Η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι μια ιδιαίτερη ημέρα που γιορτάζεται μια και μόνο συγκεκριμένη μέρα μέσα στον χρόνο. Ο Άγιος Βαλεντίνος 2024 είναι πιο κοντά από ποτέ και καθώς ένα μεγάλο μέρος του κοινού αναζητά τα κατάλληλα δώρα αλλά και τα "do's and don'ts" για τα επερχόμενα ραντεβού του, εμείς συγκεντρώσαμε τα do's & don'ts για την eCommerce επιχείρησή σας. Με αυτά τα marketing tips Αγ. Βαλεντίνου θέλουμε να εξασφαλίσουμε ότι τα δικά σας "ραντεβού" με το πελατειακό κοινό σας θα είναι ομαλά και θα σας επιφέρουν τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα στα conversion και τις πωλήσεις.

Προετοιμασία eshop για Αγ. Βαλεντίνο: Τι πρέπει να κάνεις
Η «ημέρα των ερωτευμένων» πλησιάζει- Οδηγίες για την επιτυχημένη προετοιμασία eshop για Αγ. Βαλεντίνο, την ενίσχυση του engagement των πελατών και την αύξηση των conversions.

Χρήσιμα marketing tips Αγ. Βαλεντίνου... to spread the love further

Πολλές φορές αναζητάμε τον τρόπο για να κάνουμε το καλύτερο δυνατό σε κάθε μας προσπάθεια, ιδίως όταν πρόκειται για ενέργειες που θα μας ωφελήσουν. Κάποιες φορές όμως καταλήγουμε να το παρακάνουμε και εν τέλει να γινόμαστε οι ίδιοι εμπόδιο στην πρόοδό μας.

Ας δούμε λοιπόν χρήσιμες συμβουλές για το πώς θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο στρατηγικές για την ημέρα Αγίου Βαλεντίνου 2024.

#1 Do: Χρησιμοποιήστε χρώματα και σχέδια που να παραπέμπουν στην ημέρα

Δημιουργήστε σελίδες με κόκκινα και ροζ χρώματα και σχέδια που θα θυμίζουν στους επισκέπτες την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Δεν είναι απαραίτητο να συμπεριλάβετε τις λέξεις "Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου", αρκεί ο τρόπος που θα διαμορφώσετε την εμφάνισή σας να φέρνει υποσυνείδητα στο μυαλό την ημέρα αυτήν. Φτιάξτε μια dedicated σελίδα με προτάσεις που θα είναι σχεδιασμένη για την ημέρα και θα προωθεί τα προϊόντα που ταιριάζουν περισσότερο στην περίσταση.

Λαπτοπ και σημειωματάριο και καρδιές Αγίου Βαλεντίνου

BUT Don't: Μην το παρακάνετε και διατηρήστε μια φινέτσα

Να θυμάστε ότι πολλές φορές ο υπερ-ενθουσιασμός δεν βοηθάει και ένα από τα marketing tips Αγ. Βαλεντίνου όπου ταιριάζει αυτή η διαπίστωση είναι ακριβώς αυτό: να μην το παρακάνετε. Διατηρήστε το design σας σχετικό αλλά και ανάλογο με το brand και το ύφος σας. Για παράδειγμα, εάν η επιχείρησή σας ασχολείται με κοσμήματα πολυτελείας και επιλέξετε να βάλετε εικαστικά με γλυκούλικα ζωάκια και πιο εναλλακτικά σχέδια με καρδιές, ενδεχομένως να μην έχουν απήχηση στο κοινό για το οποίο απευθύνονται τα προϊόντα. Θα πρέπει να σκεφτείτε ένα στήσιμο που να είναι πιο "κλασάτο" και μίνιμαλ, αλλά και πάλι να παραπέμπει στην γιορτινή αυτή μέρα.

Σημαντικό είναι να μην το παρακάνετε και να υπερφορτώσετε τη σελίδα με κόκκινα χρώματα, άπειρα προϊόντα και καρδιές. Εξισορροπήστε το με ένα καθαρό και λειτουργικό σχεδιασμό που θα βοηθάει τις προσφορές ή οτιδήποτε άλλο προσφέρετε να ξεχωρίζουν.

#2 Do: Κάντε υπενθυμίσεις στους πελάτες

Γίνετε η πηγή από όπου οι επισκέπτες και οι αγοραστές σας θα λάβουν έγκαιρη ενημέρωση -συνήθως 2 με 2,5 βδομάδες πριν- μέσα από ένα μείγμα καναλιών.

Αξιοποιήστε τη δύναμη των push notifications, των email και των social media πλατφορμών σας για να υπενθυμίσετε στο κοινό σας ότι πλησιάζει η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και ίσως θα έπρεπε να σκεφτούν τα δώρα τους. Ακολουθήστε με προτάσεις μέσα από οδηγούς δώρων και στη συνέχεια ανεβάστε κάποιο ποστ με τις εκπτώσεις και προσφορές που προσφέρετε.

