Κόντρα στον πληθωρισμό το Target μειώνει τις τιμές σε 5000 προϊόντα

Δεν είναι κρυφό πλέον ότι ο πληθωρισμός έχει δημιουργήσει μεγάλο θέμα στην καθημερινότητα των καταναλωτών σε όλη την υφήλιο. Οι τιμές που άρχισαν να αυξάνονται με το ξέσπασμα της πανδημίας και κορυφώθηκαν μέσα στο 2022, εξακολουθούν να παραμένουν πάνω από προ πανδημίας μέσο όρο, γεγονός που έχει γίνει δυσβάσταχτο για μεγάλη μερίδα του κοινού που δεν έχει δει αλλαγή στις απολανβές του. Φαίνεται λοιπόν ότι το Target, η μεγάλη αμερικανική αλυσίδα καταστημάτων βρήκε τρόπο για να ανταποκριθεί σε αυτή την όχι και τόσο επιθυμητή και ευχάριστη τάση, μαθαίνουμε τώρα από το Variety.

Οφθαλμόν αντί οφθαλμού ή τιμή αντί πληθωρισμού;

Η αλυσίδα καταστημάτων με έδρα τις ΗΠΑ, προχώρησε προληπτικά σε μείωση των τιμών σε περισσότερα από 5.000 δημοφιλή προϊόντα ώστε να μπορέσει να οδηγήσει τους αγοραστές που τηρούν ένα ορισμένο budget στα καταστήματά του και να αναδειχθεί επί του ανταγωνισμού με άλλες αλυσίδες μεγαθήρια όπως το Walmart ενώ πρόσφατα ανέπτυξε μια νέα υπηρεσία shipping που ανταγωνίζεται το Amazon Prime.

Το Target ανταγωνίζεται το Amazon με νέα υπηρεσία shipping
Το Target στοχεύει να μπει σε δυναμικό ανταγωνισμό στη παράδοσης παραγγελιών με νέα υπηρεσία shipping έναντι του Amazon Prime.

«Γνωρίζουμε ότι οι καταναλωτές αισθάνονται πιεσμένοι να αξιοποιήσουν στο έπακρο τον προϋπολογισμό τους», δήλωσε ο Rick Gomez, επικεφαλής του τμήματος τροφίμων, ειδών πρώτης ανάγκης και ομορφιάς του Target.

Μέχρι στιγμής, αυτές οι μειώσεις τιμών κάνουν μια περικοπή σε διάφορες κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων βασικών ειδών διατροφής όπως κατεψυγμένο κοτόπουλο και τριμμένο τυρί. Περισσότερες μειωμένες τιμές σχεδιάζεται να τεθούν σε ισχύ καθ' όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού ενώ τα είδη που πρόκειται να δουν τις πιο δραστικές εκπτώσεις, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, περιλαμβάνουν κρέας, ψωμί, αναψυκτικά, φρέσκα φρούτα, λαχανικά, σνακ και γιαούρτι. Εκτός όμως από αυτές τις νέες εκπτώσεις, η Target θα διαθέτει επίσης εκατοντάδες προσφορές για την Ημέρα Μνήμης το επόμενο Σαββατοκύριακο.

Είναι βιώσιμη πρακτική για το εμπόριο;

Και μπορεί η τακτική του Target να είναι ευνοϊκή για το μέσο αγοραστή αλλά και για την ίδια την επιχείρηση ώστε να ξεχωρίσει επί του ανταγωνισμού, όμως πόσο πρακτικά εφαρμόσιμη είναι;

Οι χαμηλόμισθοι καταναλωτές προτιμούν τις online αγορές
Οι καταναλωτές με χαμηλό εισόδημα επιλέγουν τους λιανοπωλητές έναντι του D2C όταν πραγματοποιούν online αγορές.

Ο πληθωρισμός στις τιμές που έχει προκύψει από μια πληθώρα παραγόντων, μπορεί να επιτρέπει ένα περιθώριο μείωσης σε ορισμένες επιχειρήσεις όπως είναι το Target λόγω του μεγέθους της και της αποτελεσματικής διαχείρισης εσόδων και εξόδων. Πόσο εφικτό είναι όμως για επιχειρήσεις μικρότερου μεγέθους ή για επιχειρήσεις όπου δευσμεύονται από άλλους παράγοντες όπως υψηλότερη φορολογία και δασμοί;

Επιπλέον, οι μειώσεις ουσιαστικά φέρνουν στις τιμές στην αρχική τους τιμολόγηση, γεγονός που σε αυτό το στάδιο μπορεί να είναι ελκυστικό για το κοινό αλλά σε μακροχρόνια βάση καθώς οι μισθοί και ο προϋπολογισμός δεν αυξάνονται ίσως αποδειχθεί ότι δεν είναι μια μόνιμη λύση, καθώς οι τιμές παίζουν καθοριστικό ρόλο στις αποφάσεις των αγοραστών.