TikTok υπο πίεση για ανάπτυξη, επενδύει σε Ευρωπαϊκή επέκταση

Πριν από μερικούς μήνες, το TikTok είχε ανακοινώσει ότι επανήλθε στα σχέδιά του για επέκταση στην Ευρώπη αφότου τα είχε θέσει στον πάγο, με στόχο να επεκτείνει ακόμη περισσότερο τις λειτουργίες αγορών της πλατφόρμας και να ενισχύσει το eCommerce μέσω social media. Η θυγατρική της ByteDance, τους τελευταίους μήνες προσκαλεί πωλητές να συμμετάσχουν στην πλατφόρμα της στην Ισπανία, όπου έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με δύο ιδιοκτήτες καταστημάτων που προσεγγίστηκαν από την πλατφόρμα.

Με βήματα αργά και σταθερά, η επέκταση συνεχίζεται!

Ένας από αυτούς, ο οποίος επικεντρώνεται στο μακιγιάζ και την περιποίηση της επιδερμίδας, δήλωσε ότι η πρόσκληση ήρθε τον Αύγουστο και ότι ορισμένα ισπανικά TikTok eshop είναι ήδη ανοιχτά για λειτουργία. Η πλατφόρμα πρόκειται να ενεργοποιήσει τον επόμενο μήνα το εικονίδιο του «κίτρινου shopping cart», το οποίο εμφανίζεται σε σύντομα βίντεο και ζωντανές ροές, επιτρέποντας στους influencers να επιμελούνται και να προωθούν αντικείμενα που πωλούνται σε διάφορα καταστήματα, δήλωσε ο ιδιοκτήτης.

Η ίδια ενθάρρυνση υπάρχει και στην Ιρλανδία για να ενταχθούν οι πωλητές στην eCommerce υπηρεσία αλλά δεν είναι πλήρως σαφές πότε θα ξεκινήσει αυτό. Πάντως, στην επίσημη σελίδα της εταιρείας, η Ιρλανδία έχει καταχωρηθεί ως αγορά «Μόνο με πρόσκληση» όπως και η Ισπανία. Αυτές είναι πρώτες κινήσεις για ώθηση του TikTok Shop στην Ευρώπη εδώ και 3 χρόνια, αφότου έκανε ντεμπούτο στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2021. Η επέκταση στην ήπειρο έχει αναβληθεί πολλές φορές, όμως τώρα καθώς δείχνει ότι η δημοτικότητα του ανεβαίνει καθώς στο Ηνωμένο Βασίλειο οι πωλητές ξεπέρασαν τις 200.000 και υπάρχουν σημάδια για ανάπτυξη.

TikTok Shop: Πάνω από 200.000 πωλητές στο Ηνωμένο Βασίλειο
Εδραιώνεται η παρουσία του TikTok Shop στο Ηνωμένο Βασίλειο καθώς οι πωλητές και οι πωλήσεις αυξάνονται συνεχώς.

Το TikTok και η ByteDance δέχονται πιέσεις να αναζητήσουν νέες πηγές εσόδων, καθώς η αύξηση των πωλήσεων επιβραδύνεται στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, μιας και τα συνολικά έσοδα από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο δεν ικανοποίησαν τις προσδοκίες όπως και ο στόχος για τον ακαθάριστο όγκο εμπορεύματος. Και μάλιστα όλα αυτήν τη στιγμή που η τύχη της πλατφόρμας σε μια τεράστια αγορά, όπως αυτή των ΗΠΑ, δεν είναι βέβαιο αν θα συνεχίσει να βλέπει το φως της ημέρας υπό την υποκείμενη πιθανή απαγόρευση.

Έτσι, οι κινήσεις αυτές ίσως είναι μια προσπάθεια για ενίσχυση των πωλήσεων στην περιοχή και την εκ νέου ανάπτυξη της πλατφόρμας. Πάντως, η εισαγωγή του TikTok Shop στην Ευρωπαϊκή αγορά θα είναι ένα σημαντικό εργαλείο για τους ιδιοκτήτες online store, μιας και η πλατφόρμα είναι ιδιαίτερα δημοφιλής, κυρίως στις νεότερες γενιές καθώς θα τους επιτρέψει να δημιουργούν πιο απρόσκοπτες και άμεσες εμπειρίες αγορών.