To eCommerce πεδίο μάχης είναι ένα σκληρό μέρος για να βρίσκεται κανείς, ιδίως στις ΗΠΑ. Με παίχτες όπως το Amazon, το Temu, το Shein και το TikTok Shop να διεκδικούν το μεγαλύτερο μερίδιο, μπορεί κανείς να καταλάβει για τι βεληνεκές δύναμης marketplace μιλάμε.
Το Amazon αν και συνεχίζει τη βασιλεία του, βλέπουμε πλέον και άλλους αναδυόμενους διεκδικητές, όπως τα Temu, Shein και TikTok Shop να κάνουν σημαντικά βήματα προόδου.
"Βράχος" στην κυριαρχία του το Amazon
Το Amazon, που πρόσφατα μπήκε στην ελίτ του χρηματιστηρίου, παραμένει ακλώνητο, με το 64% των ερωτηθέντων σε ερευνά της Wedbush Securities να σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα στην πλατφόρμα φέτος, ποσοστό αυξημένο κατά 4% σε σχέση με προηγούμενες έρευνες.
Η στρατηγική της Amazon με την αξιόπιστη παράδοση και την τεράστια επιλογή προϊόντων οδηγούν σε αυξημένη ικανοποίηση κάνοντας τους αγοραστές να επιστρέφουν. Το Amazon δεν είναι μόνο προορισμός για συγκεκριμένες αγορές, αλλά παρουσιάζει επίσης αυξημένη γενική περιήγηση, γεγονός που αποδεικνύει την ισχυρή πίστη των καταναλωτών.
Temu: Ένας ανερχόμενος star
Το Temu εξελίσσεται με ταχείους ρυθμούς παρά τα πυρά που έχει δεχθεί, με το 23% των ερωτηθέντων να σχεδιάζουν να αυξήσουν τις δαπάνες τους, από 17% προηγουμένως. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 36% των ερωτηθέντων πραγματοποίησε μια αγορά στο Temu τους τελευταίους τρεις μήνες.
Η γοητεία του Temu έγκειται στην ανακάλυψη προϊόντων, με το 45% των αγοραστών του να επισκέπτονται το marketplace αυτό χωρίς να έχουν κάποιο συγκεκριμένο αντικείμενο στο μυαλό τους, σε σύγκριση με το 23% του Amazon. Αυτή η συνήθεια περιήγησης είναι κομβικής σημασίας για το Temu, υποδηλώνοντας ένα ισχυρό δυναμικό για παρορμητικές αγορές και εμπλοκή των καταναλωτών.
Shein και TikTok Shop: κερδίζοντας έδαφος
Από την άλλη σημαντικό έδαφος κερδίζουν τα Η Shein και TikTok Shop, παρά τον επικείμενο κίνδυνο του ban. Το Shein είδε το 26% των συμμετεχόντων στην έρευνα να πραγματοποιεί αγορές, από 19%, ενώ το TikTok Shop αυξήθηκε από 14% σε 16%. Αυτές οι πλατφόρμες προσελκύουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών που αναζητούν χαμηλού κόστους, μοντέρνα προϊόντας, υποστηριζόμενα από καμπάνιες marketing.
Ο ανταγωνισμός θερμαίνεται
Με τα νέα marketplace να κερδίζουν μερίδιο στην αγορά, το Amazon αρχίζει να νιώθει την πίεση και αντιδρά με μια βιτρίνα χαμηλού κόστους με προϊόντα από Κινέζους πωλητές, με στόχο να διεκδικήσει τους ευαίσθητους στις τιμές αγοραστές. Για τους επενδυτές, η εύρωστη καταναλωτική βάση της Amazon και οι μετρήσεις ικανοποίησης παρέχουν ένα καθησυχαστικό σημάδι σταθερότητας. Ωστόσο, η ταχεία ανάπτυξη και τα υψηλά ποσοστά ικανοποίησης των Temu, Shein και TikTok Shop δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα.
Οι καινοτόμες προσεγγίσεις αυτών των πλατφορμών για την ανακάλυψη προϊόντων και το social selling αναδιαμορφώνουν το τοπίο του eCommerce προσφέροντας άφθονο χώρο για ανάπτυξη.