Το Shopify Audiences είναι ένα maching learning data-sharing στοιχείο που δίνει στους εμπόρους του Shopify Plus ένα πλεονέκτημα στις ψηφιακές διαφημίσεις τους και μπορεί να αποτελέσει μοντέλο για δημιουργία cookieless ads, όπως μας πληροφορεί το Practical Ecommerce.

Οι ρυθμιστικές αρχές, οι μεγάλες εταιρείες λογισμικού όπως η Apple και η Google, και πολλοί αγοραστές απαιτούν συνεχώς καλύτερη προστασία της ιδιωτικής ζωής.

Τέτοια αιτήματα έχουν αλλάξει τη βιομηχανία της διαφήμισης καθώς η διαδικτυακή κοινότητα θέλει να τερματίσει συλλογικά τα cookies εντοπισμού τρίτων.

Shopify Updates Φεβρουαρίου: Όλες οι αλλαγές του Shopify
Νέος γύρος Shopify Updates έρχεται για τον Φεβρουάριο: δείτε τις νέες προσθήκες και αλλαγές!

ROAS και Συνάφεια

H εξάλειψη αυτή των cookies τρίτου μέρους μπορεί να διαταράξει τις ισορροπίες καθώς η διαφήμιση γίνεται λιγότερο σχετική με τους μεμονωμένους αγοραστές και έτσι αυξάνεται το κόστος απόκτησης πελατών και οι διαφημιστικές δαπάνες.

Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να γίνει εμπόδιο για τους πωλητές καθώς θα χάνουν κέρδη και ενοχλητικό για τους χρήστες καθώς θα δέχονται διαφημίσεις που δεν τους ενδιαφέρουν ή δεν τους αρέσουν.

Shopify Audiences και η αυγή της Cookieless εποχής

Το Shopify κυκλοφόρησε τα Audiences τον Μάιο του 2022 για το Shopify Plus σε ΗΠΑ και Καναδά όπου χρησιμοποιείται και το Shopify Payments.

Το Audiences αξιοποιεί first-party data από συμμετέχοντες eCommerce ιστότοπους ώστε να δημιουργηθούν προσαρμοσμένα κοινά διαφημιστικής στόχευσης για τις Meta, Google, Pinterest, TikTok, Snapchat, Criteo και άλλες τέτοιες πλατφόρμες. Το αποτέλεσμα είναι καλύτερη απόδοση διαφημίσεων για τους πωλητές του Shopify Plus.

Το προηγούμενο μήνα κυκλοφόρησε το Audiences 2.2, ένα update που έκανε ορισμένους πωλητές να αναφέρουν μείωση του κόστους απόκτησης πελατών έως και 50%.

κινητό με eshop

Γιατί το Audiences μπορεί να γίνει η λύση;

Μια τέτοια προσέγγιση θα μπορούσε να γίνει ένα μοντέλο για ομάδες διαφημιστών που συνεργάζονται για την αποκατάσταση της συνάφειας των διαφημίσεων και του ROAS ελλείψει cookies τρίτων. Και ορίστε γιατί:

Ανταλλαγή δεδομένων σύμφωνα με το απόρρητο

Με το Shopify Audiences, οι έμποροι μοιράζονται ανώνυμα δεδομένα με τρόπο συμβατό με το απόρρητο. Το Audiences σέβεται τους νόμους περί προστασίας της ιδιωτικής ζωής και επιτρέπει στους εμπόρους να αποκτούν πολύτιμες πληροφορίες χωρίς παραβάσεις.

Θα μπορούσε λοιπόν να αποτελέσει εναλλακτική λύση στα cookies τρίτων μερών, εφόσον σέβεται το προσωπικό απόρρητο.

Σημάδια αγοραστικής πρόθεσης

Η Meta και οι παρόμοιες διαφημιστικές πλατφόρμες βλέπουν τα τις διαφημίσεις τους να γίνονται λιγότερο επιτυχείς λόγω της προστασίας της ιδιωτικής ζωής, γεγονός που αυξάνει το κόστος απόκτησης πελατών.

Επομένως, οι συγκεντρωμένες αυτές πληροφορίες από τα μέλη του συνεταιρισμού μπορούν να προσφέρουν πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις τάσεις που δεν είναι διαθέσιμες σε μεμονωμένους εμπόρους, μειώνοντας έτσι τις απώλειες.

Machine Learning

Με την πρόσβαση σε ολοκληρωμένα δεδομένα, οι έμποροι μπορούν να βελτιώσουν τη στόχευση των διαφημίσεων χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη.

Το Shopify Audiences αξιοποιεί αλγόριθμους machine learning για να προβλέψει την αγοραστική συμπεριφορά και έτσι, οι καταναλωτές να λαμβάνουν πιο σχετικές διαφημίσεις. Για να επιτύχει λοιπόν κάτι τέτοιο απαιτείται η επεξεργασία μεγάλων δεδομένων από πολλούς πωλητές και όχι ένα μικρό αριθμό.

Εμπιστοσύνη

Το Audiences είναι λειτουργικό καθώς οι συμμετέχοντες έμποροι εμπιστεύονται το Shopify. Εμπιστεύονται ότι το Shopify δεν θα κάνει κατάχρηση των δεδομένων τους και δεν θα στρέψει έναν πωλητή εναντίον κάποιου άλλου.

Μια τέτοια αμοιβαία εμπιστοσύνη είναι απαραίτητη για παρόμοιους συνεταιρισμούς κοινής χρήσης δεδομένων.

Κανονισμοί

Το Shopify διασφαλίζει ότι το Audiences συμμορφώνεται με τους κανονισμούς περί απορρήτου. Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων δεν θα χρειαστεί να γίνουν ειδικοί στους νόμους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων ή στους κανόνες κάθε δικαιοδοσίας.

Shopify Editions Χειμώνας 2024: Nέες προσθήκες & αλλαγές
Έφτασε το Shopify Editions για τον χειμώνα 2024! Δείτε τις πιο σημαντικές αλλαγές του Shopify και πώς θα βοηθήσουν το eshop σας.

Λύσεις για ένα Cookieless διαφημιστικό μέλλον

Φυσικά, οι εφευρετικές λύσεις δεν πρόκειται να σταματήσουν εδώ. Πολύ πιθανά οι Meta, Google, Shopify και οι υπόλοιπες πλατφόρμες θα βρουν τρόπους να μοιράζονται και να χρησιμοποιούν δεδομένα πρώτου μέρους, συμβατά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής.

Το Shopify Audiences είναι μόνο η αρχή!