Η Apple Inc. παρουσίασε το πρωτοποριακό Vision Pro στις 2 Φεβρουαρίου και οι online retailers το υιοθετούν γρήγορα για το ecommerce, σηματοδοτώντας την εισβολή της Apple σε μια νέα κατηγορία προϊόντων, από την τότε κυκλοφορία του Apple Watch το 2014.

Με τιμή 3.499 δολάρια, η συσκευή συνδυάζει το digital content με τον πραγματικό κόσμο, πουλώντας εντυπωσιακές 200.000 συσκευές πριν από την επίσημη κυκλοφορία.
Καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση στα Top 1000 του Digital Commerce 360, η Apple κάνει θραύση στον κόσμο του online retail.
Αρκετοί κορυφαίοι έμποροι λιανικής έχουν ανακοινώσει σχέδια να αξιοποιήσουν το Apple Vision Pro για καινοτόμες εμπειρίες πελατών:
Lowe's
Η Lowe's ανακοίνωσε το Lowe's Style Studio το οποίο επιτρέπει στους καταναλωτές να χρησιμοποιούν το Vision Pro για να οπτικοποιήσουν design κουζινών. Οι κάτοχοι του Apple Vision Pro μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στο App Store, όπου θα συναντηθούν με μια an immersive 3D kitchen. Στη συνέχεια, μπορούν να επιλέξουν από τα προκαθορισμένα σχέδια που δημιουργούνται από στυλίστες ή να δημιουργήσουν custom σχέδια από τις δικές τους επιλογές υλικών, εξαρτημάτων και συσκευών που διατίθενται στο Lowe's. Υπάρχουν σχεδόν 80 δισεκατομμύρια πιθανοί συνδυασμοί, όπως δήλωσε η εταιρεία.

J. Crew
Σε συνεργασία με την Obsess, η J. Crew κυκλοφόρησε μια εφαρμογή για χρήστες του Apple Vision Pro. Η εφαρμογή λειτουργεί ως virtual ντουλάπα, επιτρέποντας στους πελάτες να βλέπουν επιμελημένα ρούχα, να συνδυάζουν ρούχα και να τα προβάλλουν σε ένα εικονικό μανεκέν. Οι χρήστες μπορούν επίσης να κάνουν book style συμβουλευτικές ξεκινώντας από τον Φεβρουάριο.
E.l.f.
Η εφαρμογή Vision Pro της E.l.f., «your best elf», επιτρέπει στους χρήστες να ψωνίζουν προϊόντα και να κάνουν checkout με το Apple Pay. Η εφαρμογή προσφέρει τρεις μοναδικές unique sensory experiences εμπνευσμένες από τα προϊόντα της e.l.f., παρέχοντας χαλαρωτικές δραστηριότητες όπως guided meditation και paint-by-numbers.
J. Crew, Mytheresa and e.l.f. brands launch Apple Vision Pro apps https://t.co/VGZEzUco3F via @GamesBeat
— Dean Takahashi (@deantak) February 2, 2024
Αυτές οι εξελίξεις δείχνουν πώς το Vision Pro της Apple αναδιαμορφώνει την εμπειρία διαδικτυακών αγορών, προσφέροντας συναρπαστικές δυνατότητες τόσο για τους εμπόρους λιανικής όσο και για τους πελάτες.