Η Amazon.com πρόκειται να προσθέσει ένα νέο τμήμα στο eshop της, το οποίο θα περιλαμβάνει φθηνά προϊόντα που θα αποστέλλονται απευθείας σε άτομα που ζουν εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών από αποθήκες της Κίνας. Αυτές οι πληροφορίες προέρχονται από slides που εμφανίστηκαν σε Κινέζους πωλητές, σύμφωνα με το website τεχνολογικών ειδήσεων, The Information.
Το νέο marketplace της Amazon, η πιο ισχυρή της κίνηση μέχρι σήμερα ενάντια σε δημοφιλή οικονομικά eshop, όπως το Temu και το Shein, θα περιλαμβάνει ρούχα που δεν ανήκουν σε κάποιο brand, είδη οικιακής χρήσης και καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, τα προϊόντα θα φτάσουν στις πόρτες των πελατών εντός 9 με 11 ημερών, όπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα.
Ο γίγαντας του eCommerce, σε μια πρόσφατη συνάντηση κεκλεισμένων των θυρών, είπε στους Κινέζους πωλητές ότι θα ξεκινήσει να εγγράφει εμπόρους αυτό το καλοκαίρι και θα αρχίσει να δέχεται αποθέματα το φθινόπωρο, σύμφωνα με το The Information.
Οι πωλητές που θα συμμετέχουν στο online shop, θα μπορούν να καθορίσουν την επιλογή και την τιμολόγηση των προϊόντων τους και μπορούν να παράγουν σε μικρές παρτίδες για να δοκιμάσουν τη ζήτηση για τυχόν νέα προϊόντα που σκοπεύουν να λανσάρουν, πρόσθεσε η έκθεση.
«Διερευνούμε πάντα νέους τρόπους για να συνεργαστούμε με τους συνεργάτες μας, για να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας με περισσότερες επιλογές, χαμηλότερες τιμές και μεγαλύτερη ευκολία», δήλωσε εκπρόσωπος της Amazon στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters όταν επικοινώνησε για σχόλια σχετικά με την αναφορά.
Δεν είναι σαφές εάν αυτές οι αποστολές θα πραγματοποιηθούν χρησιμοποιώντας μια εμπορική διάταξη των Ηνωμένων Πολιτειών που απαλλάσσει μεμονωμένα πακέτα αξίας μικρότερης των 800$ από τους τελωνειακούς δασμούς των ΗΠΑ, ανέφερε η σελίδα The Information.
Τόσο η συνεχώς αναπτυσσόμενη eCommerce - δύναμη, εταιρεία Shein, η οποία προσπαθεί να επεκτείνει το μερίδιο αγοράς της πριν βγει στο χρηματιστήριο, όσο και η εταιρεία, «eCommerce-υπερδύναμη», Temu που ανήκει στον Όμιλο PDD, εξαρτώνται από τη διαδικασία clearance, η οποία είναι διαθέσιμη για direct-to-consumer shipments αξίας 800$ ή λιγότερο.
Η νέα πρωτοβουλία της Amazon, που προσφέρει φθηνά προϊόντα απευθείας από την Κίνα, στοχεύει να ανταγωνιστεί τις δημοφιλείς πλατφόρμες εκπτώσεων. Αυτή η κίνηση δίνει έμφαση στις παγκόσμιες τάσεις του eCommerce που ευνοούν τη γρήγορη παράδοση και την ανταγωνιστική τιμολόγηση, δυνητικά, αναδιαμορφώνοντας τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ψωνίζουν online.