Τα Shopify tags αποτελούν εύχρηστες «ετικέτες» για το eshop σας. 

Στον virtual κόσμο, μια ετικέτα είναι σαν ένας digital δείκτης που αποδίδεται σε κάτι, όπως μια εικόνα, μια ανάρτηση ή ένα αντικείμενο. Όπως μπορεί κανείς να καταλάβει από τον ίδιο τον ορισμό της λέξης, ένα tag βοηθά στην οργάνωση και την κατηγοριοποίηση πληροφοριών, διευκολύνοντας την εύρεση και τη διαχείρισή τους στον διαδικτυακό χώρο. Σκεφτείτε το ως μια virtual αυτοκόλλητη σημείωση που σας βοηθά να παρακολουθείτε τα πράγματα στο διαδίκτυο ή σε digital systems.

Ας υποθέσουμε ότι προσθέτετε tag σε έναν πελάτη ως VIP. Χρησιμοποιείτε αυτό το tag για να δημιουργήσετε μια ειδική ομάδα για μια retargeting campaign. Είναι σαν να στοχεύετε πελάτες VIP που δεν έχουν ψωνίσει από το eshop σας εδώ και καιρό. 

Τα Shopify tags δεν είναι απλώς ετικέτες: Συμβάλλουν στο να διευθύνετε καλύτερα το κατάστημά σας και να εξατομικεύσετε την marketing στρατηγική σας σε διαφορετικές ομάδες πελατών.

SHOPIFY TAGS BOOK GIRL READING

Τι είναι τα Shopify tags;

Λοιπόν, τι ακριβώς είναι τα Shopify tags; Το Shopify σάς επιτρέπει να επισυνάψετε ετικέτες, ουσιαστικά ετικέτες, στα προϊόντα, τους πελάτες, τις παραγγελίες σας, ακόμη και τις αναρτήσεις ιστολογίου (blog). Αυτά τα tags είναι ζωτικής σημασίας για την οργάνωση και την ταξινόμηση των πληροφοριών στον λογαριασμό σας με τρόπο που να έχει νόημα τόσο για εσάς όσο και για τους πελάτες σας.

Ένα Shopify tag αποτελεί την εικονική ετικέτα που βοηθά στην οργάνωση αντικειμένων σε ένα eshop. Είναι μια απλή λέξη ή φράση που αποδίδεται σε προϊόντα, πελάτες ή παραγγελίες, διευκολύνοντας την εύρεση και διαχείριση πραγμάτων. Για παράδειγμα, η προσθήκη ετικετών σε προϊόντα όπως «sales» μπορεί να δημιουργήσει μια ομάδα για προϊόντα με έκπτωση, βελτιστοποιώντας τον τρόπο οργάνωσης ενός eshop και απλοποιώντας τις εργασίες.

Στο Shopify, μπορείτε να είστε δημιουργικοί με τις ετικέτες σας, καθώς παρέχονται πολλές διαφορετικές ιδιότητες και χρήσεις. Μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες ετικέτες για διαφορετικά μέρη του eshop σας. 

Τι είναι Shopify Collections και τι άλλο πρέπει να ξέρεις
Shopify collections, μια λειτουργία που θα σας λύσει τα χέρια! Μάθετε τι είναι και πώς μπορεί να βοηθήσει το eshop σας.

Τα είδη των Shopify tags

Με βάση το πού χρησιμοποιούνται αυτές οι ετικέτες στο eshop σας, έχετε στη διάθεσή σας 6 είδη:

🏷️Products: Μπορείτε να προσθέσετε product tags στη detail page ενός συγκεκριμένου προϊόντος από το products page ή το inventory page, στο eshop σας. Αυτά τα Shopify tags βοηθούν στην κατηγοριοποίηση προϊόντων και επιτρέπουν στους χρήστες να αναζητούν προϊόντα πιο γρήγορα, ενώ βελτιώνουν την πλοήγηση σε ένα online store.

