Υψηλότερο εισόδημα κάνει πιθανότερο το cart abandonment

Μέσα από νέα έρευνα του PYMNTS με όνομα "How Preferred Payment Availability Can Reduce Cart Abandonment" που έχει σκοπό να κατανοήσει τη συμπεριφορά των καταναλωτών γύρω από την εγκατάλειψη προϊόντων στο checkout αποκαλύφθηκε μια πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία.

Η εγκατάλειψη έχει απρόσμενη πηγή

Με συμμετέχοντες 3.500 Αμερικανούς καταναλωτές και ενώ κανείς θα περίμενε ότι οι αγοραστές με χαμηλότερο εισόδημα θα ήταν πιο πιθανό να εγκαταλείψουν το καλάθι αγορών τους online, μιας και το περιορισμένο budget οδηγεί σε περισσότερες και πιο δύσκολες αποδάσεις εν τέλει προκύπτει το αντίθετο. Όσο υψηλότερο το εισόδημα του αγοραστή, τόσο πιο πιθανό να κάνει cart abandonment, με όσους κερδίζουν πάνω από $100.000 ετησίως να το κάνουν συχνότερα.

Οι χαμηλόμισθοι καταναλωτές προτιμούν τις online αγορές
Οι καταναλωτές με χαμηλό εισόδημα επιλέγουν τους λιανοπωλητές έναντι του D2C όταν πραγματοποιούν online αγορές.

Αυτό ίσως να είναι απόρροια των υψηλότερων προσδοκιών που έχουν οι καταναλωτές υψηλότερου εισοδήματος από την εμπειρία αγορών τους η οποία περιλαμβάνει τη λειτουργικότητα των ιστοσελίδων, την εξυπηρέτηση πελατών, την ποιότητα προϊόντων και των επιλογών πληρωμής. Έτσι, όταν αυτές δεν ικανοποιούνται, είναι πιο πιθανό να οδηγηθούμε σε εγκατάλειψη καλαθιού, καθώς θα είναι πιο πρόθυμοι να περιμένουν μια καλύτερη προσφορά, περισσότερες πληροφορίες ή απλώς να επανεξετάσουν την ανάγκη τους για το προϊόν.

Πηγή: PYMNTS

Οι πωλήτες από την άλλη ίσως απογοητεύονται με ένα τέτοιο δεδομένο καθώς αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να εντοπίσουν πρακτικές αλλά και να επιλύσουν ζητήματα ώστε να οδηγηθούν σε περισσότερες μετατροπές. Συχνά, οι πωλητές στέλνουν email και ads για να ενθαρρύνουν το κοινό να ολοκληρώνουν τις αγορές όπως πλέον οι καταναλωτές έχουν μάθει να αγνοούν αυτά τα μηνύματα και έχουν να διαχειριστούν πολλαπλά δεδομένα και καρτέλες για να παρακολουθούν το ιστορικό των αγορών τους και να παίρνουν αποφάσεις για αγορές.

Εξατομικευμένα email: το κλειδί για την αφοσίωση πελατών
Εάν θέλεις να βελτιώσεις την αφοσίωση πελατών, look no further! Τα εξατομικευμένα email φαίνεται να είναι η λύση.

«Αυτό που έχουμε μάθει είναι ότι όταν πρόκειται να συναντήσουμε τον καταναλωτή, … μέρος της εξίσωσης είναι να τους δώσουμε μια εμπειρία χωρίς τριβές για να αγοράσουν», δήλωσε στο PYMNTS ο Matthew Berk, CEO και συνιδρυτής του direct-to-consumer brand καφέ Bean Box.