Το Meta AI chatbot θα είναι o επόμενος "ρόλος" των John Cena και Judi Dench
Η Meta έχει προχωρήσει με τη δημιουργία AI εργαλείων όπως ήταν πρόσφατα η δημιουργία AI avatars, τα οποία θα βοηθούν και θα υποστηρίζουν τους δημιουργούς και τις επιχειρήσεις. Πλέον μια από αυτές είναι η δυνατότητα να συνομειλείτε με το Meta AI στο Messenger, το Facebook, το WhatsApp και το Instagram DM και εκείνο να δίνει απαντήσεις στις ερωτήσεις σας.
H λειτουργία αυτή διευρύνεται και σας επιτρέπει να εξατομικεύσετε τη φωνή και να επιλέξετε ανάμεσα σε διαφορετικές φωνητικές επιλογές για το βοηθό σας, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων πολύ γνωστών celebrities, όπως οι φωνές AI των Awkwafina, Judi Dench, John Cena, Keegan Michael Key και Kristen Bell.
Πώς βοηθάει το Meta AI;
Εκτός από ερωτήματα που μπορεί να προκύψουν καθώς περιηγείστε στα social, η εν λόγω λειτουργία θα σας επιτρέπει να κάνετε ερωτήσεις για φωτογραφίες όπως για παράδειγμα "ποιο λουλούδι είναι αυτό;" ή "ποιά είναι η συνταγή αυτού του πιάτου;".
Εκτός όμως από αναζήτηση θα μπορείτε να αξιοποιήτε το Meta AI και για επεξεργασία φωτογραφιών. Μπορείτε να στείλετε μια εικόνα σε μια συνομιλία και να πείτε στο βοηθό τι θέλετε να προστεθεί, να αφαιρεθεί ή να αλλάξει στη φωτογραφία όπως το background και η εμφάνισή σας. Επίσης, επί του παρόντος δοκιμάζεται και η αυτόματη μετάφραση όπως του ήχου των Reels σε άλλες γλώσσες και η προσθήκη υποτίτλων.
AI εργαλεία και για επιχειρήσεις
Τα Meta AI εργαλεία επεκτείνονται και για χιλιάδες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν διαφημίσεις click-to-message στο WhatsApp και το Messenger στα αγγλικά, ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν γρήγορα business AIs που μπορούν να μιλούν στους πελάτες τους, να προσφέρουν υποστήριξη και να διευκολύνουν το eCommerce. Από την απάντηση σε συνήθεις ερωτήσεις πελατών έως τη συζήτηση προϊόντων και την ολοκλήρωση μιας αγοράς, θα μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να συνεργαστούν με περισσότερους πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις.
Γιατί στρέφονται στους celebrities;
Όλες αυτές όμως οι εργασίες και διαδικασίες θα διενεργούνται με διάσημες φωνές να σας συντροφεύουν και να προσδίδουν μια αίγλη του να εμπλέκεται μια διασημότητα στις καθημερινές σου εργασίες. Τι μας λέει όμως αυτό εκτός από ό,τι θα κάνει τη διαδικασία πιο διασκεδαστική;
Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα brand τέτοιου μεγέθους στρέφεται στη δύναμη των celebrities καθώς πριν μερικούς μήνες το AliExpress υπέγραψε συνεργασία με τον David Beckham για να ενισχύσει τη δημοτικότα του brand ενώ πρόσφατα η Alicia Silverstone υπέγραψε με το eBay για την προώθηση της βιωσιμότητας.
Η επιλογή αυτή της Meta AI καθώς και των άλλων brand πιθανά βασίζεται στην ανθρώπινη ψυχολογία και το γεγονός ότι πάντα θα θέλουν το celebrity influencing, που έχει μόνιμη ανοδική πορεία. Αυτή η σύνδεση με influencers και celebrities κάνει τους χρήστες να νιώθουν ότι κερδίζουν κάτι από αυτή τη φαινομενικά λαμπερή ζωή και τους δίνει την αίσθηση ότι υπάρχει μια εγγύτητα.
Από την άλλη, όλες αυτές οι συνεργασίες είναι στρατηγικές καθώς λειτουργούν ως καταλύτες για τις πωλήσεις και την απόδοση των brand, καθώς είναι πιο πιθανό ένας καταναλωτής να επιλέξει ένα προϊόν με το οποίο σχετίζεται κάποιο δημόσιο πρόσωπο με το οποίο ταυτίζεται ή θέλει να μοιάσει. Αυτό θέτει λοιπόν τα brand αυτά σε υψηλότερη θέση προτίμησης, αυξάνοντας έτσι τη δημοτικότητα αλλά και τις επιδόσεις τους.