Νέα shoppable ads της Warner Bros. μετατρέπουν τη θέαση σε αγορά
Το eCommerce πλέον έχει βάλει και την ψυχαγωγία επίσημα στο μάτι, με στόχο να εισαχθούν περισσότερα shoppable στοιχεία ενδιάμεσα από το streaming περιεχομένου. Έτσι, τώρα η Warner Bros. Discovery ανακοινώνει δύο νέες λύσεις για shoppable ads, το "Shop with Max" και το "Moments", τα οποία συνεργάζονται για να δημιουργήσουν μια πιο απρόσκοπτη διαφημιστική εμπειρία. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι λύσεις αυτές αξιοποιούν την τεχνολογία της KERV, ενισχυμένη με τεχνητή νοημοσύνη στην πλατφόρμα adtech της WBD, δημιουργώντας μια πιο συναφή διαφήμιση με βάση το υπόλοιπο πλαίσιο.
Η πωλησιακή δυνατότητα του entertainment
Με την shoppable TV να γίνεται πλέον ολοένα και περισσότερο πραγματικότητα, η τεχνολογία αυτή λοιπόν παρέχει στους συνδρομητές τη δυνατότητα να αγοράζουν προϊόντα που τοποθετούνται μέσα σε τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες χρησιμοποιώντας έναν κωδικό QR που καταγράφεται σε ένα κινητό τηλέφωνο, χωρίς να διακόπτεται το περιεχόμενο που παρακολουθούν.
Το "Shop with Max" της Warner Bros. θα δημιουργεί μια επιμελημένη δεύτερη οθόνη σε μια φορητή συσκευή όπου θα προβάλλει μια συλλογή από 12-20 προϊόντα που θα σχετίζονται με αυτό που παρακολουθούν και θα περιλαμβάνει και ένα link για αγορά από το website του διαφημιζόμενου. Το "Moments" χρησιμοποιεί ηχητικές και οπτικές ενδείξεις για τον εντοπισμό σχετικών θεμάτων, συναισθημάτων και στοιχείων μέσα στην οθόνη με γνώμονα περιεχόμενο όπως μαγειρική, παιχνίδια, real-estate, επιστήμη και διάστημα, επιτρέποντας στους εμπόρους να προσεγγίσουν κοινό που ασχολείται με συγκεκριμένα θέματα τα οποία ευθυγραμμίζονται με το διαφημιστικό περιεχόμενο και τα προϊόντα τους.
«Τα 'Shop with Max' και 'Moments' είναι δύο λύσεις που αποτελούν παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο [επιταχύνουμε] και παρέχουμε καινοτομία σε όλη τη διαφημιστική τεχνολογία», δήλωσε ο Ryan Gould, επικεφαλής προηγμένης διαφήμισης και πωλήσεων ψηφιακών διαφημίσεων στην Warner Bros. Discovery. «Επαναπροσδιορίζουμε τον τρόπο με τον οποίο το κοινό ανακαλύπτει και εμπλέκεται με τα προϊόντα, ενώ δημιουργούμε βαθύτερες συνδέσεις μεταξύ των εμπορικών σημάτων και του χαρτοφυλακίου περιεχομένου και της IP μας στο Max».
Η ασταμάτητη ορμή του eCommerce
Δεν είναι η πρώτη φορά που το entertainment "πειραματίζεται" με λειτουργίες αγορών. Και η Disney+ δοκιμάζει παρόμοιες τεχνολογίες ads που θα προβάλλονται κατά τη διάρκεια του streaming. Τέτοιες εξελίξεις μας δείχνουν ότι κινούμαστε προς ένα μέλλον όπου κάθε μέσο με απλούς τρόπους ή λειτουργίες θα μπορούσε να μετατραπεί σε eCommerce πλατφόρμα.
Φυσικά, η επιτυχία του όλου εγχειρήματος τόσο στη Disney όσο και στην Warner Bros. έγκειται στο να γίνουν όλες αυτές οι τεχνολογίες όσο πιο απρόσκοπτες και σχετικές γίνεται με το αρχικό περιεχόμενο που επιλέγει ο χρήστης, ώστε να επιτυγχάνονται οι μετατροπές από θέαση σε αγορά.