🏷️Transfers: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε transfer tags για να παρακολουθείτε το incoming και outgoing inventory.

Τα Shopify tags που αφορούν το transfer είναι ιδιαίτερα χρήσιμα αν έχετε πολλές «βιτρίνες» με linked inventories. Μπορείτε να μεταβείτε στα στοιχεία ενός συγκεκριμένου transfer και είτε να επιλέξετε ένα υπάρχον tag, όπως «CoD» ή να δημιουργήσετε ένα νέο, όπως για παράδειγμα «επείγον»

🏷️Customers: Τα customer tags βοηθούν στη διαχείριση των δεδομένων πελατών. Μπορείτε να τμηματοποιήσετε τους πελάτες για να προσφέρετε καλύτερες εμπειρίες και να εστιάσετε σε πιο προσωποποιημένες marketing καμπάνιες. Μπορείτε να προσθέσετε tags σε πελάτες από την details page με βάση οποιαδήποτε κριτήρια, όπως τον αριθμό των παραγγελιών, τους πελάτες που επιστρέφουν ή την τοποθεσία και, στη συνέχεια, να χρησιμοποιήσετε αυτά τα Shopify tags για να «φιλτράρετε» πελάτες.

💡
Shopify Expert Tip: Τα customer tags δίνου εξαιρετικά χρήσιμες πληροφορίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την remarketing στρατηγική σας.

🏷️Blog posts: Τα blog post tags βοηθούν στην οργάνωση των αναρτήσεων ενός online store και προσφέρουν καλύτερες προτάσεις στους πελάτες. Μπορείτε να προσθέσετε tags από τη σελίδα Blog Posts για να τις κατηγοριοποιήσετε με συγκεκριμένο τρόπο. Για παράδειγμα, κάθε φορά που ολοκληρώνετε μια συγκεκριμένη ανάρτηση, μπορείτε να προσθέτετε ένα tag σε όπως «ειδήσεις».

🏷️Orders: Τα order tags διευκολύνουν τη διαχείριση της διαδικασίας ολοκλήρωσης (fulfillment process). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε Shopify tags όπως «καθυστερημένη αποστολή» και να φιλτράρετε τις παραγγελίες σας όταν χρειάζεστε μια γρήγορη επισκόπηση. Για παράδειγμα, μπορείτε να ομαδοποιήσετε παραγγελίες που έχουν την ίδια ημερομηνία παράδοσης ή τις ίδιες περιοχές εκπλήρωσης.

🏷️Draft orders: Παρόμοια με τις παραγγελίες, μπορείτε να προσθέσετε draft order tags στη details page. Χρησιμοποιήστε τα για να τοποθετήσετε draft orders σε διαφορετικά καλάθια ανάλογα με το αν πρόκειται για preorders ή για campaign-specific orders. Μπορείτε να κάνετε οποιεσδήποτε αλλαγές μεταβαίνοντας στη detail page της συγκεκριμένης draft order όταν χρειάζεται.

Γιατί είναι σημαντικά τα Shopify tags;

Η σημασία τους έγκειται στην ικανότητά τους να βελτιώνουν την εμπειρία χρήστη και να διασφαλίζουν την οργάνωση του eshop σας. Οι ετικέτες προϊόντων (product tags) διαδραματίζουν βασικό ρόλο βοηθώντας τους χρήστες να αναζητήσουν σχετικά προϊόντα και συμβάλλουν στην αποτελεσματική οργάνωση των σελίδων των προϊόντων σας. Επιπλέον, η χρήση ετικετών ως φίλτρων μπορεί να απλοποιήσει τη διαδικασία δημιουργίας αυτόματων συλλογών.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι θέλετε να επισημάνετε μια χειμερινή συλλογή. Προσθέτετε tags σε όλα τα αντικείμενα που προορίζονται για τη συλλογή και, στη συνέχεια, δημιουργήσατε μια αυτοματοποιημένη συλλογή με φίλτρα όπως η ετικέτα «χειμώνας». Κάθε προϊόν με τη σήμανση «χειμώνας» θα προστεθεί άψογα στη συλλογή, χωρίς χειροκίνητη παρέμβαση.

