Ακλόνητη η δημοτικότητα του Amazon στο Ηνωμένο Βασίλειο

Μπορεί οι κινεζικές πλατφόρμες να έχουν κερδίσει έδαφος, όμως η δημοτικότητα του Amazon παραμένει σταθερή στο Ηνωμένο Βασίλειο καταφέρνοντας να διατηρήσει τον αριθμό των ενεργών μηνιαίων χρηστών από τις αρχές του τωρινού έτους.

It's raining Amazon & eBay στο ΗΒ

Μέσα από στοιχεία της GWS Magnify, μαθαίνουμε ότι περίπου 26 εκατομμύρια Βρετανοί επισκέφθηκαν το ίσως πιο γνωστό marketplace του κόσμου Amazon τον φετινό Ιούνιο, γεγονός που δείχνει ότι η δημοτικότητα του Amazon δεν έχει μειωθεί καθόλου, παρόλο που πέρσι έχασε χρήστες λόγω της αύξησης του ανταγωνισμού. H κυριαρχία του όμως παρά τις δυσκολίες δείχνει ακλόνητη.

Τι είναι το Amazon effect και πώς κυριάρχησε
It’s all about power: Τι είναι το Amazon effect και πώς επηρεάζει ο «τιτάνας» του eCommerce ένα παγκόσμιο σύνολο πελατών.

Μπροστά από τον κινεζικό ανταγωνισμό στο Ηνωμένο Βασίλειο παραμένει όμως και το αμερικανικό eBay με 17,5 εκατ. ενεργούς μηνιαίους χρήστες.

Shein και Temu δίνουν σκληρή μάχη

Είναι γεγονός όμως ότι οι Κινέζοι ανταγωνιστές παλεύουν σθεναρά για την επικράτησή τους τόσο στην Ευρώπη, όσο και στις ΗΠΑ, με το Shein να αυξάνει τη βάση της ενώ το Temu από την άλλα αν και έχει μια δυνατή βάση είδε μείωση στον αριθμό των χρηστών.

Από 8 εκατομμυρίων μηνιαίους ενεργούς χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο πριν από μισό χρόνο, το Shein κατάφερε να τους ανεβάσει σε 10,5 εκατ. Το Temu, από την άλλη πλευρά, αν και εξακολουθεί να έχει 16 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, πολύ περισσότερους από ότι τα Shein και Asos είδε μια μικρή μείωση του ενδιαφέροντος, προσελκύοντας 4% λιγότερους ενεργούς επισκέπτες σε σχέση με την αλλαγή του έτους.

eCommerce wars: Ποιος κυριαρχεί στις ΗΠΑ;
Η μάχη του eCommerce είναι σκληρή και αιματηρή και με μεγάλα ονόματα marketplace να μπαίνουν στο παιχνίδι. Ποιος κυριαρχεί όμως εν τέλει στις ΗΠΑ;

Παρά τη δημοτικότητα του Amazon όμως, το Temu είναι ο βασιλιάς του engagement με τους χρήστες, κατά βάρη τις γυναίκες, να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 18 λεπτά καθημερινά στην πλατφόρμα, κατατμημένα σε έξι επισκέψεις. Το Shein βρίσκεται σε χρόνο λίγο περισσότερο από 8 λεπτά καθημερινά, ενώ το engagement στην Amazon υπολοζίζεται στα 8 λεπτά την ημέρα με μέσο όρο τέσσερις επισκέψεις.

«To Amazon φαίνεται να έχει αντέξει την καταιγίδα», σχολιάζει ο Paul Carter, διευθύνων σύμβουλος της GWS Magnify. «Η ανθεκτικότητά της κατά το τελευταίο έτος έναντι των ανταγωνιστικών εμπορικών σημάτων αποτελεί απόδειξη της κυριαρχίας της στην αγορά και της μελλοντικής της ανάπτυξης. Όμως, παρά το γεγονός ότι η ανάπτυξη παραμένει σταθερή, οι πρόσφατες κινήσεις της Amazon να εισάγει το δικό της τμήμα εκπτώσεων απευθείας από την Κίνα είναι μια αναγνώριση της απειλής που θέτουν οι εταιρείες Temu και Shein».