Πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι εννέα στους δέκα Γερμανούς καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι με τις πλατφόρμες τύπου Temu και Shein, και το 43% αγοράζει αντικείμενα από αυτές, σύμφωνα με όσα δημοσιεύει το Ecommerce News.

Ειδικά το Temu, μια από τις μεγαλύτερες eCommerce πλατφόρμες λιανικής, βρίσκεται σε τρομερή άνοδο. Αυτό αναφέρει το ECC KÖLN, θυγατρική του φημισμένου γερμανικού IFH KÖLN (Institut für Handelsforschung), στο περιοδικό Trend Check Handel.

Temu στην κορυφή του Ad spend για online advertisers των ΗΠΑ
Φαίνεται ότι το Temu δεν λυπήθηκε τις διαφημιστικές δαπάνες στις ΗΠΑ και μπήκε στη λίστα με τους τοπ online advertisers!

Αυξημένη χρήση

Η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας των ασιατικών αγορών στη Γερμανία αυξήθηκε κατά 13 ποσοστιαίες μονάδες το περασμένο έτος, από 78 σε 91%. Η χρήση αυτών των πλατφορμών αγορών αυξήθηκε από 32 στο αναφερόμενο 43%. Μεταξύ των νεότερων καταναλωτών, το ποσοστό είναι ακόμη υψηλότερο: περισσότεροι από τους μισούς (51%) Γερμανούς καταναλωτές, ηλικίας 18 έως 29 ετών, επιλέγουν τις ασιατικές αγορές.

Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων ανέφερε ότι συναντά αυτές τις πλατφόρμες μέσω των social media, όπου το Temu συναντάται ιδιαίτερα δημοφιλές εκεί. Η θυγατρική της PDD Holdings γνωρίζει τεράστια ανάπτυξη όχι μόνο στη Γερμανία.

Ωστόσο, παρακολουθείται επίσης στενά από από εμπορικές και καταναλωτικές οργανώσεις.

Στόχος καταγγελιών το Temu από ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ
Στο στόχαστρο της ΕΕ βρέθηκε το Temu ύστερα από κατηγορίες καταναλωτών για παραβίαση κανονισμών.

Ο αριθμός των αγοραστών στο Temu τριπλασιάστηκε

Σύμφωνα με τη νέα μελέτη του ECC KÖLN , το 32% των Γερμανών καταναλωτών αγόρασε προϊόντα στο Temu, σε σύγκριση με μόλις 11% πέρυσι. Η δημοτικότητα του Shein σημείωσε επίσης σημαντική αύξηση: το 22% των Γερμανών έχουν ψωνίσει εκεί, από 10% πέρυσι. Η δημοτικότητα αυτών των αγορών αποδίδεται στην τιμολόγηση, τη γκάμα προϊόντων και την ψυχαγωγία που προσφέρουν στους Γερμανούς αγοραστές, σύμφωνα με την έρευνα.

Θέματα εμπιστοσύνης

Ωστόσο, οι ασιατικές πλατφόρμες σκοράρουν χαμηλότερα σε πολλά άλλα σημεία. Καθιερωμένοι πάροχοι όπως η Amazon, ο ηγέτης της αγοράς στο γερμανικό eCommerce, η Otto και η Zalando, απολαμβάνουν ηγετική θέση στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Συγκεκριμένα, παρά την ανάπτυξη και την υιοθέτηση των ασιατικών αγορών, δύο στους τρεις Γερμανούς καταναλωτές (66%) δηλώνουν ότι δεν σχεδιάζουν να τα χρησιμοποιούν στο μέλλον, κυρίως λόγω ανησυχιών για την ποιότητα, την ασφάλεια και τη βιωσιμότητα.

Temu: «Οι εμπορικές πρακτικές μας είναι δίκαιες»
Η εταιρεία Temu δέχεται «αλλεπάλληλα πυρά» και κριτικές, σχετικά με τις εμπορικές πρακτικές της