Το Shopify στοχεύει τώρα σε μεγαλύτερες εταιρείες για να βοηθήσει στη συνέχιση της ανάπτυξης της πλατφόρμας του, όπως διαβάζουμε στο PYMNTS.

Στο παρελθόν, η εταιρεία βοηθούσε κυρίως μικρές επιχειρήσεις να δημιουργήσουν eCommerce stores. Τώρα, εργάζεται για να προσελκύσει μεγάλες εταιρείες όπως η Reebok, η Overstock και η Barnes & Noble, σύμφωνα με μια έκθεση της Wall Street Journal.

O Πρόεδρος του Shopify, Harley Finkelstein, δήλωσε πως έχουν δημιουργήσει μια ευέλικτη πλατφόρμα που λειτουργεί για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών.

Αυτή η προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερες μεγάλες εταιρείες ως πελάτες θα μπορούσε να το βοηθήσει να αποκτήσει σταθερό εισόδημα και να αναπτυχθεί μακροπρόθεσμα. Ωστόσο, απαιτεί επίσης περισσότερη δουλειά, όπως μια ειδική ομάδα πωλήσεων και μια μεγαλύτερη διαδικασία για την προσέλκυση νέων πελατών.

Τα Shopify Updates του Νοεμβρίου 2024
Ενημερώσου για τις νέες προσθήκες και αλλαγές με τα Shopify Updates Νοεμβρίου 2024!

Οι αναλυτές λένε ότι το Shopify πρόσθεσε 16 νέους μεγάλους πελάτες το τρίτο τρίμηνο. Πιστεύουν ότι ανταγωνίζεται τώρα μεγάλες εταιρείες όπως η Oracle, η Adobe και η SAP. Αν και κοστίζει περισσότερο για να κερδίσει αυτούς τους πελάτες, η προσπάθεια θα πρέπει να αποφέρει μακροπρόθεσμα κέρδη.

Στις 12 Νοεμβρίου, η εταιρεία μοιράστηκε ότι τα έσοδά της για το τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 26%, φτάνοντας τα 2,16 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο ακαθάριστος όγκος εμπορευμάτων αυξήθηκε επίσης κατά 24% στα 69,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα καθαρά έσοδα της εταιρείας διπλασιάστηκαν στα 344 εκατομμύρια δολάρια, από 173 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι.

Ο CFO του Shopify, Jeff Hoffmeister, δήλωσε πώς αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η επιχείρηση είναι ισχυρή και ότι έχει πολλούς τρόπους να αναπτυχθεί ενώ παράλληλα εξισορροπεί την επένδυσή της στο μέλλον.

Τον Ιανουάριο, η εταιρεία ανακοίνωσε σχέδια για επέκταση των υπηρεσιών της για μεγαλύτερες εταιρείες το 2024.

Το εταιρεία διαπίστωσε επίσης ότι τα δύο τρίτα των μεγάλων εταιρειών σχεδιάζουν να αναβαθμίσουν τις online πλατφόρμες τους τα επόμενα τρία χρόνια. Πολλοί από αυτούς λένε ότι η ευκολία χρήσης είναι πολύ σημαντική όταν επιλέγει κανείς μια πλατφόρμα.

Η εταιρεία συμπλήρωσε πως η πλατφόρμα της είναι το σύστημα πίσω από μερικά από τα πιο αξιόπιστα brand στον κόσμο. Δήλωσε ότι έχει τροφοδοτήσει πάνω από 500 δισεκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο εμπόριο και πως βοηθά εκατομμύρια επιχειρήσεις σε περισσότερες από 175 χώρες.