Προσπαθείτε να βρείτε έναν τρόπο να οργανώσετε το store σας για να λειτουργεί αποτελεσματικά; Έχετε τα Shopify tags! Είναι ένας εύκολος τρόπος να διατηρείτε τα πάντα σε τάξη, έτσι ώστε να κάνετε τα προϊόντα σας εύκολα στο να τα βρείτε.

Είτε πρόκειται για χρώμα, τύπο ή οποιαδήποτε κατηγορία που σας αρέσει, όταν δημιουργείτε ένα Shopify store, να θυμάστε ότι τα tags βοηθούν τους πελάτες να ανακαλύψουν γρήγορα αυτό που αναζητούν. Επιπλέον, διατηρούν την ομαλή λειτουργία του καταστήματός σας. Όχι άλλο χάος—απλώς απλή, αποτελεσματική οργάνωση.

Όλα απλά μέχρι στιγμής, σωστά; Πάμε να δούμε αναλυτικά πώς ακριβώς λειτουργούν!

Γιατί τα tags στο Shopify έχουν τόση σημασία;
Πώς τα tags στο Shopify βοηθούν στην οργάνωση και τη βελτίωση της απόδοσης του eshop σου και ποια η διαφορά τους με τα collections και τα categories;
άνθρωπος σε κίτρινο φόντο βιβλίο shopify

Τι είναι τα Shopify tags

Τα Shopify tags είναι εργαλεία που βοηθούν στην οργάνωση του eshop σας. Σας επιτρέπουν να προσθέτετε ετικέτες σε προϊόντα, πελάτες, παραγγελίες και άλλες περιοχές της επιλογής σας στο κατάστημά σας.

Τα tags είναι λέξεις ή φράσεις που συνδέονται με διάφορα στοιχεία του eshop σας, όπως προϊόντα ή παραγγελίες. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να οργανώσετε και να βελτιώσετε τα workflow σας. Επιπλέον, μπορείτε να τα συνδυάσετε με τις συλλογές (collections) για να δημιουργήσετε ομάδες προϊόντων που σχετίζονται μεταξύ τους.

Σας βοηθούν να κατηγοριοποιήσετε και να ταξινομήσετε τα δεδομένα με τρόπο που κάνει τη διαχείριση πιο εύκολη και αποτελεσματική. Τα tags είναι ευέλικτα και μπορείτε να τα προσαρμόσετε ανάλογα με τις ανάγκες του καταστήματός σας.

Ας δούμε πιο αναλυτικά:

Τι είναι Shopify Collections και τι άλλο πρέπει να ξέρεις
Shopify collections, μια λειτουργία που θα σας λύσει τα χέρια! Μάθετε τι είναι και πώς μπορεί να βοηθήσει το eshop σας.

Γιατί είναι σημαντικά τα Shopify tags και πώς χρησιμοποιούνται

Τα Shopify tags πρέπει να σχεδιάζονται από τη δημιουργία του eshop σας, καθώς βοηθούν στη σωστή οργάνωση ενός eshop και βελτιώνουν την εμπειρία χρήστη.

Οι ετικέτες προϊόντων (product tags) διευκολύνουν την αναζήτηση και την ταξινόμηση των προϊόντων, ενώ επιτρέπουν την καλύτερη διαχείριση των σελίδων τους. Επιπλέον, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία αυτόματων συλλογών (collections), κάνοντας τη διαδικασία πιο γρήγορη και αποτελεσματική.

Τα Shopify tags:

  • Βοηθούν στην αναζήτηση: Οι πελάτες μπορούν να βρουν πιο εύκολα τα προϊόντα που ψάχνουν χρησιμοποιώντας τις ετικέτες (tags) στα φίλτρα αναζήτησης.
  • Διευκολύνουν την οργάνωση: Ως έμποροι, μπορείτε να δημιουργήσετε αυτοματοποιημένες συλλογές (smart collections), δηλαδή κατηγορίες που ενημερώνονται αυτόματα με βάση συγκεκριμένα tags. Αυτό εξοικονομεί χρόνο και κάνει τη διαχείριση πιο εύκολη. Για παράδειγμα, αν θέλετε να οργανώσετε μια χειμερινή συλλογή, μπορείτε να προσθέσετε το tag «χειμώνας» στα σχετικά προϊόντα. Έπειτα, δημιουργείτε μια αυτοματοποιημένη συλλογή που περιλαμβάνει όλα τα προϊόντα με αυτό το tag, χωρίς να χρειάζεται να τα προσθέσετε με το χέρι κάθε φορά.

