Ύστερα από έρευνα που διεξήχθη τον Ιανουάριο του 2025, ήρθε στο φως μια ενδιαφέρουσα σχέση δεδομένων. Έτσι, διαπιστώθηκε ότι υπάρχει μια αντίστροφη σχέση μεταξύ του αριθμού των BigCommerce eshop και του αριθμού των προϊόντων που πωλούνται ανά κατάστημα.

Τι μας δείχνουν οι αριθμοί;

Το Statista πρόσφατα δημοσίευσε ένα διάγραμμα στο οποίο βλέπουμε τη σύνδεση μεταξύ των eshop και του αριθμού προϊόντων που πωλούν. Μπορεί φαινομενικά να βλέπουμε ότι ο αριθμός των καταστημάτων BigCommerce που πωλούσαν λιγότερα από δέκα προϊόντα ήταν 9.492 και άρα είναι ο υψηλότερος, όμως δεν είναι αντιπροσωπευτικός του τοπίου.

To διάγραμμα με τις συναρτήσεις BigCommerce eshop & αριθμού προϊόντων που πωλούνται
Πηγή: Statista

Βλέπουμε ότι τα eshop που πούλησαν από 100-249 και από 250-999 προϊόντα ήταν 6.440 και 6.420 αντίστοιχα τα οποία συνολικά είναι 12.860. Σε αυτά επίσης προστίθενται άλλα 2.691 τα οποία πούλησαν 1000-4999 προϊόντα. Βλέπουμε λοιπόν ότι η eCommerce πλατφόρμα έχει καταφέρει με κάποιο τρόπο να βοηθήσει τους πωλητές να αναπτύξουν κερδοφόρες επιχειρήσεις που έχουν ένα ικανοποιητικό ROI. Μάλιστα μέσα από άλλη έρευνα η πλατφόρμα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι πολλές φορές ένα eshop είναι η αρχή των αγορών για μετέπειτα παραλαβή στο κατάστημα.

Big Commerce: Πώς ψωνίζει το κοινό οικιακό εξοπλισμό;
Με τη νέα ερευνά της η Big Commerce, τα brand θα κατανοήσουν πού και πώς προτιμούν να ψωνίζουν οι πελάτες.

Ακόμη και οι επιχειρήσεις μικρότερου όγκου που πούλησαν μεταξύ 10-99 προϊόντων είναι 9.127 ενώ εκείνες που πούλησαν μεταξύ 5000-99999 είναι 1.710. Τα αποτελέσματα αυτά ίσως είναι και μια ένδειξη για το είδος των επιχειρήσεων που αξιοποιούν την πλατφόρμα, όπου παρατηρούμε ότι είναι πιο πιθανό να την προτιμήσουν μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Το μέλλον του εμπορίου είναι το eCommerce

Το γεγονός ότι ολοένα και πειρσσότερες πλατφόρμες αποφέρουν τέτοια αποτελέσματα δείχνουν ότι ή ένταξη ενός online store στο μιξ των επιχειρήσεων ίσως έχει γίνει πλέον must και επίσης, το γεγονός ότι ένας μεγάλος αριθμός eshop πουλάει προϊόντα είναι μια ένδειξη για την συμπεριφορά του κοινού δείχνοντας ότι προτιμάνε να ολοκληρώνουν τις αγορές του online.

Μιλώντας όμως πιο στοχευμένα για το BigCommerce φαίνεται ότι η πλατφόρμα έχει καταφέρει να παρέχει στους πωλητές ακριβώς αυτό που θέλουν και πιθανά με μια βιώσιμη τιμή για όλους. Ανάμεσα σε αυτά τα θετικά περιλαμβάνονται και τα 0% πρόσθετα τέλη πληρωμών καθώς και η 24/7 ζωντανή τηλεφωνική & chat υποστήριξη καθώς και το γεγονός ότι διαρκώς εξελίσσει τις παροχές της. Αυτό δείχνει ότι είναι σημαντικό οι eCommerce πλατφόρμες να δίνουν προσοχή σε αυτά που θέλουν οι πωλητές και να τους διευκολύνουν για να έχουν επιτυχία οδηγώντας κατ' επέκταση και στην εισπρακτική επιτυχία και της ίδιας της πλατφόρμας.