Φαίνεται ότι η Meta τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να αγκαλιάζει την εξάπλωση των AI τεχνολογιών, πρώτα με τις νέες λειτουργίες που πρόσθεσε στο messenger και τώρα με την ανακοίνωση της πρώτης φάσης για μια νέα πλατφόρμα που θα ονομάζεται "AI Studio" και θα επιτρέπει στους influencers να δημιουργούν τεχνητές εκδοχές του εαυτού τους που θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με τους followers τους μέσω DM.

Είσαι εσύ ή ο AI εαυτός σου;

Μέσα από το υλικό που κυκλοφόρησε η Meta για το studio που βρίσκεται σε beta εκδοση φαίνεται ότι τα ΑΙ bots θα έχουν τη δυνατότητα να απαντούν σε ερωτήσεις με βάση τον συγκεκριμένο λογαριασμό.

Πηγή: Meta

Για να ξεχωρίζουν τα AI bots θα έχουν ένα εικονίδιο με αστερίσκους στη ροή μηνυμάτων ώστε να είναι εμφανές ποιος απαντάει και για να υπάρχει επίσης σημειώση αποποίησης ευθυνών που θα εξηγεί ότι συνδιαλέγεστε με ρομπότ.

Όμως σε συνέντευξή του με τον YouTuber Kane Sutter, ο διευθύνων σύμβουλος της Meta Mark Zuckerberg έκανε αρκετά ασαφή σχόλια σχετικά με τις ενημερώσεις AI και έκανε μια ανακοίνωση για την έναρξη δοκιμών του AI Studio σε συνεργασία με συγκεκριμένους δημιουργούς των ΗΠΑ που θα τους επιτρέπει να αλληλεπιδρούν ως AI με το κοινό τους και θα είναι μια διαδικασία ενσωματωμένη στο Instagram, παρέχοντας διάφορες προτροπές και εργαλεία.

Η Meta παρουσιάζει AI λειτουργίες για το Messenger
Αναβάθμιση in AI style έρχεται για το Messenger από τη Meta που θέλει να βοηθήσει τους πωλητές με την υποστήριξη πελατών.

Βασικο μέλημα είναι να απαντώνται ερωτήματα που θα βασίζονται σε γεγονότα ενώ το πιο δύσκολο εγχείρημα είναι να απαντώνται ερωτήσεις πιο δημιουργικές στο στυλ επικοινωνίας του ίδιου του δημιουργού. Ο Zuckerberg λέει ότι οι δημιουργοί θα έχουν την δυνατότητα να εκπαιδεύουν τα ρομπότ τους σε διάφορες πτυχές της παρουσίας τους στα social media ώστε να τους επιτρέπει να δομήσουν όσο πιο αληθοφανή AI αντίγραφα του εαυτού τους γίνεται, χωρίς πρόθεση όμως να ξεγελάσει το κοινό ότι επικοινωνούν με πραγματικό άτομο.

Πηγή: Meta

Γιατί όμως να θελει κάποιος να ασχοληθεί με μια περίπτωση ρομπότ που θα ενεργεί ως άνθρωπος;

Σίγουρα ένας βασικός στόχος είναι η εξοικονόμηση χρόνου που ιδίως στο eCommerce και τη διαχείριση eshop θα είναι εξαιρετικά αποδοτικό, διότι ερωτήσεις που απλά χρειάζονται διεκπαιρέωση θα ολοκληρώνονται εύκολα και άμεσα χωρίς να απαιτείται εξτρά δαπάνη χρόνου ή ανάγκη ανθρώπου. Το όλο εγχείρημα όμως θα χρειάζεται και αρκετή προσοχή και έλεγχο ιδίως στα πρώτα στάδια της "εκαίδευσης" διότι θα πρέπει το κάθε brand ή δημιουργός να βεβαιώνεται ότι δεν παρέχει ψευδείς ή λάθος απαντήσεις.

Η εξερεύνηση βίντεο στο Facebook μόλις έγινε ευκολότερη!
Το Facebook παρουσιάζει ένα ενημερωμένο πρόγραμμα αναπαραγωγής βίντεο, που αναμένεται να βελτιώσει το UX.

Μένει όμως να δούμε πρακτικά πως λειτουργεί και πως θα ανταποκρίνεται το σύστημα ώστε να είναι πιο ξεκάθαρο πως και αν θα ωφελεί τις eCommerce επιχειρήσεις. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για πιθανή κυκλοροφία των εργαλείων στο ευρύ κοινό.