Μετά τα πιο πρόσφατα Shopify Updates για τον Φεβρουάριο, τώρα το Shopify έχει άλλα μέτωπα για να αντιμετωπίσει με νομικές αποχρώσεις.

Όπως μετέδωσε και το Ecommerce News, η διάσημη eCommerce πλατφόρμα διαθέτει ένα policy generator εργαλείο. H χρήση του είναι δωρεάν και δημιουργεί ατομικά προσαρμοσμένους όρους και προϋποθέσεις για ένα κατάστημα. Όμως, φαίνεται ότι στην Γερμανία τα κείμενα που διαμορφώνει δεν είναι απολύτως νομικά ασφαλή.

Το Shopify λανσάρει τοπικά online stores
Το Shopify παρουσιάζει τοπικά online stores στην ανανεωμένη έκδοση Winter ’24.

Μια μη ολοκληρωμένη προσαρμογή

Η γερμανική ένωση λιανοπωλητών Händlerbund έβαλε το policy generator στο μικροσκόπιο και από την έρευνά τους προέκυψε ότι η εξατομίκευση για τη ρήτρα των γενικών όρων και προϋποθέσεων (General Terms and Conditions) είναι ανεπαρκής. Οι έμποροι θα πρέπει να συμπεριλάβουν τα στοιχεία επικοινωνίας, τον ιστότοπό τους και την επωνυμία της εταιρείας ενώ άλλα στοιχεία, όπως τα προϊόντα που πωλούνται από τον πωλητή ή το αν το κατάστημα είναι ή όχι B2B, δεν περιλαμβάνονται.

Βασικά στοιχεία "not found"

Οι διαδικτυακοί πωλητές έχουν υποχρέωση να εκπληρώνουν διάφορες νομικές απαιτήσεις, για παράδειγμα στους γενικούς όρους και προϋποθέσεις τους και με βασικά σημεία να λείπουν αυτό δεν είναι καλό σημάδι για το Shopify Policy Generator.

Οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις ουσιαστικά καλύπτουν τη στιγμή που τίθεται σε ισχύ μια σύμβαση αγοράς, κάτι που μπορεί να ξεκινά με το πάτημα του κουμπιού του checkout ή όταν αποστέλλεται ένα προϊόν και τέτοιες πληροφορίες φαίνονται να λείπουν από τις πολιτικές που δημιουργεί το Shopify.

Ένα ακόμη σημείο που λείπει είναι το γεγονός ότι οι διαδικτυακοί πωλητές πρέπει να ενημερώνουν τους καταναλωτές σχετικά με τα δικαιώματα εγγύησης που έχουν. Βέβαια, το Shopify περιλαμβάνει μια ρήτρα στην πολιτική του ότι ο πωλητής δεν είναι υπεύθυνος για την παροχή ακριβών, πλήρων ή επίκαιρων πληροφοριών. Οι πωλητές είναι όμως υποχρεωμένοι να παρέχουν όλες αυτές τις σχετικές πληροφορίες και δεν μπορούν να επικαλεστούν αυτή τη ρήτρα.

Επίσης, οι εταιρείες πρέπει να ενημερώνουν για τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες μπορούν να αποθηκεύσουν τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν για την αγορά τους και ακόμη και σε περίπτωση αλλαγής, οι πελάτες θα πρέπει να μπορούν να βρίσκουν τους όρους και τις προϋποθέσεις που ίσχυαν γι' αυτούς. Ούτε αυτή ομως η σημείωση δεν περιλαμβάνεται από το Shopify Policy Generator.

Σωστές προθέσεις, ελλιπής εφαρμογή

Σύμφωνα με την Händlerbund, υπήρχαν αυτά είναι μόνο μερικά στα κείμενα που προκύπτουν. Σίγουρα, η πρόθεση του Shopify να δημιουργήσει αυτή τη γεννήτρια είναι εξαιρετικά βοηθητική για τους πωλητές, όμως η λειτουργία της φαίνεται ότι δεν είναι εξαιρετικά ορθή και προκύπτουν ελλείψεις. Αναπόφευκτα αυτό θα οδηγήσει σε προειδοποιήσεις προς του πωλητές.

Δωρεάν εργαλεία Shopify: Τα 22 tools που θα σε βοηθήσουν
Τα δωρεάν εργαλεία Shopify που θα εκτοξεύσουν την επιτυχία του eshop σας και θα αυξήσουν τις πωλήσεις του.