Καθώς οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο προς τις παρορμητικές αγορές, η στρατηγική ενσωμάτωση ελκυστικού εμπορικού περιεχομένου του BuzzFeed έχει επαναπροσδιορίσει το τοπίο της digital αγοράς.
Όπως πληροφορούμαστε από το pymnts.com, το BuzzFeed, σε μια κλήση με αναλυτές την περασμένη εβδομάδα συζητώντας τα τελευταία του κέρδη, μοιράστηκε ότι το περιεχόμενο που μπορεί να αγοραστεί επιτρέπει στους λιανοπωλητές να προσεγγίζουν καταναλωτές σε στιγμές χαμηλότερης πρόθεσης, βρίσκοντας έτσι και νέο κοινό.
«Οι άνθρωποι έρχονται στο BuzzFeed για όλα τα είδη, …και μερικές φορές ενώ είναι εκεί, αρχίζουν να ανακαλύπτουν το περιεχόμενο αγορών και να αγοράζουν προϊόντα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Jonah Peretti κατά τη διάρκεια της κλήσης. «Δεν κάνουν έρευνα για ένα συγκεκριμένο προϊόν που ίσως [ξέρουν ότι] θέλουν να αγοράσουν. Έχει να κάνει πολύ περισσότερο με την ανακάλυψη, την εύρεση, την έμπνευση».
Ο Peretti πρόσθεσε ότι η εταιρεία στρέφεται στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη για να προσφέρει πιο εξατομικευμένες εμπορικές δυνατότητες και θα αξιοποιήσει νέα χαρακτηριστικά όπως «δυναμική εισαγωγή προτεινόμενων προϊόντων» για να αναπτύξει τις προσφορές λιανικής της.

Το τμήμα «εμπορίου και άλλων εσόδων» του εκδότη σημείωσε πτώση των εσόδων κατά 9% από έτος σε έτος, την οποία το BuzzFeed απέδωσε στους λιανοπωλητές που απέσυραν τις διαφημιστικές δαπάνες καθώς και σε μια πτώση στην καταναλωτική επισκεψιμότητα.
Άλλες εταιρείες περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων των recipe publishers, των websites για τον τρόπο ζωής και των tutorial/how-to hubs, ενσωματώνουν τις αγορές στις online εμπειρίες τους. Αυτές οι κινήσεις γίνονται καθώς τα παραδοσιακά online stores γίνονται λιγότερο αποτελεσματικά, με τους καταναλωτές να περιμένουν όλο και περισσότερο να τους βρουν οι αγορές. Το παραδοσιακό αγοραστικό ταξίδι έχει αντικατασταθεί από ένα πιο ρευστό μονοπάτι. Η ανακάλυψη, η έρευνα και η αγορά μπορούν να συμβούν σε πολλές πλατφόρμες.
«Όλο το εμπνευσμένο περιεχόμενο και η πρόθεση πολλαπλών πωλήσεων και η δημιουργία επωνυμίας που συνέβαινε στην αρχική σελίδα… λιγότεροι άνθρωποι πηγαίνουν εκεί»,
O ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Stylitics, Rohan Deuskar, σε συνέντευξή του στην PYMNTS το περασμένο καλοκαίρι, είπε ότι «λιγότεροι άνθρωποι επισκέπτονται την αρχική σελίδα όπου άλλοτε υπήρχε εμπνευσμένο περιεχόμενο, cross-selling και brand building».
Νωρίτερα αυτό το έτος, η Lynette Green, integrated marketing communications manager, omnichannel, για τις ΗΠΑ και τον Καναδά στην Brown-Forman, μητρική εταιρεία της Jack Daniel's, μίλησε στο PYMNTS για το πώς οι καταναλωτές θέλουν πλέον να ψωνίζουν όποτε αποφασίσουν ότι θέλουν να αγοράσουν κάτι και από όπου.
«Νομίζω ότι έχουμε μπει σε μια εποχή που οι καταναλωτές απλώς περιμένουν τα brands να βρίσκονται όπου εκείνοι βρίσκονται», σημείωσε η Green. «… Φτάσαμε στο σημείο να περιμένουμε ότι οτιδήποτε θα θέλουμε να αγοράσουμε ή θα χρειαστούμε θα είναι στα πόδια μας».
Οι καταναλωτές θέλουν οι online εμπειρίες αγορών τους να είναι εύκολες και άμεσες. Η έκθεση PYMNTS Intelligence «The Online Features Driving Consumers to Shop With Brands, Retailers or Marketplaces,», η οποία προέκυψε από έρευνα σε περισσότερους από 3.500 καταναλωτές στις ΗΠΑ, διαπίστωσε ότι οι μισοί από τους αγοραστές θεωρούν πολύ εύκολη τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς όταν επιλέγουν έναν digital έμπορο. Επιπλέον, το 40% είπε το ίδιο για το πόσο εύκολη είναι η πλοήγηση στο eshop ενός εμπόρου.
Ενσωματώνοντας ευκαιρίες αγορών σε ελκυστικό περιεχόμενο, οι έμποροι λιανικής μπορούν να συναντήσουν τους καταναλωτές όπου και αν βρίσκονται και να συντομεύσουν τη διαδρομή προς την αγορά.
To eCommerce μεταβάλλεται
Η κλίση των καταναλωτών προς παρορμητικές αγορές και την αύξηση του ποιοτικού περιεχομένου που μπορεί να αγοραστεί, αποτελεί ένα ακόμη νέο παραθυράκι για το τοπίο του eCommerce και το BuzzFeed το γνωρίζει καλά αυτό. Χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για περισσότερο personalization, οι έμποροι λιανικής προσαρμόζονται για να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των καταναλωτών για ευκολία και άμεση πρόσβαση στα προϊόντα.

Συνολικά, οι έμποροι λιανικής πρέπει να «αγκαλιάσουν» αυτές τις τάσεις για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, προσφέροντας ελκυστικό περιεχόμενο, εξατομικευμένες εμπειρίες και βελτιστοποιημένες διαδικασίες ολοκλήρωσης αγοράς για να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών στην digital εποχή.