Αναφορά της 1WorldSync δείχνει ότι αν οι έμποροι θέλουν να κάνουν τους πελάτες τους να αγοράζουν περισσότερο, πρέπει να αρχίσουν να προσφέρουν καλό περιεχόμενο προϊόντων.

Η Έκθεση 2024 Consumer Product Content Benchmark Report, που βασίζεται σε 1.750 αγοραστές στις ΗΠΑ και τον Καναδά, εξηγεί ότι οι αγοραστές βασίζονται στο περιεχόμενο προϊόντων, στο online λιανικό εμπόριο, κατά τη διάρκεια τριών βασικών βημάτων των αγορών:

  • Ανακάλυψη: Οι αγοραστές αναζητούν προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες τους.
  • Στοίχιση: Ελέγχουν τις λεπτομέρειες, τα χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές του προϊόντος.
  • Επικύρωση: Επιβεβαιώνουν την επιλογή τους με αξιολογήσεις, κριτικές και φωτογραφίες ή βίντεο που υποβάλλονται από πελάτες.

Το 2024, το 41% ​​των αγοραστών χρησιμοποίησε online stores και αγορές eCommerce περισσότερο από το 2023. Μόνο το 9% δήλωσε ότι χρησιμοποιούσε λιγότερο αυτά τα κανάλια. Για direct-to-consumer websites, μόνο το 15% των αγοραστών τις χρησιμοποιούσε περισσότερο, ενώ το 21% τις χρησιμοποιούσε λιγότερο.

Οι αγοραστές χρησιμοποιούν επίσης online λεπτομέρειες προϊόντων σε φυσικά καταστήματα. Ο αριθμός των ατόμων που χρησιμοποιούν τα smartphone τους για την έρευνα προϊόντων σε καταστήματα διπλασιάστηκε από το 2023. Τώρα, το 11% των αγοραστών χρησιμοποιεί πάντα τα τηλέφωνά του όταν ψωνίζει και το 54% χρησιμοποιεί τα τηλέφωνά του σε περισσότερες από τις μισές από τις αγορές τους.

Τα φυσικά καταστήματα ξαναμπαίνουν στην αγοραστική εμπειρία
Κι ενώ μπορεί να λέγαμε ότι η δύναμη από τα φυσικά καταστήματα στην εμπειρία αγορών έχει φθίνει, πλέον κάνουν comeback.

Οι περισσότεροι αγοραστές, το 65%, διαβάζουν αξιολογήσεις και κριτικές συχνά ή πάντα. Εκτιμούν επίσης τις φωτογραφίες, τα βίντεο και τις συχνές ερωτήσεις από άλλους πελάτες. Σχεδόν οι μισοί αγοραστές (49%) αφήνουν σελίδες προϊόντων που δεν έχουν αρκετές αξιολογήσεις ή κριτικές πελατών.

O CEO της 1WorldSync, Steve Sivitter, δήλωσε ότι τα brands και οι έμποροι λιανικής πρέπει να επικεντρωθούν στην παροχή ισχυρού περιεχομένου προϊόντων. Οι αγοραστές αναμένουν ακριβείς και συνεπείς πληροφορίες σε όλα τα κανάλια αγορών. Οι εταιρείες που το κάνουν αυτό καλά θα πετύχουν.

Η έκθεση δείχνει ότι το online λιανικό εμπόριο και οι αγορές που πραγματοποιούνται εντός καταστημάτων συνδέονται όλο και περισσότερο. Περίπου το 73% των αγοραστών αγόραζαν ηλεκτρονικά είδη που συνήθιζαν να αγοράζουν μόνο από καταστήματα, δείχνοντας ότι η γραμμή μεταξύ του eCommerce και των παραδοσιακών αγορών εξαφανίζεται.