H λειτουργία που δεν λειτούργησε: Το Amazon λέει αντίο στο "Try Before You Buy" του Prime

Farewell λέει το Amazon σε μία από τις λειτουργίες που είχε διαθέσιμη για τα μέλη του Prime, η οποία είναι το "Try Before You Buy", μας λέει το New York Post. Πρόκειται για την υπηρεσία που επέτρεπε στα premium μέλη της πλατφόρμας να δοκιμάζουν από το σπίτι τους επιλεγμένα είδη ένδυσης, παπούτσια και αξεσουάρ πριν ολοκληρώσουν την αγορά.

Πώς το AI σκότωσε το Try Before You Buy;

Η λειτουργία αυτή πρόκειται να τερματιστεί τις επόμενες εβδομάδες με την τελευταία ημέρα που οι πελάτες μπορούν να κάνουν παραγγελίες χρησιμοποιώντας το εν λόγω συνδρομητικό πλεονέκτημα να ορίζεται στις 31η Ιανουαρίου, επιβεβαίωσε η εταιρεία. Στο πλαίσιο της υπηρεσίας, τα μέλη του Prime μπορούσαν να παραγγείλουν έως και έξι επιλεγμένα είδη ένδυσης δοκιμαστικά. Στη συνέχεια, οι πελάτες είχαν επτά ημέρες αφότου παραλάμβαναν τα προϊόντα για να επιστρέψουν τυχόν ανεπιθύμητα είδη χωρίς να χρεωθούν.

Σε δήλωσή του, εκπρόσωπος της Amazon επικαλέστηκε την περιορισμένη εμβέλεια του προγράμματος και την αυξανόμενη χρήση των βελτιωμένων προτάσεων μεγέθους που τροφοδοτούνται από το AI στην eCommerce πλατφόρμα σημειώνοντας 1-0 ανάμεσα σε AI- Try Before You Buy.

«Δεδομένου του συνδυασμού του Try Before You Buy που επεκτείνεται μόνο σε έναν περιορισμένο αριθμό ειδών και των πελατών που χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τα νέα χαρακτηριστικά μας που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, όπως η εικονική δοκιμή, οι εξατομικευμένες συστάσεις μεγέθους, τα Fit Reviews και τα βελτιωμένα διαγράμματα μεγεθών για να βεβαιωθούν ότι βρίσκουν τη σωστή εφαρμογή, καταργούμε σταδιακά την επιλογή Try Before You Buy», δήλωσε ο εκπρόσωπος.

Amazon: Στρέφεται στο AI για αύξηση μετατροπών σε ένδυση
Η Amazon δεν εγκαταλείπει τη μάχη στο πεδίο του eCommerce και στρέφεται στο ΑΙ για να αναπτύξει νέα εργαλεία.

Το Amazon άρχισε για πρώτη φορά να δοκιμάζει τη λειτουργία το 2017 με την ονομασία Prime Wardrobe και κατόπιν ξεκίνησε επίσημα την κυκλοφορία της το 2018. Η εταιρεία δήλωσε τη Δευτέρα ότι οι πελάτες θα εξακολουθούν να μπορούν να έχουν δωρεάν επιστροφές σε όλο το τμήμα ενδυμάτων της και ότι η σταδιακή κατάργηση του Try Before You Buy θα δώσει στους αγοραστές μια απλούστερη εμπειρία με μεγαλύτερη ποικιλία και ταχύτερη παράδοση.

Αυτή η εξέλιξη όμως ίσως να είναι και μια ένδειξη του πώς εξελίσσεται ο τομέας των online αγορών. Εκτός όμως από αντικατάσταση από πιο εξελιγμένη τεχνολογία ένας ακόμη λόγος για την απόφαση ίσως είναι και ο αυξανόμενος όγκος χρηστών που ψωνίζουν online και επωφελούνται από τις γενναιόδωρες πολιτικές επιστροφής, ιδίως του αμερικανικού κολοσσού, ωθώντας έτσι τις εταιρείες να αναζητούν διεξόδους για να μειώνουν τα έξοδα αποστολής και άλλα διογκούμενα έξοδα από τα επιστρεφόμενα προϊόντα που πλήττουν συνολικά το eCommerce. Έτσι, χαρακτηριστικά που πλέον δεν είναι κερδοφόρα θα καταργούνται και θα αντικαθιστώνται με νέα όπως είδαμε και στη συνεργασία Levi's και Amazon Γερμανίας για εύρεση του "τέλειου τζιν".