Τα είδη των Shopify tags

Ανάλογα με το πού χρησιμοποιούνται, τα Shopify tags χωρίζονται σε έξι κατηγορίες:

🏷️ Products: Αυτές οι ετικέτες προστίθενται στη σελίδα λεπτομερειών ενός προϊόντος από τη σελίδα διαχείρισης προϊόντων ή αποθεμάτων. Βοηθούν στην οργάνωση των προϊόντων, διευκολύνουν την αναζήτηση και βελτιώνουν την πλοήγηση στο eshop.

🏷️ Transfers: Αυτά τα tags χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση της διακίνησης αποθέματος (εισερχόμενα και εξερχόμενα προϊόντα). Είναι ιδιαίτερα χρήσιμα αν το κατάστημα διαχειρίζεται πολλαπλές αποθήκες. Μπορείτε να προσθέσετε υπάρχοντα tags ή να δημιουργήσετε νέα, όπως «Επείγον» για πιο άμεση ταξινόμηση.

🏷️ Customers: Τα customer tags βοηθούν στην οργάνωση των πελατών. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργηθούν λίστες πελατών με συγκεκριμένα κριτήρια, όπως η συχνότητα αγορών ή η τοποθεσία.

🏷️ Blog posts: Οι ετικέτες για αναρτήσεις blog επιτρέπουν την καλύτερη οργάνωση του περιεχομένου και τη βελτίωση των προτάσεων προς τους πελάτες. Για παράδειγμα, ένα blog post μπορεί να κατηγοριοποιηθεί με tags όπως «ειδήσεις» ή «οδηγοί αγορών».

🏷️ Orders: Αυτές οι ετικέτες βοηθούν στη διαχείριση των παραγγελιών. Επιτρέπουν το γρήγορο φιλτράρισμα, π.χ. με tags όπως «Καθυστερημένη αποστολή» ή «Έτοιμο για αποστολή», ώστε να γίνεται πιο εύκολη η οργάνωση και η παρακολούθηση της εξέλιξής τους.

🏷️ Draft orders: Παρόμοια με τις παραγγελίες, τα draft order tags βοηθούν στην ταξινόμηση των προσωρινών παραγγελιών. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διαχωρισμό preorders ή ειδικών παραγγελιών που σχετίζονται με καμπάνιες.

Διάβασε επίσης: Πόσο κοστίζει το Shopify το 2025.

Τα πλεονεκτήματα των Shopify tags

Είτε ξεκινάτε τώρα να κατασκευάζετε το Shopify eshop σας, είτε κάνετε κάποιες βελτιώσεις, λάβετε υπόψη τα εξής πλεονεκτήματα των tags:

  • SEO: Τα Shopify tags βοηθούν στη βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης (SEO), διευκολύνοντας την κατηγοριοποίηση προϊόντων. Αυτό μπορεί να βελτιώσει τη θέση του eshop στα αποτελέσματα αναζήτησης και να αυξήσει την επισκεψιμότητα.
  • Προσωποποίηση: Τα tags επιτρέπουν στοχευμένες καμπάνιες marketing, όπως emails και προσφορές, με βάση τις προηγούμενες αγορές των πελατών. Έτσι, αυξάνεται η πιθανότητα πωλήσεων.
  • Marketing: Διευκολύνουν τον εντοπισμό πιθανών πελατών, επιτρέποντας στοχευμένες επικοινωνίες μέσω email, social media και διαφημίσεων.
  • Διαχείριση αποθέματος & παραγγελιών: Τα tags οργανώνουν το απόθεμα και την εκπλήρωση παραγγελιών, μειώνοντας καθυστερήσεις και προβλήματα, ειδικά αν υπάρχουν πολλές αποθήκες.
  • Πλοήγηση & αναζήτηση: Βοηθούν τους πελάτες να βρίσκουν προϊόντα πιο εύκολα, βελτιώνοντας την εμπειρία τους και αυξάνοντας τις πωλήσεις.
  • Επαγγελματική εικόνα: Η σωστή χρήση των tags κάνει το κατάστημα να φαίνεται οργανωμένο και αξιόπιστο, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των πελατών.
Πώς να δημιουργήσεις ένα αξιόπιστο Shopify store
Είναι το eshop σου trustworthy; Ένα checklist για να δημιουργήσεις ένα αξιόπιστο Shopify store, από experts!

Η χρήση των Shopify tags στο SEO

Όταν δημιουργείτε το online store σας, να θυμάστε πώς τα Shopify tags μπορούν να επηρεάσουν την κατάταξη του eshop στις μηχανές αναζήτησης (SERP). Όταν εμφανίζονται στη σελίδα ενός προϊόντος, βοηθούν στην οργάνωση του περιεχομένου και ενισχύουν τη συνολική εμπειρία χρήστη, κάτι που μπορεί να βελτιώσει το SEO.

