Η Alibaba B2B eCommerce πλατφόρμα αναμένεται να έχει ακαθάριστη αξία εμπορεύματος $60 δισ. το 2024, ποσό που αποτελεί 20% αύξηση σε σύγκριση με το περσινό ποσό των $50 δισ. είπε σε δήλωσή του ο πρόεδρος της πλατφόρμας Zhang Kuo.

Το Alibaba B2B ευημερεί

Η επέκταση αυτή βέβαια δεν είναι δεδομένη καθώς όπως είπε ο Zhang "Είναι αρκετά δύσκολο να διπλασιάζουμε την ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων κάθε χρόνο λόγω της ολοένα και μεγαλύτερης βάσης" και έτσι θα πρέπει να ενισχύεται το επιχειρηματικό μοντέλο με "νέες ανακαλύψεις και μετασχηματισμούς".

Η Alibaba εγκαινιάζει το Academy for Women Entrepreneurs
Η Alibaba περνά σε μια ενεργό δράση για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα, με το Academy for Women Entrepreneurs.

Η πλατφόρμα Alibaba B2B ξεκίνησε το 1999 ως πλατφόρμα που είχε στόχο να συνδέσει τους κινέζους προμηθευτές με ξένες επιχειρήσεις και ανήκει στην Alibaba Group. Το Alibaba.com διαθέτει περισσότερους από 200.000 προμηθευτές, το 90% των οποίων εδρεύει στην Κίνα. Ένα μεγάλο κομμάτι των διατιθέμενων προϊόντων δεν προορίζονται για καταναλωτική χρήση καθώς περιλαμβάνουν εργαλεία μηχανημάτων, οικοδομικά υλικά, συσκευές κοπής με λέιζερ, ακόμη και μικρά φορτηγά για τρόφιμα για το οποίο ο Zhang δηλώνει ότι "Ο κύκλος εργασιών των μη καταναλωτικών αγαθών αυξάνεται ταχύτερα από τα καταναλωτικά αγαθά".

Οι Κινέζοι έμποροι στην πλατφόρμα είδαν τη συνδυασμένη αξία των εξαγωγών τους να φτάνει τα $350 δισ. πέρυσι, ή περίπου το 10% της αξίας όλων των κινεζικών εξαγωγών, η οποία αυξήθηκε κατά 7% το 2023 σε $3,6 τρισ.

Η εταιρεία που πρόσφατα υπέγραψε συμφωνία με το David Beckham ως brand ambassador για το UEFA 2024 και ηττήθηκε από τη μητέρα εταιρεία του Temu στις συνολικές πωλήσεις δηλώνει ότι για την πλατφόρμα Alibaba B2B ουσιαστικά δεν υπάρχει κύριος ανταγωνισμός και ποντάρει στην αυξανόμενη ζήτηση από μικρές επιχειρήσεις να προμηθεύονται online.

Το Alibaba ηττήθηκε, η PPD Holdings στο No.1 της Κίνας
Δεν κατάφερε να κρατήσει το βάθρο το Alibaba καθώς μετά τα πρόσφατα νούμερα η PPD Holdings γίνεται ο κυρίαρχος του κινεζικού eCommerce.

Το Alibaba.com έχει επίσης στραφεί στη δύναμη που δίνει το AI με ανάπτυξη εργαλείων που θα βοηθήσουν τους εξαγωγείς όπως chatbot και εργαλείου που βοηθά να προβάλλονται αγαθά στο διαδίκτυο και να γίνεται διαχείριση email. Τα ετήσια επαναλαμβανόμενα έσοδα του εργαλείου έχουν φτάσει τα $100 εκατ.

Μέσα στο καλοκαίρι πρόκειται να προσωχωρήσει και σε νέο λανσάρισμα εργαλείου το οποίο "εφόσον έχετε μια ιδέα, μια πρόθεση ή μια εικόνα, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να βρείτε τους σωστούς εμπόρους για να φτιάξουν τα σωστά προϊόντα" δήλωσε ο Zhang.