Η Target, η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε μια μεγάλη συνεργασία με το Shopify, δοκιμάζει έναν νέο βοηθό AI chatbot που ονομάζεται Store Companion για να βοηθήσει τους υπαλλήλους του καταστήματός της να βρίσκουν γρήγορα απαντήσεις σε διάφορες ερωτήσεις, όπως διαθεσιμότητα προϊόντων, πρωτόκολλα ασφάλειας τροφίμων κατά τη διάρκεια έκτακτης ανάγκης ή πώς οι πελάτες μπορούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα αφοσίωσης της εταιρείας.

Πρωτοπορία AI στο λιανικό εμπόριο
Μέχρι τον Αύγουστο, η εταιρεία σχεδιάζει να αναπτύξει το Store Companion σε όλα της τα καταστήματα (και τα 2.000), καθιστώντας την τον πρώτο μεγάλο λιανοπωλητή στις ΗΠΑ που χρησιμοποιεί τέτοια τεχνολογία σε αυτήν την κλίμακα (μέσω Star Tribune).
Ο Brett Craig, chief information officer της Target, τόνισε ότι αυτή η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης στοχεύει να υποστηρίξει τους εργαζόμενους παρέχοντας έγκαιρες πληροφορίες και εξορθολογίζοντας τα καθήκοντά τους.
Η ανάπτυξη του Store Companion περιλάμβανε τη χρήση πραγματικών ερωτημάτων από τους υπαλλήλους για να διασφαλιστεί ότι ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις ανάγκες τους. Οι αρχικές δοκιμές σε καταστήματα όπως αυτό στο Champlin, που ξεκίνησαν τον Μάρτιο, έδειξαν θετικά αποτελέσματα. Οι εργαζόμενοι εκτιμούν την ευκολία πρόσβασης σε πληροφορίες μέσω ανεπίσημων ερωτημάτων αντί για παραδοσιακά εγχειρίδια ή online οδηγούς.

Στην πράξη
Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, μια καταιγίδα προκάλεσε διακοπή ρεύματος που επηρέασε τα ψυγεία τροφίμων και την παραγωγή στο κατάστημα. Ο υπάλληλος Steve Noon χρησιμοποίησε το Store Companion για να λάβει οδηγίες σχετικά με την προστασία των ευαίσθητων στη θερμοκρασία αντικειμένων και τον εντοπισμό αντικειμένων που έπρεπε να απορριφθούν.
Η Target χρησιμοποιεί το εργαλείο σε περίπου 400 καταστήματα για τη συλλογή σχολίων καθώς προετοιμάζεται για την κυκλοφορία σε ολόκληρη την αλυσίδα.
Πέρα από τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των εργαζομένων, η γενετική τεχνητή νοημοσύνη έχει ευρύτερες επιπτώσεις στο λιανικό εμπόριο, συμπεριλαμβανομένης της βελτιωμένης εξυπηρέτησης πελατών και της διαχείρισης λειτουργικού κόστους.
Ο Sudip Mazumder από το Publicis Sapient σημείωσε ότι μια τέτοια τεχνολογία θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση των tasks των εργαζομένων και να επιτρέψει στο προσωπικό να επικεντρωθεί σε εργασίες υψηλότερης αξίας.
AI και Target
Η εξερεύνηση της τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας εκτείνεται πέρα από το Store Companion για να συμπεριλάβει εφαρμογές που απευθύνονται σε πελάτες στο site και την εφαρμογή της, ενισχύοντας την εμπειρία αγορών επιτρέποντας περισσότερες αναζητήσεις σε φυσική γλώσσα και personalized προτάσεις.
Κοιτάζοντας το μέλλον, η Target σχεδιάζει να επεκτείνει τη χρήση του generative AI για να ενδυναμώσει περαιτέρω το εργατικό της δυναμικό και να βελτιώσει τη συνολική εμπειρία των πελατών.