TikTok: Στοχεύει σε προσλήψεις για ενίσχυση των AI εμπειριών αγοράς
Αφού πρόσφατα ξαναήρθε στην επικαιρότητα η επέκταση του TikTok Shop στην Ευρώπη, αρχής γενομένης με Ιρλανδία και Ισπανία, τώρα μαθαίνουμε περισσότερα για νέες προσλήψεις που πρόκειται να γίνουν στις ΗΠΑ.
Ενίσχυσης της εμπειρίας με AI
Τα σχέδια της δημοφιλούς πλατφόρμας περιλαμβάνουν τις προσλήψεις ατόμων στις ΗΠΑ ώστε να ενισχύσουν την αγοραστική εμπειρία με χαρακτηριστικά όπως εικονικές δοκιμές και εργαλεία generative AI.
Οι κενές θέσεις είναι στο Σιάτλ και το Σαν Χοσέ για μηχανικούς αλγορίθμων που επικεντρώνονται στο eCommerce και το Gen AI για ανάπτυξη εργαλείων που θα επικεντρώνονται στη "δημιουργία προϊόντων", τη "δημιουργία και βελτιστοποίηση υλικών προϊόντων", τις εικονικές δοκιμές και άλλα τεχνολογικά χαρακτηριστικά αγορών, σύμφωνα με τις αγγελίες εργασίας.
Οι εικονικές δοκιμές δεν είναι μια νέα τεχνολογία καθώς και άλλες εταιρείες, όπως η Google, πειραματίζονται με λειτουργίες που θα δείχνουν στους χρήστες πώς φαίνονται τα ρούχα πριν κάνουν μια αγορά. Το TikTok ήδη διαθέτει ένα πρότυπο εργαλείο για δοκιμές ρούχων σε βίντεο στην πλατφόρμα AR, Effect House και τώρα εξετάζει το ενδεχόμενο να εντάξει μια παρόμοια λειτουργία και στην πλατφόρμα αγορών της, το Shop κάνοντας πιο ελκυστική τη διαδικασία πώλησης ρούχων και αξεσουάρ.
Σαφώς δεν "εφηύρε τον τροχό" το TikTok καθώς κι άλλες πλατφόρμες social media όπως το Instagram και το Pinterest έχουν λανσάρει λειτουργίες δοκιμών με AR για να δοκιμάζουν οι χρήστες προϊόντα ενώ τα Snapchat, Google, Walmart και Amazon πειραματίζονται επίσης με διάφορες λειτουργίες δοκιμής για αθλητικά παπούτσια και άλλα ενδύματα.
Το TikTok όμως διαθέτει ένα προσβάδισμα έναντι άλλων μέσων και εφαρμογών καθώς οι χρήστες έχουν συνηθίσει να χρησιμοποιούν φίλτρα κάμερας για άλλα είδη βίντεο βοηθώντας τους εργαζόμενους να λαμβάνουν καλύτερα δεδομένα για βελτιώσεις. Ο κολοσσός των βίντεο προσπαθεί να αυξήσει τις πωλήσεις του με κάθε τρόπο και παρά το πιθανό ban που απειλεί την παρουσία της στις ΗΠΑ και έχει επικεντρωθεί σε περαιτέρω εξάπλωση στην ήπειρο αυτή.
Η ανάπτυξη για το TikTok Shop φαίνεται ότι είναι σχετικά μέτρια με τις παρόντες μετρήσεις του 2024 καθώς η πλατφόρμα παρακολούθησης παραγγελιών Route αναφέρει αύξηση 35% στον όγκο παραγγελιών μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου, σε σύγκριση με 63% για το Shein κατά την ίδια περίοδο. Αν και ζητήθηκε από την εταιρεία να σχολιάσει γύρω από τις επικείμενες προσλήψεις και τα σχέδια της προς το παρόν δεν έχουν προβεί σε καμία επίσημη δήλωση.