Και ο Μάιος ολοκληρώνεται με απρόσμενο crossover! O διάσημος αστέρας του ποδοσφαίρου David Beckham ανακοινώθηκε ότι θα γίνει ο επίσημος brand ambassador της τεράστιας eCommerce πλατφόρμας AliExpress του Alibaba για το EURO 2024, μαθαίνουμε μέσα από το The Guardian.

Alibaba ready to score

Η νέα αυτή συμφωνία είναι ίσως μια προσπάθεια για αντίδραση απέναντι στην αύξηση της δημοτικότητας των αντιπάλων Temu και Shein που επεκτείνονται ταχύτατα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Επι του παρόντος δεν έχουν αποκαλυφθεί περισσότερες πληροφορίες γύρω από συμφωνία, όπως το πόσο θα πληρώσει η εταιρεία τον ποδοσφαιριστή ως brand ambassador και είναι μια από τις διάφορες κινεζικές εταιρείες που συμμετέχουν στη χορηγία του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου UEFA που ξεκινά στα μέσα Ιουνίου.

Φωτογραφία από τα γραφεία της Alibaba

"Η AliExpress επενδύει εκατομμύρια ευρώ σε εκπτώσεις, προσφορές και δέσμευση κατά τη διάρκεια των αγώνων", ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, προσθέτοντας ότι οι προγραμματισμένες προωθητικές ενέργειες περιλαμβάνουν την ευκαιρία για τους χρήστες της εφαρμογής AliExpress να κερδίσουν εισιτήρια για τους αγώνες. Από την άλλη ο Beckham σε δήλωσή του είπε οτι "Η AliExpress βοηθά τους φιλάθλους να έρθουν ακόμα πιο κοντά στο UEFA EURO 2024™ αυτό το καλοκαίρι, προσφέροντάς τους σπουδαία δώρα καθώς η δράση λαμβάνει χώρα στο γήπεδο".

Η διεθνής επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba, η οποία περιλαμβάνει το AliExpress είδε αύξηση 27,45 δισ. γουάν τους πρώτους τρεις μήνες του 2024 με την εταιρεία να πραγματοποιεί επιθετικές επενδύσεις στη Μέση ανατολή και άλλες αγορές.

Το 2022 έκανε ενέργειες επέκτασης στην Νότια Κορέα και πέρυσι η AliExpress υπέγραψε τον ηθοποιό Don Lee ως τον πρώτο πρεσβευτή της μάρκας στη Νότια Κορέα ενώ πρόσφατα αντιμετώπισε κατηγορίες στην χώρα για πιθανή διαρροή δεδομένων. Όμως και η ΕΕ προχώρησε σε έρευνες για πιθανά παράνομα online προϊόντα αν και παραμένει αρκετά δημοφιλής στο ευρύτερο κοινό.

Η Alibaba «κερδίζει» τις ευρωπαϊκές SME επιχειρήσεις
Όλο και περισσότερες ευρωπαϊκές SME χρησιμοποιούν το Alibaba

Εκτός από το Alibaba, στους κινεζικούς χορηγούς του UEFA Euro 2024 περιλαμβάνονται επίσης το Alipay, η εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων BYD, η μάρκα οικιακών συσκευών Hisense και η εταιρεία smartphone Vivo. Η Hisense έγινε ο πρώτος Κινέζος χορηγός του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος το 2016. Στη συνέχεια τρεις άλλες κινεζικές επιχειρήσεις υπέγραψαν συνεργασίες για τους αγώνες του 2020.