Έρευνα Adobe: Οι online αγορές ανέρχονται σε 331 δισ. το 2024 (ΗΠΑ)

Η Adobe δημοσίευσε τα δεδομένα των online αγορών για τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2024, που καλύπτουν την περίοδο από την 1η Ιανουαρίου έως τις 30 Απριλίου 2024, όπως διαβάζουμε στο svdaily.

Με βάση τα δεδομένα του Adobe Analytics, η αναφορά παρέχει την πιο ολοκληρωμένη εικόνα του eCommerce στις ΗΠΑ, αναλύοντας τις εμπορικές online συναλλαγές, καλύπτοντας πάνω από ένα τρισεκατομμύριο επισκέψεις σε online stores στις ΗΠΑ, 100 εκατομμύρια SKU και 18 κατηγορίες προϊόντων.

Η ανάπτυξη του eCommerce αυξάνεται σταθερά

Οι καταναλωτές ξόδεψαν  331,6 δισεκατομμύρια δολάρια, online, από την 1η Ιανουαρίου έως τις 30 Απριλίου 2024, σημειώνοντας αύξηση 7% από έτος σε έτος.

Η ανάπτυξη υποστηρίχθηκε από τη σταθερή δαπάνη σε κατηγορίες διακριτικής ευχέρειας, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών ειδών και της ένδυσης, μαζί με τη συνεχιζόμενη αύξηση των αγορών σε online παντοπωλεία. Η Adobe αναμένει ότι το πρώτο εξάμηνο του 2024 θα οδηγήσει σε δαπάνες πάνω από 500 δισεκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 6,8% σε ετήσια βάση.

Οι καταναλωτές δεν εγκαταλείπουν τα παντοπωλεία
Ενώ οι τιμές της αγοράς εκτινάσσονται και οι καταναλωτές αναζητούν φθηνότερες λύσεις, τα παντοπωλεία βρίσκουν τρόπους να τους κρατούν κοντά τους.

Τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, οι καταναλωτές ξόδεψαν 61,8 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο για ηλεκτρονικά είδη (αύξηση 3,1% σε ετήσια βάση) και 52,5 δισεκατομμύρια δολάρια για ένδυση (αύξηση 2,6% σε ετήσια βάση). Παρά τη μέτρια άνοδο σε ετήσια βάση, και οι δύο κατηγορίες αντιπροσωπεύουν το 34,5% των συνολικών δαπανών eCommerce και συνέβαλαν στη διατήρηση της ανάπτυξης στην κορυφή. Αυτό ενισχύθηκε περαιτέρω από τα παντοπωλεία, τα οποία οδήγησαν 38,8 δισεκατομμύρια δολάρια στο Διαδίκτυο και αυξήθηκαν σημαντικά με αύξηση 15,7% σε ετήσια βάση.

Μια άλλη ανερχόμενη κατηγορία είναι τα καλλυντικά, στα οποία η Adobe δημιουργεί προφίλ για πρώτη φορά: Η κατηγορία κέρδισε 35 δισεκατομμύρια δολάρια σε online δαπάνες το 2023, με ετήσια αύξηση 15,6%. Η ανοδική τάση συνεχίστηκε, με τους καταναλωτές να ξοδεύουν 13,2 δισεκατομμύρια δολάρια για καλλυντικά το 2024 μέχρι στιγμής, σημειώνοντας αύξηση 8% σε ετήσια βάση.

Οι καταναλωτές στρέφονται σε φθηνότερα προϊόντα στο διαδίκτυο

Μήνες επίμονου πληθωρισμού οδήγησαν τους αγοραστές να αγκαλιάσουν φθηνότερα αγαθά σε μεγάλες eCommerce κατηγορίες.

Οι χαμηλόμισθοι καταναλωτές προτιμούν τις online αγορές
Οι καταναλωτές με χαμηλό εισόδημα επιλέγουν τους λιανοπωλητές έναντι του D2C όταν πραγματοποιούν online αγορές.

