Το The RealReal αξιοποιεί τα εξατομικευμένα μηνυμάτα για να βελτιώσει την αφοσίωση
Σύμφωνα με το PYMNTS, η The RealReal παρατηρεί τα εξατομικευμένα μηνύματα να αποτελούν κίνητρο για δαπάνες.
Ο John Koryl, διευθύνων σύμβουλος της αγοράς μεταπώλησης ειδών πολυτελείας, μοιράστηκε σε μια κλήση με αναλυτές για τα οικονομικά αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου του 2023 ότι οι εξατομικευμένες επικοινωνίες βοήθησαν ώστε να μειωθούν οι επιπτώσεις των περικοπών από τους καταναλωτές μπροστά στις οικονομικές προκλήσεις.
Ο Koryl σε δήλωσή του είπε αυτολεξεί ότι:
"Αυτό που ξεχνούν οι άνθρωποι είναι ότι δεν είχαμε πολλές δυνατότητες για το πώς να εξατομικεύσουμε τη σχέση μας με τον πελάτη. Πριν από ένα χρόνο, δεν μπορούσαμε να πούμε: 'Έι, έχουμε καιρό να ακούσουμε νέα από τον Μάρβιν εδώ. Ας του προσφέρουμε κάτι για να μπορέσει να κάνει την αποστολή του'. Τώρα έχουμε αυτή τη δυνατότητα. Υπάρχει ακριβώς η ίδια δυνατότητα από την πλευρά των πελατών".
Οι εξατομικευμένες προσφορές όντω μπορούν να βελτιώσουν το engagement των καταναλωτών. Μέσα από τη μελέτη "Οι εξατομικευμένες προσφορές είναι ισχυρές - αλλά πολύ συχνά εκτός βάσης" της PYMNTS Intelligence σε συνεργασία με την AWS, φάνηκε ότι το 71% των καταναλωτών έλαβε εξατομικευμένες προσφορές και ενδιαφέρεται για αυτές και ένα άλλο 12% που δεν έλαβε εξατομικευμένες προσφορές ενδιαφέρεται για αυτές.
Το The RealReal έχει ένα πλεονέκτημα σε σχέση με τις αγορές που δεν ασχολούνται με μεταπώληση, καθώς μπορεί να αξιοποιήσει το υπάρχον κοινό της στη μία πλευρά της πλατφόρμας για να προωθήθει στο υπόλοιπο. "Έχουμε ακόμη πολλές ευκαιρίες ανησυχίας, μετατρέποντας τους πελάτες σε αποστολείς και ακόμη και τους αποστολείς σε πελάτες", δήλωσε η Rati Sahi Levesque, διευθύνουσα σύμβουλος και πρόεδρος της εταιρείας.
Πλέον, πολλοί αγοραστές ψωνίζουν από δεύτερο χέρι λόγω των οικονομικών προκλήσεων που έχουν εμφανιστεί. Η έκθεση της PYMNTS Intelligence, "Consumer Inflation Sentiment Report: Consumers Shop Secondhand Stores as often as Other Retail", η οποία προήλθε από ένα απογραφικά ισορροπημένο κοινό 2.300 Αμερικανών καταναλωτών τον Δεκέμβριο, διαπιστώνει ότι το 43% των καταναλωτών αγόρασε ένα μεταχειρισμένο προϊόν το 2023, με τους αγοραστές υψηλού εισοδήματος να έχουν δυσανάλογα μεγάλες πιθανότητες να κάνουν τέτοιες αγορές ενώ το 19% των καταναλωτών δήλωσε ότι αύξησε τις second-hand αγορές του κατά τη διάρκεια του έτους.
Kατά τη διάρκεια του τριμήνου, το The RealReal είδε τα συνολικά έσοδα να μειώνονται κατά 10% σε ετήσια βάση εν μέσω των συνεχιζόμενων αλλαγών στην επιχείρηση, μειώνοντας έτσι τα ιδιόκτητα αποθέματά της και εστιάζοντας στην προμήθεια.
Συνολικά, η έμφαση του The RealReal στην εξατομίκευση μηνυμάτων αποδεικνύεται ότι είναι βασικό εργαλείο για να ξεπεραστούν οι περιορισμοί των καταναλωτικών δαπανών. Λόγω της μοναδικής θέσης που έχει στη αγορά μεταπώλησης ειδών πολυτελείας, η εταιρεία όχι μόνο εκμεταλλεύεται τη γοητεία των εξατομικευμένων προσφορών, αλλά και αξιοποιεί τη διπλής όψης πλατφόρμα της για να προωθήσει την αφοσίωση και την εύρεση νέων πελατών.
Καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς τα ψηφιακά κανάλια και τις second-hand αγορές εν μέσω οικονομικής αβεβαιότητας, η προσαρμοστικότητα του The RealReal του δίνει μια σημαντική ώθηση για να εξελιχθεί.