Στo Consumer Electronics Show του Λας Βέγκας τον Ιανουάριο, η Disney εγκαινίασε την πρωτοβουλία Gateway Shop, σύμφωνα με το Stream TV Insider. Είναι μια περιορισμένη δοκιμη beta για νέα μορφή διαφημίσεων που θα στέλνει ads σε smartphone και email ενώ εκείνοι παρακολουθούν περιχόμενο της πλατφόρμας με σκοπό να μην διακόπτεται η εμπειρία προβολής.

Οι διαφημίσεις αυτές θα αξιοποιούν τη "δεύτερη οθόνη" για να στέλνουν προωθητικές ενέργειες στις κινητές συσκευές των θεατών μέσω email, push notification ή QR.

Σύμφωνα με την Amy Lehman, SVP of Advertising Platforms της Disney:

"Το Gateway Shop είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της ολιστικής προσέγγισης που ακολουθούμε για να δημιουργήσουμε ad εμπειρίες με γνώμονα τον θεατή. Οι συμπεριφορές του κοινού έχουν αλλάξει και η διαφήμιση πρέπει να το αντανακλά αυτό και να εξυπηρετεί τόσο τους θεατές όσο και τους διαφημιστές με νέους τρόπους. Το Gateway Shop παρέχει στους θεατές επιλογές και έλεγχο σε μια ελκυστική και μη διακοπτόμενη μορφή".

Δεν είναι όμως μόνο η Disney που επιδιώκει μια έννοια τηλεόρασης με δυνατότητα αγορών. Η Walmart και η NBCUniversal συνεργάζονται για την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης διαδικτυακής αγοράς και μιας ποικιλίας τηλεοπτικών εμπειριών με δυνατότητα αγορών ενώ η Amazon εισάγει το Prime X-Ray και άλλες συναφείς συνεργασίες με το HSN και το QVC. Το Roku από την άλλη έχει συνάψει συνεργασίες με την Best Buy και τη Walmart και η LG κάνει πειράματα σε συνεργασία με τη λύση γνωστή ως The Take.

Smartphone με ανοιχτή την κεντρική οθόνη του Disney+

Σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά υπηρεσιών βίντεο, οι ιδιοκτήτες περιεχομένου, οι πάροχοι υπηρεσιών και οι παίκτες των πλατφορμών επιδιώκουν τη μεγιστοποίηση των εσόδων μέσα από συνδρομές και διαφημίσεις. Οι τηλεοπτικές διεπαφές χρήστη, οι υποκείμενες πλατφόρμες και οι τεχνολογίες επιτρέπουν στο τηλεοπτικό εμπόριο (T-Commerce) να γίνει μια ακόμη πηγή δημιουργίας εσόδων. Το T-Commerce είναι η αγορά που πραγματοποιείται ως αντίδραση σε μια διαφήμιση ή ένα προϊόν που τοποθετείται σε μια ροή βίντεο στην τηλεόραση. Η αγορά μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω μιας διαδραστικής λειτουργίας στην τηλεόραση ή μιας εφαρμογής δεύτερης οθόνης σε κινητή συσκευή ή tablet. Υπηρεσίες όπως το Roku, η Amazon, η Peacock και το Netflix συμμετέχουν ενεργά σε διαφημίσεις T-Commerce.

Αυτό που δεν αποκάλυψε η Disney στην ανακοίνωση του Gateway Shop ήταν ο βαθμός στον οποίο θα εισαχθεί το νέο στυλ διαφήμισης. Πολλά ερωτήματα έχουν προκύψει γύρω από το τρόπο λειτουργίας και αναμφίβολα θα προκύψουν ακόμη περισσότερα σχετικά με την εφαρμογή και την εκτέλεση αυτής της νέας διαφημιστικής λειτουργίας. Δεν υπάρχουν καν ακόμη αναφορές για το αν η δοκιμή beta βρίσκεται σε εξέλιξη. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι η αύξηση των διαφημιστικών εσόδων βρίσκεται στη κορυφή των προτεραιοτήτων όλων των κορυφαίων υπηρεσιών streaming και η καινοτομία στις νέες διαφημιστικές τεχνολογίες θα μπορούσε να βοηθήσει τη Disney να αποκτήσει προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού.