5 TikTok Ad στρατηγικές για Shopify για σίγουρες μετατροπές

Είναι πλέον κοινή γνώση ότι μια από τις πιο αποδοτικές social media πλατφόρμες για το eCommerce είναι το TikTok. Τα βίντεο σύντομης διάρκειας και η δομή του αλγορίθμου της βοηθάει τα ενεργά προφιλ των eCommerce επιχειρήσεων που αγκαλιάζουν τα trends και τα ads να ξεχωρίζουν και ενισχύουν τις πωλήσεις τους. Γι' αυτό συγκεντρώσαμε TikTok Ad στρατηγικές για Shopify που έχουν σίγουρη επιτυχία και αξίζει να εντάξετε στις marketing στρατηγικές σας.

Γιατί οι TikTok Ad στρατηγικές για Shopify είναι "χρυσωρυχείο";

Η ανάπτυξη του TikTok δεδομένου ότι είναι ακόμη μια νεαρή social media πλατφόρμα που μετράει μόλις 7 χρόνια ζωής είναι εντυπωσιακή, με πάνω από 1 δισ. ενεργούς χρήστες και ένα ιδιαίτερα νεανικό δημογραφικό κοινό που είναι πρόθυμο να ανακαλύψει και να αγοράσει νέα προϊόντα. Σε αντίθεση με το Facebook/Instagram, το TikTok προσφέρει υψηλά ποσοστά engagement, αλλά μόνο αν ξέρετε πώς να το αξιοποιήσετε σωστά. Με το TikTok Shop να κερδίζει περισσότερο έδαφος και στην Ευρώπη, η δημοφιλής πλατφόρμα βίντεο θα γίνει ακόμη πιο απαραίτητη στις eCommerce επιχειρήσεις.

TikTok Shop: Θα γίνει κυρίαρχος του online shopping;
Μια νέα υπολογίσιμη δύναμη ξεπροβάλλει και είναι γνωστή: το TikTok Shop φαίνεται ότι έχει κερδίσει έδαφος και γίνεται κυρίαρχος στο online shopping.

Σας βοηθάει να προωθήσετε τα προϊόντα σας με περισσότερους από ένα τρόπους όπως δοκιμές, ένταξη σε ρουτίνες, στιγμές της καθημερινότητας και πολλά άλλα. Τώρα, ως Eshop Experts, με εμπειρία στη δημιουργία καμπανιών και στρατηγικών διαφίμησης, ας καταπιαστούμε με 5 στρατηγικές που πραγματικά λειτουργούν.

TikTok Ad στρατηγικές που λειτουργούν στο Shopify

#1 Native Ads που δεν μοιάζουν με διαφημίσεις

Τι είναι: Αντί να προβάλλετε ένα παραδοσιακό paid ad, δημιουργήστε περιεχόμενο που μοιάζει φυσικό και αυθεντικό μέσα στο περιβάλλον του TikTok.

Πώς θα το εκτελέσετε: Χρησιμοποιήστε influencers ή creators στις TikTok Ad στρατηγικές για Shopify ώστε να κάνετε τη διαφήμιση να μοιάζει με οργανική ανάρτηση στα feed των χρηστών. Αποφύγετε την υπερβολική τελειότητα και το "corporate" vibe. Οι χρήστες του TikTok αγαπούν το περιεχόμενο που μοιάζει ωμό και φέρνει περισσότερο σε καθημερινές ή αληθοφανείς εμπειρίες. Δείξτε πραγματικές περιπτώσεις χρήσης του προϊόντος σας, ιδανικά με διασκεδαστικό ή οπτικά ελκυστικό τρόπο.

Για παράδειγμα, αν πουλάτε οικολογικά προϊόντα, συνεργαστείτε με influencers που θα δείχνουν με χαλαρή διάθεση πώς το προϊόν σας ταιριάζει στην καθημερινή τους ρουτίνα. Αυτό θα μπορούσε να είναι κάτι σαν «Να πώς μείωσα τα απορρίμματά μου αυτή την εβδομάδα με το τάδε προϊόν».

