα τέχνης δεν είναι πια στην κορυφή. Η άνοδος των online πλατφορμών έχει επιτρέψει στους καλλιτέχνες να δημιουργήσουν eshop και να πωλούν τα έργα τους παγκοσμίως, μετατοπίζοντας την προσοχή από τα παραδοσιακά προϊόντα.
- Κεριά: Αν και δεν ηγούνται στις φετινές τάσεις, ούτε στα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify, τα κεριά εξακολουθούν να διατηρούν σημαντική παγκόσμια αξία αγοράς άνω των 11 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Για τους rookies στο eCommerce, τα χειροποίητα κεριά είναι και θα είναι διαχρονικά ιδανική επιλογή, καθώς είναι εύκολα στο να παρασκευαστούν και μπορούν να αποτελέσουν γερό θεμέλιο για μια επιχείρηση.
- Lip stain: Παρά την προσφορά μακράς διάρκειας χρώματος, τα κραγιόν τύπου lip stains έχουν χάσει τη θέση τους ανάμεσα στα κορυφαία καλλυντικά προϊόντα. Παρ' όλα αυτά, παραμένουν δημοφιλή σε niche αγορές για χρήστες που επιθυμούν να αναδείξουν το φυσικό τους λουκ.
Τα eshop πρέπει να ακολουθούν τις αγοραστικές τάσεις
Το να γνωρίζετε τα μοντέρνα προϊόντα που κάνουν πωλησιακό «πάταγο» μπορεί να σας δώσει ένα μεγάλο πλεονέκτημα-passport για στον κόσμο του eCommerce. Όταν παραμένετε ενημερωμένοι για το τι θέλουν οι άνθρωποι, μπορείτε να προσαρμόσετε γρήγορα το online store σας και να προσφέρετε προϊόντα που ταιριάζουν με τις τελευταίες τάσεις. Αυτό σας βοηθά να είστε μπροστά από τον ανταγωνισμό και να κρατάτε το ενδιαφέρον των πελατών.
Για αυτό, άρθρα που αφορούν την αγορά, όπως αυτό που αναλύσαμε για τα trending προϊόντα σύμφωνα με το Shopify, σας δίνουν τη δύναμη να λαμβάνετε αποφάσεις πιο έξυπνα, σχετικά με το τι θα πουλήσετε αλλά και πώς να προωθήσετε το εμπόρευμά σας. Η γνώση είναι δύναμη: Μελετήστε τα trends και παραμείνετε σχετικοί με τα πράγματα, κάθε στιγμή!