Αν και τα tags από μόνα τους δεν αρκούν για υψηλότερη κατάταξη, η σωστή χρήση τους σε συνδυασμό με άλλα στοιχεία SEO, όπως ALT tags, meta περιγραφές, τίτλους σελίδων και περιεχόμενο με σχετικές λέξεις-κλειδιά, μπορεί να αυξήσει την προβολή του eshop σας στο διαδίκτυο.

Shopify tags για SEO: Τι είναι και πώς χρησιμοποιούνται
Τι είναι τα Shopify tags για SEO και πώς χρησιμοποιούνται από τα eshop για καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα Shopify tags

Τα Shopify tags διευκολύνουν την οργάνωση του eshop και την αναζήτηση προϊόντων. Δείτε πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν:

Αναζήτηση με tags
Οι ετικέτες επιτρέπουν γρήγορη αναζήτηση προϊόντων, πελατών και παραγγελιών. Αρκεί να πληκτρολογήσετε το όνομα του tag στη γραμμή αναζήτησης στο Shopify admin και θα εμφανιστούν όλα τα σχετικά στοιχεία. Για παράδειγμα, αν αναζητήσετε το tag «καλοκαίρι», θα δείτε όλα τα προϊόντα που έχουν αυτή την ετικέτα.

👉
Γιατί είναι σημαντικό: Όταν οι πελάτες αναζητούν κάτι, το Shopify χρησιμοποιεί αυτές τις ετικέτες για να εμφανίζει σχετικά προϊόντα, διευκολύνοντάς τους να βρίσκουν αυτό που θέλουν.
shopify tags search bar

Φιλτράρισμα και ταξινόμηση
Οι ετικέτες λειτουργούν ως φίλτρα για προϊόντα, παραγγελίες και πελάτες, βοηθώντας στη γρήγορη διαχείριση. Για παράδειγμα, μπορείτε να φιλτράρετε παραγγελίες με το tag «unfulfilled» για να δείτε μόνο όσες δεν έχουν ολοκληρωθεί. Έτσι, εξοικονομείτε χρόνο και οργανώνετε καλύτερα το κατάστημά σας.

Αυτόματα collections προϊόντων
Με τη χρήση tags, το Shopify μπορεί να δημιουργήσει συλλογές προϊόντων αυτόματα (smart collection). Για παράδειγμα, αν προσθέσετε το tag «καλοκαίρι» σε προϊόντα, το Shopify θα τα συμπεριλάβει στη συλλογή «Καλοκαιρινή Συλλογή» χωρίς χειροκίνητη παρέμβαση.

Shopify Taxonomy: Τι είναι και ποια τα πλεονεκτήματα
Μάθε τα πάντα για το Shopify Taxonomy - Πώς βοηθά την ταξινόμηση των προϊόντων σε ένα eshop.

Υπενθυμίζουμε τη διαφορά μεταξύ tags & collections:

Tags vs Collections στο Shopify

  • Tags: Προσθέτουν πληροφορίες στα προϊόντα, όπως «χειμώνας», «λευκό», «πολυεστέρας», διευκολύνοντας την αναζήτηση και τη διαχείριση.
  • Collections: Ομαδοποιούν προϊόντα σε κατηγορίες, όπως «Νέα προϊόντα» ή «Προσφορές», κάνοντας την πλοήγηση πιο εύκολη.

Βασική διαφορά:
Τα tags περιγράφουν χαρακτηριστικά προϊόντων, ενώ τα collections οργανώνουν προϊόντα με κοινό θέμα.

Παράδειγμα:
Ένα collection «Casual Wear» μπορεί να περιλαμβάνει προϊόντα με tags όπως «τζιν», «oversized», «κομψό».

Shopify categories VS collections: Κατανόησε τις διαφορές
Οι λειτουργίες Shopify categories VS collections φαίνονται παρόμοιες μα εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς οργάνωσης. Έφτασε η στιγμή να ξεδιαλύνει η σύγχυση!

Πώς να προσθέσετε και να αφαιρέσετε Shopify tags

Πώς να προσθέσετε tags

Η προσθήκη Shopify tags είναι μια απλή διαδικασία που απαιτεί μόνο μερικά κλικ και ελάχιστη πληκτρολόγηση. Να επισημάνουμε, ότι το Shopify σάς επιτρέπει να δημιουργείτε custom tags για κάθε ενότητα που επιτρέπει ετικέτες.

