Μέσα από νέα έρευνα της Nexi αποκαλύφθηκε ότι οι δαπάνες του eCommerce στην Ελλάδα άγγιξαν τα €35 δισ. για ηλεκτρονικές αγορές το 2023, γεγονός που συνάδει με την συχνότητα με την οποία ψωνίζουν, δηλαδή 1/3 μια φορά την εβδομάδα.

Πως ξοδεύουν οι Έλληνες;

Το μεγαλύτερο μέρος αυτών τα €17,5 δισ. ευρώ πήγε σε φυσικά αγαθά, τα €10,7 δισ. διατέθηκαν σε ταξιδιωτικά έξοδα, συμπεριλαμβανομένων κρατήσεων, εισιτηρίων κ.λπ. ενώ το υπόλοιπο ποσό δαπανήθηκε σε υπηρεσίες. Από το ποσό που ξοδεύτηκε στα φυσικά αγαθά, τα €3,1 δισ. δαπανήθηκαν για οικιακές ηλεκτρικές συσκευές, €2,6 δισ. για λευκά είδη και €2,4 δισ. για είδη ένδυσης.

Ένας στους 3 Έλληνες κάνει online αγορές εβδομαδιαία
Ένα σημαντικό ποσοστό των Ελλήνων πραγματοποιεί online αγορές σε εβδομαδιαία βάση.

Τα δεδομένα αυτά δείχνουν ότι το eCommerce στην Ελλάδα κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος και υπάρχει αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών που πλέον προτιμουν να ψωνίζουν μέσα απο το διαδίκτυο από ότι στα φυσικά κατάστηματα, κάτι που υποστηρίζεται από δεδομένα που θέλουν το 96% να είναι χρήστες Ιnternet και το 95% να διαθέτει smartphone.

Έρευνα: Ποια η online αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων;
Εσύ ήξερες ότι 7 στους 10 Έλληνες έχουν κάνει online αγορά πρόσφατα; Αυτά και άλλα στοιχεια αποκάλυψε έρευνα για online αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων.

Τα στοιχεία αποκαλύπτουν επίσης ότι τα πιο συχνά αγοραζόμενα είδη μέσω διαδικτύου είναι τα είδη ένδυσης (48%) με τα υποδήματα να φτάνουν τα €1,7 δισ., τα έτοιμα γεύματα (43%) με το ποσό των €1,1 δισ. να δαπανούνται, κυρίως μέσω δημοφιλών πλατφορμών παραγγελίας και παράδοσης και τα προϊόντα ομορφιάς (38%) με €1,1 δισ. να πηγαίνει σε καλλυντικά ενώ άλλο ένα €1,1 δισ. πήγε σε είδη παντοπωλείου.

Σε άλλες πρόσφατες έρευνες μάθαμε ακόμη περισσότερα για τις συμπεριφορές και τον τρόπο που ψωνίζουν, εκτός από το eCommerce στην Ελλάδα, οι καταναλωτές που περιλαμβάνουν τα καλοκαρινά σχέδια τους καθώς τις αθλητικές τους συνήθειες.