Τα πλεονεκτήματα των Shopify tags

📌SEO: Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) ενισχύει την επισκεψιμότητα του eshop προσθέτοντας Shopify tags σε προϊόντα, διευκολύνοντας τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν και να κατατάξουν το online store σας υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

📌Personalization: Το personalization, όπως emails και promotions, με τη χρήση tags βελτιώνει τα ποσοστά conversion. Για παράδειγμα, η αποστολή στοχευμένων promotion με βάση προηγούμενες αγορές με συσχετισμένα tags ενισχύει την αποτελεσματικότητα των personalized μηνυμάτων.

📌Marketing: Τα marketing tags βοηθούν στον εντοπισμό πιθανών αγοραστών και υποψήφιων πελατών, επιτρέποντας στοχευμένη επικοινωνία μέσω email, μηνυμάτων και ενημερώσεων στα social media. Η προσθήκη Shopify tags σε προϊόντα και πελάτες βελτιώνει την ακρίβεια της στόχευσης κοινού.

📌Fulfillment: Τα tags διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην οργάνωση του αποθέματος και στην εκπλήρωση των παραγγελιών, όπως και στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι eCommerce sellers. Η αποτελεσματική προσθήκη τους βοηθά στην αποφυγή καθυστερήσεων, διασφαλίζοντας μια πιο ομαλή διαδικασία εκπλήρωσης, ιδιαίτερα όταν αφορά πολλές αποθήκες.

📌Navigation & αναζήτηση: Βοηθούν τους ίδιους τους πελάτες να βρίσκουν και να πλοηγούνται εύκολα μέσα στο online store σας. Αυτό συμβάλλει στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας τους, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένες μετατροπές και πωλήσεις.

📌Διαχείριση αποθεμάτων: Με την κατηγοριοποίηση, μπορείτε πιο εύκολα να παρακολουθείτει και τα επίπεδα αποθεμάτων. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή εξαντλήσεων αποθεμάτων και στη βελτίωση της συνολικής αποδοτικότητας της επιχείρησης.

📌Αξιοπιστία: Το σωστό "tagging" και η οργάνωση των προϊόντων μπορεί να αναδείξει τον επαγγελματισμό και την αξιοπιστία της επιχείρησής σας. Ενισχύει την αίσθηση ότι το κατάστημά σας είναι καλά συντηρημένο και αξιόπιστο.

Η χρήση τους στο SEO

Όπως προαναφέραμε, τα tags έχουν επίσης αντίκτυπο στο συνολικό SEO του eshop σας. Η ενσωμάτωση ετικετών στη σελίδα του προϊόντος σας μπορεί ενδεχομένως να ενισχύσει την κατάταξη του καταστήματός σας στα SERP (σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης). Η εμφάνιση ετικετών στην ίδια τη σελίδα μπορεί να επηρεάσει περαιτέρω την κατάταξη SERP.

Η εστίαση στη χρήση των Shopify tags για τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη συμβάλλει στη βελτίωση της κατάταξης του καταστήματός σας με την πάροδο του χρόνου. Ενώ τα tags από μόνα τους μπορεί να μην επαρκούν για το SEO, ο συνδυασμός τους με αναφορές που έχουν γίνει και σε άλλους τομείς του website, όπως στα ALT tags, στις Meta περιγραφές, στα page titles και στο body content που περιέχει σχετικές λέξεις-κλειδιά, μπορεί να ενισχύσει την προβολή του eshop σας στο διαδίκτυο.