BUT Don't: Μην τους βομβαρδίσετε

Εάν διαχειριστείτε σωστά την επικοινωνία θα κερδίσετε πολλά καθώς οι δυνητικοί πελάτες θα χτίσουν μια θετική εντύπωση προς εσάς και θα σας ανακαλέσουν στην προσπάθεια αναζήτησή σας.

Ανάμεσα λοιπόν στα marketing tips Αγ. Βαλεντίνου είναι να φροντίσετε η συχνότητα και ο τρόπος επικοινωνίας σας, να μην γίνονται ενοχλητικοί για τους παραλήπτες. Δομήστε ένα πλάνο όπου οι επικοινωνίες θα εναλλάσσονται και θα έχουν ένα κενά ενδιάμεσα. Δηλαδή, μην στείλετε ένα email σήμερα, ένα push notification αύριο και την επόμενη ανεβάσετε κάποιο ποστ για εκπτώσεις. Εάν ένας χρήστης νιώθει ότι δέχεται καταιγισμό ένα brand, τότε αυτό μπορεί να έχει αντίθετα αποτελέσματα για εσάς.

Κινητό με reaction καρδιά

#3 Do: Φτιάξτε προσφορές, προτάσεις 1+1 και διαγωνισμούς

Σκεφτείτε κάποια προσφορά, κάποιο σετ δώρου ή έναν διαγωνισμό που θα μπορούσατε να κάνετε ώστε να τραβήξετε το ενδιαφέρον του κοινού σας και να τους προσελκύσετε για μια δυνητική αγορά.

Καθώς η γιορτή αυτή περιέχει το άγχος εύρεσης ενός δώρου για κάποιον άλλον (και όχι για εμάς), συχνά μπορεί να γίνει μια αρκετά έντονη και χαοτική εμπειρία. Επομένως, στη λίστα των marketing tips Αγ. Βαλεντίνου θα εντάξουμε και την προσφορά κάποιου είδους διευκόλυνσης ώστε να μπορέσετε πιο εύκολα να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του κοινού καθώς θα νιώσουν ότι κερδίζουν από όλο αυτό, αγοράζοντας ένα προϊόν σε ακόμη καλύτερη τιμή.

BUT Don't: Μην αμελήσετε τους single και μην γίνετε κλισέ

Θυμηθείτε όμως ότι ένα κομμάτι των πελατών σας μπορεί να είναι single ή να είναι anti-valentine. Είναι σημαντικό να μην νιώσουν ότι τους ξεχνάτε ή ότι δεν τους αφορά όλο αυτό που συμβαίνει.

Ρίξτε μια ματιά στα δημογραφικά του κοινού σας και σκεφτείτε και κάποιες ενέργειες που θα σας βοηθήσουν να γίνετε ελκυστικοί και σε άλλα target group, όπως οι φίλοι, οι single, οι συγγενείς. Προωθήστε μια προσφορά που να τους αφορά και που θα τους φτιάξει τη διάθεση μια τέτοια μέρα.

Σε αυτό θα θέλαμε να συμπληρώσουμε και να προσέξετε τις διάφορες ενέργειες ή διαγωνισμούς που θα προτείνετε να μην είναι πολύ κλισέ καθώς ένα χιλιοφορεμένο concept δεν πρόκειται να τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού τόσο εύκολα. Επειδή είναι η μέρα της αγάπης δεν σημαίνει ότι θα πρέπει όλα να περιστρέφονται γύρω από ένα ζευγάρι και ένα ραντεβού. Σκεφτείτε έξυπνες ιδέες όπου πιθανά θα μπορούσαν να συμμετέχουν κι άλλες ομάδες.

V-Day: Οι 20 top marketing καμπάνιες Αγ. Βαλεντίνου
Οι 20 «ιστορικές» marketing καμπάνιες Αγ. Βαλεντίνου που επέδειξαν δημιουργικότητα και άφησαν ανεξίτηλο σημάδι στον κόσμο της διαφήμισης.

#4 Do: Προτείνετε αντικείμενα που μπορούν να αγοραστούν μαζί

Είτε είναι σαν προσφορά 1+1, είτε πρόκειται για προτάσεις, πολλές φορές οι άνθρωποι προτιμούν να αγοράζουν πολλά μικρά δώρα και να φτιάχνουν ένα σύνολο. Είναι ένας από τα marketing tips Αγ. Βαλεντίνου με τους οποίους μπορεί να εξατομικευθεί ένα δώρο, καθώς η επιλογή μικρότερων δώρων προκύπτει από τις επιμέρους προτιμήσεις του ατόμου για το οποίο ψωνίζει από τον αγοραστή.

