Το Shopify έκανε διαθέσιμα στους περισσότερους χρήστες AI εργαλεία, συμπεριλαμβανομένου του AI assistant, Sidekick, και της δυνατότητας δημιουργίας εικόνας, σε μια προσπάθεια να αυξήσει την ελκυστικότητα της eCommerce πλατφόρμας της και να τονώσει την αύξηση των εσόδων.
Sidekick: Το νέο AI εργαλείο του Shopify
Η εταιρεία με έδρα την Οτάβα, κυκλοφόρησε το τελευταίο μεγάλο της update Summer Edition Summer 2024, φέρνοντας μια σειρά νέων εργαλείων για τους πελάτες της, συμπεριλαμβανομένης μιας διευρυμένης λειτουργίας AI , το Sidekick, το chatbot που βοηθά τους εμπόρους με ερωτήματα και περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών. Το chatbot ήταν σε δοκιμαστική περίοδο από πέρυσι, και μετρά περισσότερους από 2.000 χρήστες. Από τις 24 Ιουνίου, το νέο αυτό εργαλείο έχει early access για χιλιάδες εμπόρους που ήταν στη λίστα αναμονής.

Οι επιχειρηματίες μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν το εργαλείο επεξεργασίας στα smartphone τους για να βελτιώσουν τις εικόνες που χρησιμοποιούνται σε διαφημιστικό υλικό, συμπεριλαμβανομένων των email, δήλωσε η εταιρεία στην εξαμηνιαία εκδήλωση προϊόντων της. Η δυνατότητα προηγουμένως περιοριζόταν μόνο στην επεξεργασία εικόνων προϊόντων, online.
Ακόμη, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, που φιλοξενούν τα eshop τους στο Shopify, μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με θέματα που σχετίζονται με την πλατφόρμα. Με αυτό, έχει επίσης επεκτείνει τη δυνατότητα καμπάνιας του για να επιτρέπει στους πωλητές του Shopify Plus να αγοράζουν διαφημίσεις στην Google, το Instagram και το Facebook για ένα pay-per-conversion rate που ορίζεται από μεμονωμένους πωλητές.
Τα updates
Η εταιρεία κυκλοφόρησε περισσότερες από 150 updates που έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργήσουν μια πιο ολοκληρωμένη πλατφόρμα που θα επιτρέπει στους εμπόρους να έχουν μια ενοποιημένη, seamless εμπειρία κλιμάκωσης της επιχείρησής τους, δήλωσε ο Πρόεδρος του Shopify, Harley Finkelstein.
Η εταιρεία είχε δηλώσει τον περασμένο μήνα ότι θα επενδύσει στο marketing αφού προέβλεψε τη χαμηλότερη τριμηνιαία αύξηση των εσόδων της σε δύο χρόνια. Αυτό οδήγησε σε σημαντική πτώση της αξίας της μετοχής της, προκαλώντας ζημιά 25,25 δισεκατομμυρίων δολαρίων Καναδά την ίδια ημέρα.
Η πορεία της εταιρείας
Η ανάπτυξη στο Shopify είχε εκτιναχθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όταν οι stay-at-home orders ανάγκασαν τους καταναλωτές να συνδεθούν online, αλλά ο υψηλός πληθωρισμός και οι αβέβαιες καταναλωτικές δαπάνες τα τελευταία χρόνια έπληξαν την κύρια βάση χρηστών των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Η κεφαλαιοποίησή της έχει μειωθεί περισσότερο από το μισό από την κορύφωση τον Νοέμβριο του 2021 σε 112,67 δισεκατομμύρια δολάρια Καναδά (82,22 δισεκατομμύρια δολάρια) επί του παρόντος.
Ορισμένοι αναλυτές, ωστόσο, βλέπουν την πρόσφατη αδυναμία ως ευκαιρία αγοράς.
«Οι επενδύσεις Ε&Α του SHOP ξεπερνούν τις αντίστοιχες, με αποκορύφωμα μια ασυναγώνιστη σειρά χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων που κρατούν την εταιρεία “στην αιχμή”», είπαν αναλυτές της JPMorgan, προσθέτοντας ότι η εταιρεία έχει διεισδύσει μόνο στο 11% της συνολικής serviceable αγοράς της αξίας 60 δισεκατομμυρίων δολαρίων.