Έρευνα Primetag: Το 70% του influencer marketing ROI βρίσκεται στα φυσικά καταστήματα
Η Primetag, η πλατφόρμα που βοηθά τα brands να μετρούν και να αναλύουν το ROI του influencer marketing, κυκλοφόρησε ένα εργαλείο, το «Influence to Store Analytics» στο Ηνωμένο Βασίλειο που επιτρέπει στα brands να μετρούν τον αντίκτυπο του influencer marketing τόσο στις online πωλήσεις όσο και στις επισκέψεις στα φυσικά καταστήματα.
Οι πρώιμες δοκιμές με μεγάλους λιανοπωλητές, όπως η Mango, η IKEA και η El Corte Inglés, αποκαλύπτουν ότι το 70% της συνολικής απόδοσης επένδυσης από καμπάνιες influencers βρίσκεται σε φυσικά καταστήματα και όχι online. Επιπλέον, όταν τα brands χρησιμοποιούν μετρήσεις όλων των καναλιών για να τελειοποιήσουν τις καμπάνιες τους, μπορούν να επιτύχουν θετική απόδοση επένδυσης (ROI) 60% στις απόπειρες marketing σε συνεργασία με influencer.
Αν και το influencer marketing είναι ένα σχετικά νέο κανάλι σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους marketing, εξελίσσεται γρήγορα. Μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι δαπάνες για το marketing προβλέπεται να φτάσουν τα 1,17 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024. Τα brands επενδύουν ολοένα και περισσότερο σε influencers όλων των μεγεθών, ελπίζοντας να εμπνεύσουν τους πιστούς followers να κάνουν αγορές.
Ωστόσο, η μέτρηση της πλήρους απόδοσης επένδυσης (ROI) του influencer marketing είναι δύσκολη, καθώς τα brands βασίζονται συνήθως σε likes, κοινοποιήσεις, reach και engagement. Αυτές οι μετρήσεις, αν και χρήσιμες, δεν αποτυπώνουν πάντα την πλήρη εικόνα του τρόπου με τον οποίο οι προωθητικές ενέργειες επηρεάζουν τις ενέργειες των καταναλωτών.
Τα νέα δεδομένα της Primetag υπογραμμίζουν τη σημασία της αναζήτησης πέρα από τον online τρόπο αγορών, την αξιολόγηση του τρόπου με τον οποίο η δραστηριότητα των influencer επηρεάζει τη συμπεριφορά των πελατών τόσο online, όσο και στα φυσικά καταστήματα.
Ο Manuel Albuquerque, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Primetag, σχολίασε σχετικά με την κυκλοφορία ότι η οικονομία influencer έχει εξελιχθεί σε ένα ουσιαστικό κανάλι marketing παγκοσμίως. Αυτό που ξεκίνησε ως τάση έχει πλέον γίνει κρίσιμο μέρος των στρατηγικών πολλών brands. Ωστόσο, η μέτρηση του αντικτύπου της ήταν πάντα μια πρόκληση, με το ROI να είναι το βασικό στοιχείο στις συζητήσεις για τον προϋπολογισμό.
Πρόσθεσε ότι χωρίς σωστή μέτρηση, η βελτίωση της απόδοσης γίνεται δύσκολη. Αυτή η λύση στον κλάδο παρέχει μια ξεκάθαρη, omnichannel προβολή των αποτελεσμάτων influencer marketing, επιτρέποντας στις ομάδες marketing να δικαιολογούν τους προϋπολογισμούς τους.
Η ακριβής μέτρηση του αντίκτυπου του influencer marketing τόσο στις online πωλήσεις όσο και στις επισκέψεις στα φυσικά καταστήματα είναι σημαντική για το eCommerce. Η απόπειρα της Primetag να συνδέει τις online αγορές και τις αγορές εντός καταστημάτων, δίνει στα brands μια πιο ξεκάθαρη εικόνα της απόδοσης επένδυσης (ROI) τους. Αυτό βοηθά τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις καμπάνιες τους, να διαχειρίζονται τους προϋπολογισμούς πιο αποτελεσματικά και να σχεδιάζουν μακροπρόθεσμη ανάπτυξη στο eCommerce.