Μέσα από νέα έρευνα όπως μας αναφέρει το PYMNTS, αναφέρεται ότι η αφοσίωση πελατών μπορεί να ενισχυθεί όταν οι εξατομικευμένες προσφορές έρχονται με email.

eCommerce personalization: Benefits & 7 tips για επιτυχία
Τι ειναι το eCommerce personalization, τι προσφέρει στα eshop και οι τακτικές για να το πετύχεις

Εξατομίκευση: Τι μας λένε οι αριθμοί;

Η έκθεση της PYMNTS Intelligence με τίτλο "Οι εξατομικευμένες προσφορές είναι ισχυρές - αλλά πολύ συχνά εκτός βάσης", που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την AWS, βασίστηκε σε απαντήσεις από περισσότερους από 2.500 καταναλωτών στις ΗΠΑ για να κατανοήσει πώς το εκλαμβάνουν τις εξατομικευμένες προσφορές και πώς αυτές επηρεάζουν τις επιλογές τους για τον έμπορο.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα δυο τρίτα των καταναλωτών που είναι πολύ ή εξαιρετικά πιθανό να αλλάξουν έμπορο αν τους προσφέρονταν πιο εξατομικευμένες ανταμοιβές, λαμβάνουν εξατομικευμένες προσφορές μέσω email. Αυτό καθιστά το email marketing μακράν την πιο περιζήτητη μέθοδο για τη λήψη αυτών των προσφορών για αφοσίωση πελατών.

Οθόνη κινητού με inbox

Στο επίκεντρο των πωλητών βρίσκεται η εξατομίκευση

Πλέον, η εξατομίκευση είναι ένα πολύ βασικό στοιχείο στο μυαλό των πωλητών.

Σε συνέντευξή του στο PYMNTS τον περασμένο μήνα, ο CEO της johnnie-O, John Collins, συζήτησε τον κίνδυνο που αντιμετωπίζουν οι μάρκες D2C όταν δεν κάνουν segmentation στα μηνύματά τους.

"Θέλουμε πραγματικά να βεβαιωθούμε ότι κάνουμε το ταξίδι συνεπές για τους μακροπρόθεσμους πελάτες μας", δήλωσε ο Collins. "Όχι να τους στέλνουμε τα ίδια μηνύματα ξανά και ξανά, αλλά να διασφαλίζουμε ότι εμφανίζουμε συναρπαστικό περιεχόμενο μπροστά στους πελάτες μας, καθώς αυτοί εξελίσσονται με το brand".

Οι online πωλητές αξιοποιούν το AI για να κατανοήσουν καλύτερα τις επιθυμίες των πελατών, αναλύοντας τεράστιες ποσότητες δεδομένων και χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες για να προσφέρουν καλύτερα αποτελέσματα αναζήτησης, όπως δήλωσε στο PYMNTS ο Damian Rollison, διευθυντής του τμήματος Market Insights της πλατφόρμας διαδικτυακού μάρκετινγκ SOCi, σε συνέντευξή του που διεξήχθη επίσης τον Μάρτιο.

"Για παράδειγμα, οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να αναλύσουν το engagement rate, τις τάσεις και την απόδοση των hashtag, επιτρέποντας στους λιανοπωλητές να βελτιστοποιήσουν τις αναρτήσεις τους για καλύτερη ορατότητα και engagement", δήλωσε ο Rollison. "Επιπλέον, ορισμένοι αξιοποιούν τo AI για να δημιουργήσουν εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών απευθείας μέσα από αυτές τις κοινωνικές πλατφόρμες, όπως εικονικές δοκιμές ή chatbots με βάση την AI που παρέχουν συστάσεις προϊόντων με βάση τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών".

Η αφοσίωση πελατών πάντως είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα πτυχή στο marketing με τάσεις που αλλάζουν συνεχώς. Φυσικά, η δύναμη του email marketing ήταν και είναι ανδιαμφισβήτητη ως προς την αποτελεσματικότητά της ως μέσο πειθούς και βελτίωσης των αποτελεσμάτων.