Έτσι, αξίζει να επενδύσετε λίγη σκέψη σε συνδυασμούς και σετ δώρων τα οποία θα μπορούσαν να πωληθούν μαζί, ενώ αξίζει να σκεφτείτε και τα προτεινόμενα προϊόντα που θα εμφανίζονται από κάτω ώστε να είναι όσο πιο στοχευμένα γίνεται παρακινώντας τον επισκέπτη να παραμείνει περισσότερο στο eshop σας.

BUT Don't: Μην ξεχνάτε τη δύναμη του upsell και cross-sell

Οι δυο βασικές προκλήσεις ενός eshop είναι να φέρνετε νέους επισκέπτες και να διατηρείτε τους παλιούς. Και στις δυο περιπτώσεις όλα εξαρτώνται από πώς προσπαθείτε να στρέψετε και να κρατήσετε το ενδιαφέρον των επισκεπτών στην online επιχείρησή σας.

Ανάμεσα στα marketing tips Αγ. Βαλεντίνου είναι να συνεχίσετε να βελτιώνετε την εμπειρία τους παρουσιάζοντας κάθε φορά τι περισσότερο έχετε να προσφέρετε. Κάντε upsell και βοηθήστε τους να βρουν και να αγοράσουν το κατάλληλο δώρο Αγίου Βαλεντίνου που θα έχει την μεγαλύτερη αξία για εκείνους και τα περισσότερα έσοδα για το eshop σας. Προχωρήστε σε cross-sell κατά τη διάρκεια των αγορών τους ή αφότου τις ολοκληρώσουν, συνιστώντας επιπλέον προϊόντα ή ακόμη και συνδυασμούς τα οποία θα μπορούσαν να αποτελέσουν καλά δώρα για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Καλάθι αγορών με καρδιές Αγίου Βαλεντίνου

#5 Do: Χρησιμοποιήστε πολυκαναλική στρατηγική

Φυσικά, από τα marketing tips Αγ. Βαλεντίνου δεν θα μπορούσε να λείπει η ίδια η ουσία του digital marketing. Πλέον, η επικοινωνία μέσω των social media και των online καναλιών έχει γίνει περίπλοκη και σύνθετη. Εξασφαλίστε ότι η επιχείρηση λειτουργεί ομαλά και το eCommerce κατάστημά σας απευθύνεται σε διάφορα είδη ανθρώπων ανάλογα το κοινό.

Λάβετε υπόψιν σας τις διαφορετικές προτιμήσεις των χρηστών και αξιοποιήστε τα κανάλια επικοινωνίας που κρίνετε απαραίτητα για να είστε απόλυτα αποδοτικοί. Χρησιμοποιήστε μία μίξη από social media, email, sms marketing και ό,τι άλλα εξυπηρετεί τη στρατηγική σας.

Βεβαιωθείτε ότι τα διαφορετικά κανάλια σας είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους και δεν λείπουν πληροφορίες δίνοντας έτσι μια απρόσκοπτη εμπειρία στους πελάτες σας.

eCommerce στρατηγική: Τι είναι και πώς να την εφαρμόσεις
Η eCommerce στρατηγική σχεδίαση που αξίζει να ακολουθήσει κάθε eshop μέσα στο 2024

BUT Don't: Μη ξεχνάτε τη γνώμη του κοινού σας

Ελιστε πρόθυμοι να ετοιμάσετε προσφορές, καμπάνιες κι άλλες ιδέες αλλά αγχώνεστε για το αν βρίσκεστε στο σωστό δρόμο; Τότε ρωτήστε το ίδιο το κοινό.

Δεν είναι οι εκπτώσεις και οι προσφορές μόνο που θα κάνουν τη διαφορά είναι όλη η εμπειρία αγοράς και η διάδραση με το brand σας. Σκεφτείτε τι μπορεί να χρειάζονται ή να εκτιμούν οι πελάτες: όπως γρήγορη παράδοση, ποιοτικά προϊόντα, υποστήριξη πελατών, καλό UX και άλλα.

Συγκεντρώστε δεδομένα πελατών για να τους κατανοήσετε και να καταλάβετε τι θέλουν και οργανώστε μια έρευνα μέσω των διαφόρων καναλιών για να μάθετε τι επιθυμούν. Κατανοήστε συνεπώς τη μεγάλη εικόνα και πώς μπορείτε να κάνετε τη μάρκα σας σχετική με την ημέρα, αξιοποιώντας marketing tips Αγ. Βαλεντίνου.

10 eCommerce tips για προετοιμασία για Αγ. Βαλεντίνο
Επωφεληθείτε και νιώστε κι εσείς την ”αγάπη” κάνοντας σωστή προετοιμασία για Αγ. Βαλεντίνο στην eCommerce επιχείρησή σας με 10 έξυπνα tips.

Αξίζει να αφιερώσετε λίγο περισσότερο χρόνο και να οργανώσετε σωστά το eshop σας για τον Άγιο Βαλεντίνο καθώς μια σωστή στρατηγική με αποδοτικές τακτικές θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στα αποτελέσματα της επιχείρησή σας.