Viral TikTok βίντεο για το eCommerce: 10 δοκιμασμένες τακτικές
Εξετάζοντας τα δημοφιλή βίντεο και τη συμπεριφορά του αλγόριθμου, αποκαλύπτονται τα μυστικά που δίνουν το status viral TikTok και στο eCommerce.

Γιατί λειτουργεί: Το TikTok καλλιεργεί την αυθεντικότητα σε πολύ μεγάλο ποσοστό. Οι χρήστες ασχολούνται με περιεχόμενο που μοιάζει σαν να προέρχεται από έναν φίλο και όχι επιμελώς επιμελημένο από ένα brand.

#2 Traffic retargeting μέσα από Lookalike Audiences

Τι είναι: Έχετε ήδη "κινητικότητα" στο eshop σας ή κοινό που έχει αλληλεπιδράσει με προηγούμενο content του TikTok; Τότε μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτό το ενδιαφέρον στις TikTok Ad στρατηγικές για Shopify και να επαναπρογραμματίστε αυτούς τους ανθρώπους με προσαρμοσμένες διαφημίσεις.

Πώς θα το εκτελέσετε: Χρησιμοποιήστε τα Custom Audiences και Lookalike Audiences του TikTok για να στοχεύσετε άτομα που έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον προς το brand σας. Δημιουργήστε διαφημίσεις που τους υπενθυμίζουν την αξία του προϊόντος σας και περιέχουν ένα σαφές CTA. Τέτοιες ευκαιρίες θα μπορούσαν να είναι επιδείξεις προϊόντων, μαρτυρίες πελατών ή μια ειδική προσφορά. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε διαφημίσεις βίντεο που αναδεικνύουν κριτικές προϊόντων ή user-generated content για να αυξήσετε την εμπιστοσύνη.

Έτσι, αν π.χ. κάποιος είδε τη σελίδα του προϊόντος σας αλλά δεν αγόρασε, προβάλλετε μια διαφήμιση με ειδικές εκπτώσεις ή προσφορές περιορισμένου χρόνου για να ενθαρρύνετε ένα πιθανό conversion.

Γιατί λειτουργεί: Οι άνθρωποι που έχουν αλληλεπιδράσει με ένα brand στο στο παρελθόν είναι πολύ πιο πιθανό να κάνουν μια αγορά, διότι είναι ήδη εξοικειωμένοι με αυτό, ιδίως αν εμπνέει εμπιστοσύνη. Οι επιλογές επαναστόχευσης του TikTok σας επιτρέπουν να χτυπήσετε αυτούς τους χρήστες με ένα στοχευμένο μήνυμα, αυξάνοντας τις πιθανότητές σας να ολοκληρώσετε την πώληση.

#3 Προώθηση προϊόντων με In-Feed Ad

Τι είναι: Τα in-feed ads είναι η βασική μορφή διαφήμισης της πλατφόρμας και μπορούν να γίνουν εξαιρετικά αποτελεσματικά όταν το προϊόν παρουσιάζεται σε δράση στις TikTok Ad στρατηγικές για Shopify.

Πώς θα το εκτελέσετε: Κάντε το προϊόν ή κάποιο collection τον πρωταγωνιστή του βίντεο, αλλά με ένα τρόπο που θα ενημερώνει ή θα διασκεδάσει το χρήστη. Επικεντρωθείτε στα οφέλη του προϊόντος και στο πώς βελτιώνει τη ζωή του χρήστη, δίνοντας λύση σε κάποιο πρόβλημα. Κρατήστε το βίντεο σύντομο, διασκεδαστικό και διαδραστικό. Χρησιμοποιήστε ένα trending ήχο για να τραβήξετε την προσοχή και να έχει καλύτερες πιθανότητες με τον αλγόριθμο. Φυσικά, μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε ένα σαφές CTA όπως «Αγοράστε τώρα» προς το online store σας.

Πώς να προωθήσεις τα Shopify Collections στο TikTok - Χρήσιμα Tips
Η προώθηση των Shopify Collections στο TikTok είναι μια χρήσιμη τακτική που θα αναδείξει ακριβώς αυτό που θες από το eshop σου.

