Perfect Corp: Το AR Try-On συμβάλλει στο επιτυχημένο eCommerce

Καθώς οι eCommerce επιχειρήσεις αναζητούν τρόπους αντιμετώπισης των προκλήσεων των επιστροφών, η Perfect Corp. βλέπει το augmented reality (AR) ως μια ζωτικής σημασίας λύση για την ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών και τη μείωση των return rates. 

Ο Wayne Liu, Πρόεδρος και Διευθυντής Ανάπτυξης στην εταιρεία τεχνολογίας ομορφιάς AI και AR, εξηγεί ότι οι νέες δυνατότητες δοκιμής AR όχι μόνο αυξάνουν τα conversion αλλά συμβάλλουν επίσης στη μείωση των ποσοστών απόδοσης, ενισχύοντας τελικά τα περιθώρια κέρδους των εμπόρων.

Ο βοηθός αγορών της Amazon δείχνει το μέλλον του eCommerce
Φαίνεται ότι ο Rufus ήρθε για να μείνει και το νέο αυτό εργαλείο της Amazon θα αλλάξει τα δεδομένα στο τοπίο αναζητήσεων του eCommerce.

Ο Liu τονίζει ότι οι εικονικές δοκιμές παίζουν βασικό ρόλο στη μείωση των επιστροφών, επιτρέποντας στους πελάτες να επιλέξουν προϊόντα που τους αρέσουν πραγματικά, ειδικά σε τομείς όπως η αντιστοίχιση αποχρώσεων για προϊόντα (όπως για παράδειγμα το foundation), μέσω του AR. Αυτό όχι μόνο ενισχύει την ικανοποίηση των καταναλωτών, αλλά και ελαχιστοποιεί το waste, μια σημαντική ανησυχία στη βιομηχανία ομορφιάς όπου τα επιστρεφόμενα προϊόντα συχνά απορρίπτονται.

Σύμφωνα με στοιχεία από την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής Λιανικής (NRF), το μικτό ποσοστό επιστροφής για αγορές λιανικής στον τομέα της ομορφιάς είναι 4,3%, με τις επιστροφές να κοστίζουν στους λιανοπωλητές 743 δισεκατομμύρια δολάρια σε εμπορεύματα το 2023. Η στροφή προς την digital αγορά ομορφιάς είναι εμφανής και με τη συμβολή του AR θα γίνει και ευκολότερη.

H μελέτη PYMNTS Intelligence δείχνει ότι το 39% των καταναλωτών είναι πιθανό να αυξήσει τις ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων υγείας και ομορφιάς.

Η βασική ιδέα της τεχνολογίας AR έγκειται στην απλοποίηση της διαδικασίας εξερεύνησης προϊόντων. Μέσω digital προσομοιώσεων που προσαρμόζονται στα χαρακτηριστικά του προσώπου των χρηστών, τα άτομα μπορούν να δοκιμάσουν εικονικά μια ποικιλία προϊόντων ομορφιάς χωρίς να τα εφαρμόσουν φυσικά. 

Αυτή η βελτιωμένη προσέγγιση με AR οδηγεί σε αυξημένα ποσοστά conversion, χαρακτηριστικό παράδειγμα της επιτυχίας με την Benefit Cosmetics, όπου η αφοσίωση των πελατών διπλασιάστηκε και τα ποσοστά προσθήκης στο καλάθι αυξήθηκαν κατά 20%.

Οι νέες AR τεχνολογίες στις online αγορές

Ο Liu ισχυρίζεται ότι η τεχνολογία δοκιμής AR εξαλείφει την τριβή που σχετίζεται με τις παραδοσιακές μεθόδους δοκιμής, παρέχοντας στους καταναλωτές μια βολική και εναλλακτική λύση στο σπίτι και μια πιο ενημερωμένη εμπειρία eCommerce. 

Οι καταναλωτές είναι ανοιχτοί στο να αγκαλιάσουν τεχνολογίες mixed-reality, όπως αποκαλύπτεται από μια αναφορά της PYMNTS Intelligence, που δείχνει ενδιαφέρον για τη χρήση virtual τεχνολογίας για την οπτικοποίηση των αντικειμένων στον χώρο τους πριν από την αγορά.

Αυτές οι τεχνολογίες δίνουν επίσης τη δυνατότητα στα brands να προσφέρουν στοχευμένη, personalized τεχνογνωσία μέσω digital καναλιών. Ο Liu αναφέρει τον στιβαρό κινητήρα της Perfect Corp., εκπαιδευμένο με 70.000 σημεία δεδομένων, επιτρέποντας όχι μόνο εικονικές δοκιμές για μακιγιάζ, αλλά και κατανόηση των παθήσεων του δέρματος και συνιστώντας personalized ρουτίνες περιποίησης δέρματος.

Ενώ υπάρχουν προκλήσεις, όπως η ακριβής αναπαραγωγή χρωμάτων και υφών σε virtual περιβάλλοντα, ο Liu αναμένει να αξιοποιήσει τις προόδους στο AI  και τη μοντελοποίηση 3D. Οι μελλοντικές εξελίξεις μπορεί να περιλαμβάνουν τη χρήση AI γενετικής για τη δημιουργία 3D μοντέλων για κοσμήματα και αξεσουάρ, επεκτείνοντας το εύρος των virtual δοκιμαστικών εμπειριών.

Ο Liu οραματίζεται μια ολιστική προσέγγιση όπου το AI όχι μόνο ενισχύει τις virtual δοκιμές με AR αλλά και εμβαθύνει την κατανόηση των προτιμήσεων και των αναγκών των καταναλωτών.

Έρευνα αποκαλύπτει: Το AI κερδίζει τους online αγοραστές
Η μελέτη της IBM αποκαλύπτει: Οι καταναλωτές επιθυμούν να χρησιμοποιούν το AI για πιο έξυπνες αγορές.

Συνοπτικά, η τεχνολογία δοκιμής με AR είναι μια πολλά υποσχόμενη λύση στο τοπίο του eCommerce, προσφέροντας βελτιωμένες εμπειρίες πελατών, ανοίγοντας δρόμους για μελλοντικές καινοτομίες μέσω AI και μοντελοποίησης 3D.