Η Adobe διαπίστωσε ότι το μερίδιο των φθηνότερων προϊόντων αυξήθηκε σημαντικά σε όλες τις κατηγορίες, όπως προσωπική φροντίδα (αύξηση 96%), ηλεκτρονικά είδη (αύξηση 64%), ένδυση (αύξηση 47%), σπίτι/κήπος (αύξηση 42%), έπιπλα/κλινοσκεπάσματα (αύξηση 42%) %) και είδη παντοπωλείου (αύξηση 33%). Από την άλλη πλευρά, το μερίδιο των φθηνότερων προϊόντων αυξήθηκε λιγότερο δραματικά στα αθλητικά είδη (αύξηση 28%), τις συσκευές (αύξηση 26%), τα εργαλεία/οικιακές βελτιώσεις (αύξηση 26%) και τα παιχνίδια (αύξηση 25%)—κατηγορίες που ενισχύονται ανά επωνυμία πίστη ή ισχυρότερη επιθυμία των καταναλωτών να επενδύσουν σε προϊόντα υψηλότερης ποιότητας.

«Αγορά τώρα, Πληρώστε αργότερα»: Η ανάπτυξη συνεχίζεται

Οι καταναλωτές συνέχισαν να αγκαλιάζουν το Buy Now Pay Later (BNPL) για μεγαλύτερη ευελιξία στη διαχείριση των προϋπολογισμών τους. Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο του 2024, 25,9 δισεκατομμύρια δολάρια δαπανών για προήλθαν από το BNPL, σημειώνοντας αύξηση 11,8% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Η Adobe αναμένει ισχυρή ανάπτυξη στο υπόλοιπο του έτους, με το BNPL να αναμένεται να ανέλθει μεταξύ 81 δισεκατομμυρίων και 84,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024, τοποθετώντας την ετήσια ανάπτυξη μεταξύ 8% και 13%.

Πρόσθετες πληροφορίες της Adobe Analytics

  • Οι ηλεκτρονικές αγορές γίνονται πρώτα από τα κινητά.  Την εορταστική περίοδο αγορών του 2023, το μερίδιο εσόδων από κινητά ξεπέρασε για πρώτη φορά επιτραπέζιους υπολογιστές στο 51% (με κορύφωση την ημέρα των Χριστουγέννων στο 61%). Η τάση αναμένεται να συνεχιστεί το 2024. Τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2024, τα κινητά οδήγησαν 156,9 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές δαπάνες, σημειώνοντας αύξηση 9,8% σε ετήσια βάση. Την επόμενη εορταστική περίοδο (Νοέμβριος – Δεκ. 2024), η Adobe αναμένει ότι τα κινητά θα ξεπεράσουν ξανά τους επιτραπέζιους υπολογιστές με μερίδιο 52,5% στα διαδικτυακά έσοδα.
  • Επενδύσεις marketing λιανοπωλητών : Σε όλα τα μεγάλα κανάλια marketing, η πληρωμένη αναζήτηση παρέμεινε η μεγαλύτερη κινητήρια δύναμη των πωλήσεων για τους λιανοπωλητές μέχρι στιγμής φέτος (28,2% των διαδικτυακών πωλήσεων που αποδίδεται σε αυτό το κανάλι). Οι άμεσες επισκέψεις στον ιστό (19,6%), οι συνεργάτες/συνεργάτες (17,1%), η οργανική αναζήτηση (15,9%) και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (15,4%) ήταν επίσης σημαντικοί συνεισφέροντες. Τα έσοδα που αποδίδονται άμεσα στα social media παρέμειναν σε λιγότερο από το 5% των συνολικών πωλήσεων, αλλά το μερίδιο αυτό αυξήθηκε κατά 5,2% σε ετήσια βάση. Από την άλλη πλευρά, η οργανική αναζήτηση έχει μειωθεί κατά 5,6% σε ετήσια βάση, οδηγώντας επί του παρόντος το 15,9% των συνολικών πωλήσεων.

Επίπτωση του πληθωρισμού

Η ισχυρή καταναλωτική δαπάνη φέτος οφείλεται στην καθαρή νέα ζήτηση, σε αντίθεση με τις υψηλότερες τιμές. Ο Δείκτης Τιμών Adobe Digital , ο οποίος παρακολουθεί τις online τιμές σε 18 κατηγορίες προϊόντων δείχνει ότι οι τιμές έχουν μειωθεί για περισσότερο από ένα χρόνο τώρα (μείωση 5,6% σε ετήσια βάση τον Απρίλιο του 2024). Τα νούμερα της Adobe δεν προσαρμόζονται για τον πληθωρισμό, αλλά εάν συνυπολογιζόταν ο online πληθωρισμός, θα υπήρχε ακόμη μεγαλύτερη αύξηση των καταναλωτικών δαπανών στην κορυφή.