Για να προσθέσετε Shopify tags (ετικέτες προϊόντων):

1. Ανοίξτε τη σελίδα του εκάστοτε product, transfer, customer, blog post, order, ή draft order details στο admin Shopify.

2. Μεταβείτε στην ενότητα «tags» και εισαγάγετε ένα όνομα tag ή επιλέξτε από τα υπάρχοντα. Εάν εισαγάγετε το όνομα για νέο tag τότε θα δημιουργηθεί αυτόματα για μελλοντική χρήση στην ενότητα.

3. Κάντε κλικ στο «save».

screenshot από shopify tags add tag

Πώς να αφαιρέσετε tags

Εάν πρέπει να αφαιρέσετε ένα tag, ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  1. Ανοίξτε την details page του εκάστοτε product, transfer, customer, blog post, order, ή draft order details στο Shopify.
  2. Κάντε κλικ στο xδίπλα στο tag που θέλετε να καταργήσετε. Η ετικέτα αφαιρείται μόνο από το συγκεκριμένο προϊόν, transfer, customer, blog post, order, ή draft order details του Shopify.
  3. Αποθηκεύστε τις αλλαγές.

Μπορείτε να αφαιρέσετε ένα tag από το Manage list στο product, transfer, customer, blog post, order, ή στη σελίδα λεπτομερειών draft order.

  1. Στην ενότητα tags, κάνετε κλικ στο Manage.
  2. Κάτω από το SELECTED, κάνετε uncheck τα tags της λίστας που θέλετε να αφαιρέσετε.
  3. Κάνετε κλικ στο Done.
screenshot από shopify tags remove tag

Πώς να προσθέσετε & να αφαιρέσετε tags μαζικά (in bulk)

Για να προσθέσετε και να αφαιρέσετε tags σε πολλαπλά products, transfers, customers, blog posts, orders, ή draft orders, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είτε bulk actions σε Desktop, είτε in bulk σε Mobile.

  • Από το Shopify Admin, κάντε κλικ σε: ProductsTransfersCustomersBlog posts, ή Draft Orders.
  • Επιλέξτε αυτό που σας ενδιαφέρει για να προσθέσετε το tag.
  • Επιλέξτε Add tags ή Remove tags.
  • Κάντε κλικ στα tags που θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε.
  • Κάντε κλικ στο Save.

📍Bulk edit Order tags

Σε Desktop

  • Από το Shopify admin, κάντε κλικ στα Orders.
  • Επιλέξτε τα orders από τα οποία θέλετε να αφαιρέσετε το tag ή στα οποία θέλετε να το προσθέσετε.
  • Κάντε κλικ στο Add tags ή στο Remove tags.
  • Κάντε κλικ στα tags τα οποία θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε.
  • Κάντε κλικ στο Save.

Σε iPhone

  • Από το Orders page, πατήστε All orders.
  • Πατήστε ....
  • Πατήστε Select orders.
  • Πατήστε στα orders που θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε το tag.
  • Πατήστε More actions.
  • Πατήστε Add tags ή Remove tags.
  • Πατήστε τα tags τα οποία θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε.
  • Πατήστε Save.

Σε Android

  • Στο Orders page, πατήστε All orders.
  • Πατήστε ⋮.
  • Πατήστε Select orders.
  • Πατήστε στα orders που θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε το tag.
  • Πατήστε More actions.
  • Πατήστε Add tags ή Remove tags.
  • Πατήστε τα tags τα οποία θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε.
  • Πατήστε Save.

Μήπως να σκεφτείς το ενδεχόμενο επαγγελματικής βοήθειας για την κατασκευή του Shopify σου;

Τα Shopify tags κάνουν πιο εύκολη τη λειτουργία του eshop σας 

Τα Shopify tags είναι το μυστικό σας «όπλο» για να παραμένετε οργανωμένοι και να κρατάτε το κατάστημά σας σε μια καλή λειτουργία που θυμίζει καλολαδωμένη μηχανή. Όταν προσθέτετε σωστά ετικέτες στα προϊόντα σας, δεν διευκολύνετε μόνο τα πράγματα για εσάς, αλλά και για τους πελάτες σας. Αφιερώστε χρόνο για να προσθέσετε tags και δείτε πόσο πιο αποτελεσματικό γίνεται το Shopify store σας. Είναι μια μικρή προσπάθεια που θα φέρει μεγάλα αποτελέσματα - ο μελλοντικός εαυτός σας (και οι πελάτες σας) θα σας ευχαριστήσουν!