Το Shopify αποκτά νέο AI αντίπαλο; Στους γρήγορους ρυθμούς του eCommerce, ο χρόνος για την αγορά είναι κρίσιμος για τους digital πωλητές, καθώς το πόσο γρήγορα μπορούν να κυκλοφορήσουν προϊόντα ή υπηρεσίες και να διατεθούν προς πώληση στο κοινό, υπογραμμίζει τη σημασία του να είσαι γρήγορος και αποτελεσματικός στην παροχή αγαθών.

Shopify Editions Χειμώνας 2024: Nέες προσθήκες & αλλαγές
Έφτασε το Shopify Editions για τον χειμώνα 2024! Δείτε τις πιο σημαντικές αλλαγές του Shopify και πώς θα βοηθήσουν το eshop σας.

Η παγκόσμια eCommerce βιομηχανία προβλέπεται να εκτιναχθεί στα 57,22 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2032, σημειώνοντας σημαντικό ρυθμό ανάπτυξης, 15% από το 2023 έως το 2032, όπως αναφέρει το Precedence Research. Με μερίδιο εσόδων άνω του 57% το 2022, η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού συνεχίζει να κυριαρχεί στην αγορά.

Η έρευνα του Forbes προβλέπει ότι το eCommerce θα κατακτήσει σχεδόν το ένα τέταρτο των συνολικών λιανικών πωλήσεων μέχρι το 2026. Καθώς οι έμποροι στρέφονται όλο και περισσότερο σε digital πλατφόρμες για να εκμεταλλευτούν τα οφέλη του digital retail εμπορίου, η καναδική εταιρεία Shopify, συγκαταλέγεται ανάμεσα στους 10 κορυφαίους eCommerce «γίγαντες» παγκοσμίως, μαζί με τις Amazon, Alibaba, eBay και άλλες.

Η αγορά recommerce αξίζει €94 δισ. στην ΕΕ
Η αγορά recommerce συνεχίζει δυναμικά και αναμένεται να εκτοξευτεί ακόμη περισσότερο τα επόμενα έτη.

Ωστόσο, αναδύεται ένα νέο κύμα eCommerce εταιρειών με επίκεντρο την τεχνητή νοημοσύνη, που χρησιμοποιούν opensource, generative AI για να επιτύχουν μια αξιοσημείωτη βελτίωση 10 φορές πάνω σε ό,τι αφορά την ταχύτητα στην αγορά.

 Ενώ συνήθως χρειάζονται περίπου δύο εβδομάδες για τη δημιουργία μιας Shopify «βιτρίνας» , η νεοεισερχόμενη εταιρεία, η 10Web, έχει φέρει επανάσταση στη διαδικασία. 

Έχοντας βοηθήσει πάνω από ένα εκατομμύριο δημιουργούς να χτίσουν το site ή το eshop τους, χρησιμοποιώντας καινοτόμες AI προσεγγίσεις, η 10Web δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να δημιουργήσουν ένα πλήρως λειτουργικό online store σε μόλις 10 λεπτά, ξεπερνώντας σημαντικά τις παραδοσιακές μεθόδους.

shopify ai websites

Ως πρωτοπόρος στο χώρο δημιουργίας AI website, η 10Web, από την κυκλοφορία της τον Οκτώβριο του 2020, έχει προσελκύσει 26.000 συνδρομητές - πελάτες και έχει διευκολύνει τη δημιουργία πάνω από 1,2 εκατομμυρίων site μέσω της πλατφόρμας της. 

Αξιοποιώντας το AI-powered eCommerce builder, το 10Web αυτοματοποιεί πλήρως τη δημιουργία, τη βελτιστοποίηση και τη διαχείριση των eshop, παρέχοντας αποτελέσματα 10 φορές πιο γρήγορα από τους ηγέτες της αγοράς, όπως το Shopify.

Περισσότερο από ένα εργαλείο eshop-building, το 10Web παρέχει ένα ολοκληρωμένο σύστημα όπου το AI λειτουργεί ως co-pilot, βοηθώντας στο marketing, τις πωλήσεις, την υποστήριξη και την ανάπτυξη. Αυτή η open-source προσέγγιση ισοφαρίζει την πρόσβαση στην προηγμένη τεχνολογία, ισοπεδώνοντας τους ανταγωνιστές στον digital κόσμο.

Η ανάπτυξη ενός AI-powered eCommerce builder παρέχει σε νέους δημιουργούς και entrepreneurs τα εργαλεία που χρειάζονται για να παραμείνουν στο ανταγωνιστικό περιβάλλον της ‘’crowded’’ digital market, δηλώνει ο Arto Minasyan, ο ιδρυτής της 10Web. 

Πάντα τον ενοχλούσε να βλέπει τόσα πολλά καινοτόμα μυαλά να εγκαταλείπουν τις ιδέες τους λόγω των οικονομικών εμποδίων που συνεπάγεται η δημιουργία eshop, που προέρχονται από ηγέτες της αγοράς όπως το Shopify.

Με επενδύσεις από αξιοσημείωτα πρόσωπα και εταιρείες όπως ο Andrew Ng, ιδρυτής του AIFund και η Sierra Ventures, η πρώτη προσέγγιση AI της 10Web μεταμορφώνει την ανάπτυξη των site. Καθώς το AI αναδιαμορφώνει το τοπίο της digital επιχειρηματικότητας, οι eCommerce εταιρείες, όπως το Shopify, ίσως χρειαστεί να εξετάσουν το ενδεχόμενο πρώιμων εξαγορών για να συμβαδίσουν με την ταχέως εξελισσόμενη τεχνολογία. 

Η Amazon αποκαλύπτει τον Rufus: Νέο AI shopping εργαλείο
Η Amazon παρουσιάζει τον Rufus, έναν βοηθό αγορών AI, φέρνοντας επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν προϊόντα.

Αυτή η στροφή προς τις AI-powered eCommerce πλατφόρμες προκαλεί tech-σάλο, καθώς φαντάζει σαν να κάνει κάποιος skip σε πολλά, σημαντικά βήματα, αυτό το λένε οι ειδικοί «disintermediation in action» aka αποδιαμεσολάβηση. 

Θα απαντήσει το Shopify άραγε σε αυτήν τη νέα AI πρόκληση;