Το Pinterest λανσάρει το Shoppable Streaming Series
Καθώς οι εταιρείες social media αναζητούν νέους τρόπους για να αξιοποιήσουν το εμπόριο για να αυξήσουν τα έσοδα, το Pinterest λανσάρει την πρώτη shoppable streaming series.
Η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα το λανσάρισμα του Deliciously Entertaining, σε συνεργασία με την εταιρεία lifestyle media Tastemade, με έναν influencer ως οικοδεσπότη και επιλεγμένες διασημότητες, το οποίο περιλαμβάνει «μια actionable και shoppable εμπειρία στο Pinterest». Η κίνηση σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα στις προσπάθειες του social media app να οδηγήσει στην πραγματοποίηση αγορών μέσω της πλατφόρμας.
«Το Pinterest έχει να κάνει με την εύρεση έμπνευσης για να αναλάβετε δράση και να διευρύνετε τους ορίζοντές σας. Αυτό ακριβώς θα ενθαρρύνει τους θεατές να κάνουν το Deliciously Entertaining», δήλωσε η Nadine Zylstra , παγκόσμια επικεφαλής προγραμματισμού και πρωτότυπων social media app. «Η ιδέα είναι εξ ολοκλήρου εμπνευσμένη από τις τάσεις του Pinterest και τις caldendar στιγμές που έχουν μεγαλύτερη σημασία για τους Pinners».
Πράγματι, στα social media, πέρα από το Pinterest, κορυφαίοι παίκτες κάνουν εισβολές σε livestreams με δυνατότητα αγοράς, με διάφορους βαθμούς επιτυχίας. Τον Σεπτέμβριο, το TikTok ανακοίνωσε την κυκλοφορία των βίντεο και των livestreams του TikTok Shop με δυνατότητα αγοράς σε όλη τη χώρα, με την υπηρεσία να έχει υποβληθεί σε δοκιμές στις ΗΠΑ από τον προηγούμενο Νοέμβριο.
Ωστόσο, πριν από ένα χρόνο, η Meta έκλεισε τα livestreams του Instagram σε μια στροφή προς την εστίαση σε «προϊόντα και δυνατότητες που παρέχουν τη μεγαλύτερη αξία στους χρήστες μας», υποδηλώνοντας ότι η υιοθέτηση μπορεί να μην ήταν ακριβώς αυτό που ήλπιζε ο γίγαντας των social media.
Οι αγορές μέσω social media παραμένουν σχετικά ασυνήθιστες. Η έκθεση PYMNTS Intelligence «Tracking the Digital Payments Takeover: Monetizing Social Media», η οποία προέκυψε από μια μελέτη σχεδόν 3.000 καταναλωτών στις ΗΠΑ, διαπίστωσε ότι το 43% των καταναλωτών περιηγούνται στα social media για να βρουν αγαθά και υπηρεσίες. Ωστόσο, μόνο το 14% αγοράζει τελικά αυτά τα αγαθά και τις υπηρεσίες μέσω των social media.
Τούτου λεχθέντος, οι καταναλωτές είναι ανοιχτοί σε περισσότερα είδη μέσων που μπορούν να αγοραστούν στο μέλλον, σύμφωνα με την αναφορά «How We Will Pay Report: How Connected Devices Enable Multitasking Among Digital-First Consumers», της PYMNTS Intelligence, η οποία προέκυψε από έρευνα σε περισσότερους από 4.600 καταναλωτές στις ΗΠΑ.
Από το 95% των καταναλωτών που διαθέτουν συνδεδεμένες συσκευές, σύμφωνα με τη μελέτη, το ένα τρίτο θα ενδιαφερόταν για μια εμπειρία αγορών συνδεδεμένη στο internet, όπου, εάν παρακολουθούν μια live-streamed σειρά με ροή σε iPad ή φορητή συσκευή και θέλουν να αγοράσουν ένα ρούχο ή κόσμημα που βλέπουν σε έναν ηθοποιό, θα μπορούσαν να αγγίξουν την οθόνη για να πλοηγηθούν στη σελίδα του προϊόντος και να ολοκληρώσουν την αγορά.
Πράγματι, περισσότερα brands, όπως τώρα και το Pinterest, εντός των social media και πέραν αυτού έχουν στραφεί σε live-streamed αγορές για να αυξήσουν τις πωλήσεις και τη δημιουργία εσόδων από περιεχόμενο. Η Amazon διαθέτει τη λειτουργία Prime Video X-Ray, διαθέσιμη σε επιλεγμένους τίτλους, η οποία προσφέρει αγορές εντός ταινίας ή σε σειρά. Η Walmart έχει δοκιμάσει live streaming με δυνατότητα αγοράς.
Η Shein ανακοίνωσε την Τρίτη, 20 Φεβρουαρίου ότι θα λανσάρει τη συλλογή της για την άνοιξη και το καλοκαίρι μέσω live streaming shopping εντός της εφαρμογής της, συνεργαζόμενη με celebrities influencers για να προσελκύσει την προσοχή στο γεγονός.
Ενώ η πορεία προς την ευρεία υιοθέτηση των μέσων που μπορούν να αγοραστούν μπορεί να έχει εμπόδια, το αυξανόμενο ενδιαφέρον από τους καταναλωτές και οι καινοτόμες προσπάθειες πλατφορμών και brands, όπως το Pinterest, σηματοδοτούν την πιθανότητα ενός μέλλοντος όπου η ψυχαγωγία και το εμπόριο συγκλίνουν πιο ρευστά.