Γιατί λειτουργεί: Τα in-feed ads ενσωματώνονται άψογα στις ροές των χρηστών, καθιστώντας τα λιγότερο πιθανό να τα παραλείψουν. Όταν το προϊόν παρουσιάζεται με διασκεδαστικό, χρήσιμο τρόπο, οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να ανταποκριθούν σε αυτό.

#4 Η τακτική TikTok made me buy it

Τι είναι: Η επόμενη ανάμεσα στις TikTok Ad στρατηγικές για Shopify ουσιαστικά αξιοποιεί υπάρχον υλικό από χρήστες και το μετατρέπει σε σύνομα σκετς, voice-over ή διαφήμισεις με αντιδράσεις.

Πώς θα το εκτελέσετε: Εντοπίστε ένα αληθινό review πελάτη ή σχόλιο σε κάποια social media πλατφόρμα και διαμορφώστε ένα ένα σενάριο για μια παιχνιδιάρικη ή εγκάρδια αναπαράσταση. Δείξτε το προϊόν που χρησιμοποιείται στη διαδικασία προωθώντας το σχετικό συναίσθημα που περιγράφεται.

Ένα τέτοιο concept θα ήταν π.χ. Το Χ προϊόν που έσωσε τη σχέση μου και να δείχνει το ταίρι ενός ζευγαριού να χρησιμοποιεί μια άνετη κουβερτούλα με κουκούλα ή μια καρέκλα gaming, εκδηλώνοντας μια τεράστια χαρά.

Γιατί λειτουργεί: Οι κοινωνικές αποδείξεις ενισχύουν την εμπιστοσύνη και η εν λόγω τακτική μιμείται το φαινόμενο «όλοι μιλούν γι' αυτό», το οποίο προκαλεί περιέργεια και FOMO. Επιπλέον, είναι αστείο και κοινοποιήσιμο, γεγονός που ενισχύει την οργανική εμβέλεια ακόμη περισσότερο.

#5 Δοκιμή & προσαρμογή με το A/B Testing

Τι είναι: Δεν αποδίδουν όλες οι διαφημίσεις το ίδιο. Η δοκιμή A/B σας επιτρέπει να δείτε ποια δημιουργικά, λεζάντες και CTAs μετατρέπονται καλύτερα στις TikTok Ad στρατηγικές για Shopify.

Πώς θα το εκτελέσετε: Δοκιμάστε διάφορες μορφές βίντεο, CTA και ιδέες ad για να δείτε ποια έχει καλύτερη απήχηση. Δοκιμάστε διαφορετικά segments (ηλικία, φύλο, ενδιαφέροντα) και σημεία όπως feed ή story. Χρησιμοποιήστε τα analytics του TikTok για να παρακολουθείτε metrics όπως τo click-through rate, τo conversion rate και το return on ad spend.

Δοκιμάστε δύο διαφορετικές εκδόσεις της διαφήμισής σας: μία με κωδικό έκπτωσης στο CTA και μία με προσφορά περιορισμένου χρόνου και δείτε ποια έχει καλύτερη απόδοση.

Γιατί λειτουργεί: Τα δεδομένα είναι ο φίλος σας. Οι δοκιμές A/B σας βοηθούν να βελτιστοποιήσετε τη στρατηγική των διαφημίσεών σας, να βρείτε τα πιο αποτελεσματικά μηνύματα και να επιτύχετε καλύτερη απόδοση των δαπανών σας για διαφημίσεις στο TikTok.

Οι TikTok Ad στρατηγικές για Shopify μπορούν να αλλάξουν το παιχνίδι για τα eshop. Είτε επιδιώκετε την αυθεντικότητα, την επαναστόχευση είτε τις απευθείας πωλήσεις μέσω TikTok, το κλειδί είναι η δημιουργία ελκυστικού, πελατοκεντρικού περιεχομένου που να απευθύνεται απευθείας στο κοινό-στόχο σας. Δοκιμάστε, βελτιστοποιήστε και κλιμακώστε τις προσπάθειές σας και θα δείτε υψηλότερες μετατροπές και καλύτερα αποτελέσματα.