Φαίνεται ότι για τα στελέχη του Walmart, στην αναμέτρηση ανάμεσα Gen AI και άνθρωπος σημειώνεται 1-0 καθώς υποστηρίζουν ότι το generative AI είναι πολύ πιο γρήγορο και αποδοτικό από τους εργαζομένους στις ενημερώσεις καταλόγων προϊόντων. Μάλιστα στοχεύουν και να παρουσιάσουν και ένα νέο βοηθό αγορών που θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία αυτή.
Gen AI vs Άνθρωπος: Το σκορ έχει βγει!
Σε κλήση του για τα κέρδη του 2ου τριμήνου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Walmart Doug McMillon δήλωσε ότι η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει πολλαπλά γλωσσικά μοντέλα για να δημιουργήσει ή να βελτιώσει περισσότερα από 850 εκατομμύρια δεδομένα στον κατάλογο προϊόντων της.
«Βρίσκουμε απτούς τρόπους για να αξιοποιήσουμε το generative AI για να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών, των μελών και των συνεργατών. Αξιοποιούμε δεδομένα και μεγάλα γλωσσικά μοντέλα από άλλους και δημιουργούμε τα δικά μας», δήλωσε ο McMillon. «Χωρίς τη χρήση του Gen AI, αυτή η εργασία θα απαιτούσε σχεδόν 100 φορές περισσότερο προσωπικό από το παρών για να ολοκληρωθεί στον ίδιο χρόνο».

Ο John Furner, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Walmart U.S., δήλωσε ότι η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη βοήθησε την εταιρεία να συμπληρώσει τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες εκατοντάδων εκατομμυρίων αντικειμένων και ότι θα χρειαζόταν 100 φορές περισσότερο χρόνο για να γίνει αυτό με το χέρι. Οι καλύτερες αυτές σελίδες έχουν επίσης βοηθήσει την εταιρεία να κατανοήσει την πρόθεση των πελατών στο website και στο κατάστημα.
Οι πωλητές υιοθετούν γρήγορα τo Gen AI, το οποίο είδε δημοτικότητα μέσα από το ChatGPT για την παροχή πιο εξατομικευμένων εργαλείων αναζήτησης και εικονικών βοηθών στο διαδίκτυο και για τη δημιουργία περιεχομένου marketing.
«Οι περιπτώσεις χρήσης αυτής της τεχνολογίας είναι ευρείες και επηρεάζουν σχεδόν όλα τα τμήματα της επιχείρησής μας και θα συνεχίσουμε να πειραματιζόμαστε και να αναπτύσσουμε εφαρμογές AI και generative AI σε παγκόσμιο επίπεδο», δήλωσε ο McMillon. «Είμαστε αγκυροβολημένοι στην υπεύθυνη χρήση του, ενώ παράλληλα κινούμαστε με ταχύτητα και με [καθημερινό χαμηλό κόστος] τρόπο για να καλύψουμε τις μελλοντικές μας ανάγκες και να κλιμακώσουμε αυτές τις εμπειρίες».
Ήδη η Walmart έχει εφαρμόσει το AI τόσο στην αναζήτησή του όσο και στο site της και υποστηρίζει ότι ένας νέος βοηθός αγορών θα μπορεί να βοηθήσει με ερωτήσεις όπως «ποια τηλεόραση είναι η καλύτερη για να παρακολουθείτε αθλητικά;» και να κάνει ερωτήσεις όπως «πώς είναι ο φωτισμός στο δωμάτιο όπου θα τοποθετήσετε την τηλεόραση;».

Επί του παρόντος δοκιμάζεται επίσης μια νέα εμπειρία για τους πωλητές που θα τους επιτρέπει να θέτουν ερωτήσεις στην εταιρεία μέσω ενός βοηθού που θα παρέχει συνοπτικές απαντήσεις τις οποίες εναλλακτικά θα έπρεπε να αναζητήσουν σε άρθρα ή άλλες πηγές. «Θέλουμε οι πωλητές μας να επικεντρώνονται στην πώληση, οπότε όσο περισσότερο μπορούμε να την κάνουμε μια απρόσκοπτη εμπειρία, τόσο το καλύτερο», δήλωσε ο McMillon.
Το eCommerce του Walmart αυξήθηκε κατά 22% παγκοσμίως από το δεύτερο τρίμηνο του 2023 έως το 2024. Ο Φέρνερ δήλωσε ότι η χρήση της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης για τον κατάλογο προϊόντων της ήταν ένας «μεγάλος παράγοντας που επέτρεψε» την επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου τους τελευταίους μήνες, αποδίδοντας εκεί την αυξημένη παραγωγικότητα.
Ο Bryan Gildenberg, ιδρυτής της εταιρείας συμβούλων εμπορίου Confluence Commerce, δήλωσε ότι εταιρείες όπως αυτή συνειδητοποιούν ότι οι πιο ενδιαφέρουσες εφαρμογές του generative AI είναι περισσότερο εμπορικές ή B2B παρά καταναλωτικές. Συνέχισε υποστηρίζοντας ότι το AI είναι πιο αποτελεσματικό όταν λαμβάνει μια καλά καθορισμένη εργασία, όταν διδάσκεται τι πρέπει να κάνει, με σαφείς προσδοκίες και υπομονή για να μάθει.

Κι ενώ άλλες εταιρείες όπως τα McDonald's πρόσφατα αποσύρθηκαν από την τεχνολογία AI παραγγελιών λόγω λαθών από το σύστημα όπως π.χ. το μπέρδεμα μιας παραγγελίας για «Mountain Dew» με «medium Coke», το Walmart δεν φοβάται να κάνει ένα βήμα μπροστά και να αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες για να βελτιώσει την επιχειρηματική του στρατηγική εσωτερικά και στοχεύει να βελτιώσει την εμπειρία του εργατικού δυναμικού της.
Εκτός από το AI όμως, ο γίγαντας του λιανεμπορίου μοιράστηκε επίσης ότι τα έσοδά του αυξήθηκαν κατά σχεδόν 5% σε ετήσια βάση και προέβλεψε μια αισιόδοξη αλλά επιφυλακτική άποψη για τη ζήτηση των καταναλωτών.