Το delivery γίνεται το μέλλον της εστίασης. Ποιες είναι οι αναδυόμενες τάσεις;

Το delivery στις ΗΠΑ αναμένεται να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο μέσα στα επόμενα χρόνια, ενισχύοντας περαιτέρω τη σημασία του για τα εστιατόρια της χώρας. Η ζήτηση για πιο ευέλικτες επιλογές συνεχίζει να αυξάνεται καθιστώντας την επένδυση για λύσεις παράδοσης αναγκαιότητα. Η παροχή επιλογών τόσο για φαγητό στο χώρο όσο και για παράδοση στο σπίτι όχι μόνο διευρύνει την εμβέλεια ενός εστιατορίου αλλά και διαφοροποιεί την πελατειακή του βάση.

Μάτια στραμμένα στην ανάπτυξη

Σύμφωνα με την Statista, η αγορά delivery στις ΗΠΑ αναμένεται να φτάσει τα $429 δισ. μέχρι το 2025, με αναμενόμενο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 7,16% κατά την επόμενη πενταετία. Πέρα από την προσαρμογή στις παγκόσμιες καταναλωτικές τάσεις, οι υπηρεσίες παράδοσης έχουν αναδειχθεί σε κρίσιμη οικονομική σανίδα σωτηρίας για τα εστιατόρια. Οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν εξορθολογήσει την άμεση επικοινωνία με τους πελάτες, μετατρέποντας την παράδοση σε βασικό παράγοντα κερδοφορίας στον τομέα.

Ποιες είναι οι βασικές τάσεις για το 2025;

Οι βασικοί παράγοντες που τροφοδοτούν την αυξανόμενη ζήτηση για καλύτερες παραδόσεις είναι ο γρήγορος ρυθμός ζωής και η ανάγκη για ευκολία με τις προβλέψεις να δείχνουν ότι ο τομέας θα συνεχίσει να αυξάνεται, αγγίζοντας τα $566 δισ. μέχρι το 2029. Έτσι, οι αναδυόμενες τάσεις βασίζονται στις τεχνολογικές καινοτομίες που επιδιώκουν να βελτιστοποιήσουν το κόστος και την παραγωγικότητα στις ΗΠΑ:

Εξατομίκευση μέσω data: To AI επιτρέπει στα εστιατόρια να αναλύουν τεράστιες ποσότητες δεδομένων των καταναλωτών, εξατομικεύοντας τις υπηρεσίες παράδοσης για ατομικές προτιμήσεις.

Παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο: Τα προηγμένα εργαλεία παρακολούθησης επιτρέπουν στους πελάτες να παρακολουθούν κάθε στάδιο από το delivery τους, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την ικανοποίηση.

Πρωτοβουλίες βιωσιμότητας: Με ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών να επιδιώκει βιώσιμες πρακτικές στο online shopping, οι φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις, όπως η βιοδιασπώμενη συσκευασία και οι μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, καθίστανται απαραίτητες.

Τι προσδοκούν οι καταναλωτές στο online shopping το 2025;
Το 2025 έφτασε και πλέον οι καταναλωτές διατυπώνουν τις προσδοκίες τους από το online shopping για το νέο κύκλο πωλήσεων που ξεκινά.

Αυτοματοποιημένα logistics: Καινοτομίες όπως ο αυτοματοποιημένος σχεδιασμός διαδρομών, τα προηγμένα συστήματα εφοδιαστικής και τα ρομπότ παράδοσης καθιστούν τις παραδόσεις πιο αποτελεσματικές, πρακτικές και ασφαλείς.

Πώς η παράδοση έχει μεταμορφώσει τις καταναλωτικές συνήθειες

Η ευκολία της παράδοσης έχει αλλάξει τη συμπεριφορά των καταναλωτών, αποτελώντας την μια προτιμώμενη επιλογή για πολλούς. Μπορεί η δημοτικότητά της να αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η μορφή όμως συνέχισε να ευδοκιμεί και κατόπιν των περιορισμών.

Μια έρευνα της Statista αποκάλυψε ότι το 75% των Αμερικανών επιλέγουν το delivery κυρίως για λόγους ευκολίας, με το 49% να το προτιμά από το μαγείρεμα στο σπίτι. Αυτό έχει ανοίξει δρόμους για ανάπτυξη εξειδικευμένων υπηρεσιών όπως παραδόσεις γεύματος στο γραφείο, που απευθύνονται σε επαγγελματίες που αναζητούν πρακτικές επιλογές γεύματος.

Οι υπηρεσίες παράδοσης ενισχύουν την ικανοποίηση των καταναλωτών προσφέροντας ευελιξία και ευκολία, ιδίως όταν τα εστιατόρια διατηρούν υψηλά πρότυπα ποιότητας. Επιπλέον, μπορεί να ενισχύσει την αφοσίωση, προσελκύοντας παράλληλα νέα κοινά. Από οικονομική άποψη, το μοντέλο delivery αποτελεί μια πολλά υποσχόμενη οδό ανάπτυξης καθώς ουσιαστικά αποτελεί το δρόμο προς το eCommerce για τα εστιατόρια. Έτσι, φαίνεται ότι όσα εστιατόρια δράσουν εγκαίρως και υιοθετήσουν υβριδικές μορφές με φυσικά καταστήματα και online επιλογές θα είναι σε θέση να ευδοκιμήσουν τα επόμενα χρόνια.