Ποιος πρέπει να χρησιμοποιεί Shopify tags;

Τα tags είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για τους eCommerce εμπόρους που στοχεύουν να ενισχύσουν τις μετατροπές και να απλοποιήσουν τη διαχείριση eshop, παρέχοντας παράλληλα μια βελτιωμένη εμπειρία αναζήτησης στους χρήστες. Εάν έχετε ένα μεσαίο έως μεγάλο απόθεμα ή αντικείμενα κατηγοριοποιημένα σε ξεχωριστές συλλογές, αυτή η ετικετοποίηση σίγουρα μπορεί να βοηθήσει.

Πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα Shopify tags

Ας αναλύσουμε πώς η χρήση Shopify tags μπορεί να είναι εξαιρετικά βολική, τόσο για την εύρεση προϊόντων όσο και για τη διαχείριση του eshop σας:

Αναζήτηση με tags:

Οι ετικέτες επιτρέπουν αποτελεσματικές αναζητήσεις προϊόντων, πελατών και παραγγελιών. Πληκτρολογώντας συγκεκριμένα ονόματα ετικετών στη γραμμή αναζήτησης, οι χρήστες μπορούν να εντοπίσουν γρήγορα σχετικά στοιχεία ή ομάδες.

    • Πληκτρολογήστε το όνομα του tag στη γραμμή αναζήτησης διαχειριστή Shopify.
    • Λάβετε μια λίστα με στοιχεία που σχετίζονται με αυτήν την ετικέτα.
    • Για παράδειγμα, μπορείτε να ανακαλύψετε προϊόντα με την σήμανση «καλοκαίρι».
👉
Γιατί είναι σημαντικό: Όταν οι πελάτες αναζητούν κάτι, το Shopify χρησιμοποιεί αυτές τις ετικέτες για να εμφανίζει σχετικά προϊόντα, διευκολύνοντάς τους να βρίσκουν αυτό που θέλουν.
shopify tags search bar

Ταξινομήστε εύκολα, φιλτράροντας :

Οι ετικέτες χρησιμεύουν ως εύχρηστα φίλτρα για προϊόντα, μεταφορές, πελάτες και πολλά άλλα. Αυτό διευκολύνει την κατηγοριοποίηση και τη διαχείριση διαφορετικών πτυχών του καταστήματός σας, όπως το φιλτράρισμα παραγγελιών με βάση ετικέτες όπως "ανεκπλήρωτες".

Για παράδειγμα, φιλτράρετε παραγγελίες με την ετικέτα «unfulfilled».

Σας βοηθάει να ταξινομείτε και να διαχειρίζεστε γρήγορα διάφορες πτυχές του eshop σας, κάνοντας τις εργασίες πιο απλές.''

Αυτόματες συλλογές με tag

Οι ετικέτες επιτρέπουν τη δημιουργία αυτοματοποιημένων συλλογών. Για παράδειγμα, τα προϊόντα που έχουν ετικέτες με εποχιακές ετικέτες.

    • Προσθέστε ετικέτες σε προϊόντα με βάση τις εποχές ή άλλες κατηγορίες.
    • Αφήστε το Shopify να δημιουργήσει συλλογές αυτόματα.
    • Για παράδειγμα, προσθέστε ετικέτα σε προϊόντα με «καλοκαίρι» και θα εμφανιστούν στην «Καλοκαιρινή συλλογή».

Η χρήση ετικετών Shopify όχι μόνο σας βοηθά στο παρασκήνιο, αλλά βελτιώνει και την εμπειρία αναζήτησης για τους πελάτες σας. Είναι μια win-win συνθήκη!

Πώς να γράψεις επικές περιγραφές προϊόντων για Shopify
Έχετε το απόλυτο προϊόν; Ακολουθήστε τις κατάλληλες τακτικές για περιγραφές προϊόντων για Shopify eshop και πάρτε το προβάδισμα στον ανταγωνισμό!

Manage Shopify Tags: Πώς να προσθέσετε και να αφαιρέσετε Shopify tags

Πώς να προσθέσετε tags

Η προσθήκη Shopify tags είναι μια απλή διαδικασία που απαιτεί μόνο μερικά κλικ και ελάχιστη πληκτρολόγηση. 

