Το Temu έχει καταφέρει σε ένα σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα μερικών χρόνων να αναδειχθεί σε απειλή για το Amazon ενώ σχεδιάζει να επεκτείνει το δίκτυό της με Αμερικανούς και Ευρωπαίους πωλητές. Και τώρα φαίνεται ότι θα στεφθεί νικητής για το ad spend του, σύμφωνα με το PYMNTS.

Το 2023, ο νέος eCommerce «κολοσσός» της Pinduoduo φαίνεται ότι δαπάνησε $3 δισ. στην online διαφήμιση στις ΗΠΑ για την eCommerce αγορά της. Μια τέτοια κίνηση τοποθετεί την εταιρεία με έδρα την Σαγκάη ως έναν από τους μεγαλύτερους online διαφημιστές στη χώρα, όπως ανέφεραν οι Financial Times.

Ποιοι είναι οι στόχοι για το 2024;

Οι αναλυτές έχουν εκφράσει ανησυχίες γύρω από τη βιωσιμότητα της προσέγγισης που έχει υιοθετήσει το Temu. Μπορεί να προσφέρει αγαθά σε προσιτές τιμές που διακινούνται από την Κίνα, αλλά έχει καταφέρει να κερδίσει μόνο το 1% της αμερικανικής eCommerce αγοράς. Επίσης, αμφισβητούν και την ικανότητα μετατροπών των επισκέψεων στη σελίδα σε πωλήσεις, αναφέροντας την αξιοσημείωτη μείωση στο ποσοστού επισκέψεων του ιστότοπου που κατέληξαν σε αγορά προς το τέλος του 2023.

Σε αναφορά του το Reuters τον Νοέμβριο παρατήρησε ότι το Temu είχε 4,5% μετατροπών μηνιαίων επισκέψεων πωλήσεις ενώ σε αντιδιαστολή το Amazon, που είναι ένας βασικός ανταγωνιστής είχε 56%.

Το Temu έχει δημιουργήσει μια βάση 70 εκ. μηνιαίων ενεργών χρηστών στις ΗΠΑ και αναγνωρίζει πόσο σημαντικό είναι να βελτιωθεί η στρατηγική marketing για κάθε αγορά. Στοχεύει επίσης να μειώσει χρόνους παράδοσης, καθώς επί του παρόντος χρειάζεται από μία έως τρεις εβδομάδες για να παραδώσει αποστολές από την Κίνα στις ΗΠΑ ή τέσσερις έως εννέα ημέρες για εξπρές παρά. Συγκριτικά, η ανταγωνίστρια Amazon συχνά μπορεί να παραδώσει παραγγελίες μέσα σε δύο μόλις ημέρες.

Temu: Επεκτείνει το δίκτυο πωλητών σε παγκόσμιο επίπεδο
Η Temu σχεδιάζει να επεκτείνει το δίκτυό της με Αμερικανούς και Ευρωπαίους πωλητές.

Το λανσάρισμα του Temu στις ΗΠΑ είναι η πρώτη μεγάλη επέκταση στο εξωτερικό για την eCommerce εταιρεία Pinduoduo των PDD Holdings. Στην Κίνα, η Pinduoduo είναι η μεγαλύτερη διαδικτυακή αγορά για την κατηγορία των αγροτικών προϊόντων και έχει προσελκύσει πωλητές γύρω από όλες τις κατηγορίες, ιδίως για είδη καθημερινής ανάγκης και οικιακά προϊόντα χαμηλού κόστους.

Πέντε μήνες μετά τη λειτουργία της, το Φεβρουάριο του 2023, η εταιρεία έκανε το ντεμπούτο της στις ΗΠΑ με δύο διαφημίσεις Super Bowl που προωθούσαν την εφαρμογή της για online αγορές. Η PDD Holding είχε δηλώσει τότε στο Bloomberg: "Μέσω της μεγαλύτερης δυνατής σκηνής, θέλουμε να μοιραστούμε με τους καταναλωτές μας ότι μπορούν να ψωνίζουν με την αίσθηση της ελευθερίας λόγω της τιμής που προσφέρουμε".

Μόλις τον προηγούμενο μήνα, είχε αναφερθεί ότι η πλατφόρμα έχει προσελκύσει σημαντικό αριθμό αγοραστών από τις γενιές των Baby Boomers και Gen X στις ΗΠΑ, αντίθετα με τη φήμη της ωε πλατφόρμα νεώτερων καταναλωτών.