Να επισημάνουμε, ότι το Shopify σάς επιτρέπει να δημιουργείτε custom tags για κάθε ενότητα που επιτρέπει ετικέτες.

Κατασκευή Shopify eshop για αρχάριους: Πλήρης οδηγός 2024
Κατασκευή Shopify eshop for dummies: Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος βήμα - βήμα για το 2024.

Για να προσθέσετε ετικέτες προϊόντων Shopify (tags):

1. Ανοίξτε το προϊόν που θέλετε να προσθέσετε tag στο Shopify.

2. Μεταβείτε στην ενότητα «tags» και εισαγάγετε ένα όνομα ετικέτας ή επιλέξτε από τις υπάρχουσες.

3. Κάντε κλικ στο «save».

shopify tags add tag

Πώς να αφαιρέσετε tags

Εάν πρέπει να αφαιρέσετε μια ετικέτα, ακολουθήστε τα εξής βήματα:

1. Ανοίξτε το συγκεκριμένο προϊόν στο Shopify.

2. Κάντε κλικ στο "X" δίπλα στο tag που θέλετε να αφαιρέσετε.

3. Αποθηκεύστε τις αλλαγές.

shopify tags remove tag

Πώς να προσθέσετε & να αφαιρέσστε tags μαζικά (in bulk)

Για να προσθέσετε και να αφαιρέσετε tags σε πολλαπλά products, transfers, customers, blog posts, orders, ή draft orders, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε bulk actions σε Desktop. Τα Order tags μπορούν επίσης να προστεθούν και να αφαιρεθούν μέσω in bulk σε Mobile.

  • Επιλέξτε το product, transfer, customer, blog post, ή draft order που θέλετα να βάλετε το tag.
  • Επιλέξτε Add tags ή Remove tags.
  • Κάντε κλικ στα tags που θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε.
  • Κάντε κλικ στο Save.

📍Bulk edit Order tags

Σε Desktop

  • Από το Shopify admin, κάντε κλικ στα Orders.
  • Επιλέξτε τα orders από τα οποία θέλετε να αφαιρέσετε το tag ή στα οποία θέλετε να το προσθέσετε.
  • Κάντε κλικ στο Add tags ή στο Remove tags.
  • Κάντε κλικ στα tags τα οποία θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε.
  • Κάντε κλικ στο Save.

Σε iPhone

  • Από το Orders page, πατήστε All orders.
  • Πατήστε ....
  • Πατήστε Select orders.
  • Πατήστε στα orders που θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε το tag.
  • Πατήστε More actions.
  • Πατήστε Add tags ή Remove tags.
  • Πατήστε τα tags τα οποία θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε.
  • Πατήστε Save.

Σε Android

  • Στο Orders page, πατήστε All orders.
  • Πατήστε ⋮.
  • Πατήστε Select orders.
  • Πατήστε στα orders που θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε το tag.
  • Πατήστε More actions.
  • Πατήστε Add tags ή Remove tags.
  • Πατήστε τα tags τα οποία θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε.
  • Πατήστε Save.

Τα Shopify tags κάνουν πιο εύκολη τη λειτουργία του eshop σας 

Με λίγα λόγια, τα Shopify tags αποτελούν τις digital ετικέτες που κάνουν πιο εύχρηστη τη λειτουργία του eshop σας. Βοηθούν στην οργάνωση των προϊόντων, των πελατών και των παραγγελιών, απλοποιώντας τις εργασίες. Είτε πρόκειται για αυτόματη προσθήκη ετικετών σε VIP πελάτες, είτε για τη δημιουργία συγκεκριμένων ομάδων για καμπάνιες marketing, λειτουργούν αποτελεσματικά και βελτιώνουν την χρηστικότητα του eshop.

💡
Αν χρησιμοποιείται το Shopify, λοιπόν, τα tags αξίζουν μια δοκιμή!