Σίγουρες στρατηγικές Cyber Monday customer retention στο Shopify που αξίζει να δοκιμάσεις

Μετά το πέρας του Black Friday/ Cyber Monday Σαββατοκύριακου θα έχετε την ευκαιρία να αξιοποιήσετε το δώρο που σας προσφέρει η περίοδος αυτή. Μπορείτε να επενδύσετε σε στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τους πελάτες που ήρθαν λόγω των προσφορών και να τους μετατρέψετε σε πιστούς επαναλαμβανόμενους αγοραστές, γεγονός που μπορεί να έχει διαρκή αντίκτυπο στα έσοδά σας. Μπορείτε να πετύχετε Cyber Monday customer retention στο Shopify μέσα από στρατηγικές που θα τους κρατά engaged και θα τους δίνει κίνητρα για να επιστρέψουν.

Δείτε πώς μπορείτε να το κάνετε χρησιμοποιώντας τα ισχυρά εργαλεία του Shopify, από ενσωματώσεις προγραμμάτων πιστότητας μέχρι ροές email με segments.

Στρατηγικές για Cyber Monday customer retention στο Shopify

👍Προσεγγίστε τους αγοραστές με εξατομικευμένα emails παρακολούθησης

Αφότου καταλαγιάσει το χάος των αγορών, μπορείτε να ξαναπροσεγγίσετε τους αγοραστές σας μέσω email για να επωφεληθείτε από Cyber Monday customer retention στο Shopify. Στείλτε email καλοσωρίσματος και ευχαριστηρίων για την αγορά τους και χρησιμοποιήστε το ως ευκαιρία για να βελτιώσετε τη φήμη του brand σας.

Πώς να φτιάξεις μια killer Black Friday email καμπάνια
Στη μεγαλύτερη εκπτωτική «γιορτή» του χρόνου, το eshop σου θα ξεχωρίσει! Μάθε πώς θα φτιάξεις την τέλεια Black Friday email καμπάνια για να αυξήσεις τα conversions!

Δημιουργήστε segment: Οι λειτουργίες segmentation του Shopify θα σας βοηθήσουν για να διαφοροποιήσετε μεταξύ νέων και επαναλαμβανόμενων πελατών της Cyber Monday. Για τους αγοραστές που αγοράζουν για πρώτη φορά, επικεντρωθείτε στο να μοιραστείτε την ιστορία του brand σας, αναδεικνύοντας τα προϊόντα σας με τις υψηλότερες πωλήσεις ή τις καλύτερες κριτικές. Για τους πιστούς επαναλαμβανόμενους πελάτες, ανταμείψτε τους με αποκλειστικές προσφορές, πόντους επιβράβευσης ή ακόμη και με πρώιμη πρόσβαση σε νέα collections.

Προσαρμόστε τα email: Το Shopify Email ή εφαρμογές τρίτων, όπως το Klaviyo, σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε και να αυτοματοποιήσετε αποτελεσματικά αυτά τα εξατομικευμένα μηνύματα. Για παράδειγμα, για νέους πελάτες θα μπορούσατε να ετοιμάσετε μια ροή email που θα παρουσιάζει σταδιακά το brand σας, προσφέροντας μια κρυφή ματιά σε μελλοντικά οφέλη, όπως δωρεάν αποστολή ή αποκλειστικές προσφορές.

👍Αξιοποιήστε τα προγράμματα πιστότητας για να οδηγήσετε σε επαναλαμβανόμενες αγορές

Τα προγράμματα επιβράβευσης είναι ένας αποδεδειγμένος τρόπος για να πετύχετε Cyber Monday customer retention στο Shopify. Μέσα από την ενσωμάτωση εφαρμογών επιβράβευσης, όπως το Smile.io, το LoyaltyLion και το Yotpo θα μπορείτε να επιβραβεύσετε τους πελάτες σας για αγορές, συστάσεις, κριτικές ή ακόμη και αλληλεπιδράσεις στα social media ρυθμίζοντάς τα για να αναγνωρίζουν δραστηριότητες όπως συγγραφή κριτικής ή σύσταση φίλου.

Δώστε άμεσες ανταμοιβές: Προσφέρετε πόντους επιβράβευσης αμέσως μετά τις αγορές της Cyber Monday. Έτσι, θα ενθαρρύνετε τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις και θα δώσετε στους πελάτες έναν λόγο να εξερευνήσουν το eshop σας για τρόπους εξαργύρωσης.

Προσφέρετε κλιμακωτές ανταμοιβές: Εξετάστε επίσης το ενδεχόμενο να εφαρμόσετε ένα κλιμακωτό σύστημα ανταμοιβής. Για παράδειγμα, οι πελάτες με υψηλές δαπάνες μπορούν να λάβουν προνόμια όπως δωρεάν αποστολή, VIP υποστήριξη πελατών ή έγκαιρη πρόσβαση σε limited- edition είδη.

Βρείτε trends, συμβουλές και τα πιο ενδιαφέροντα στατιστικά για Cyber Monday!

👍Προωθήστε προσφορές upsell και cross-sell μετά την αγορά

Ως κομμάτι του Cyber Monday customer retention στο Shopify μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ευκαιρίες upsell και cross-sell για να μεγιστοποιήστε την αξία κάθε αγοράς.

Έξυπνα upsell: Στη σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας, προτείνετε προϊόντα που συμπληρώνουν την πρόσφατη αγορά τους. Για παράδειγμα, αν ένας πελάτης αγόρασε ένα χειμερινό παλτό, προσφέρετε αξεσουάρ με μειωμένη τιμή ή κάποια έκπτωση για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Εξατομικευμένα bundles: Επιμεληθείτε πακέτα που ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντα του πελάτη. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα σετ προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας ή ένα πακέτο μόδας «complete the look» στο οποίο θα είναι δύσκολο να αντισταθούν. Μπορείτε μάλιστα και να αυτοματοποιήσετε τέτοιες ενέργειες μέσω του Shopify Flow.

9 χρήσιμα Shopify Flow automations για Cyber Monday
Αξιοποίησε τη δύναμη του Shopify Flow για να εκμευταλευτείς την προετοιμασία της Black Friday και να λάμψεις στις πωλήσεις της Cyber Monday!

👍Στείλτε αποκλειστικές ειδοποιήσεις «Early Access» σε νέους πελάτες

Αντιμετωπίστε τους νέους πελάτες κατά τη διάρκεια του Cyber Monday customer retention στο Shopify ως VIP, δίνοντάς τους έγκαιρη πρόσβαση σε μελλοντικές προσφορές ή νέες κυκλοφορίες. Αυτό όχι μόνο τους κάνει να αισθάνονται ότι εκτιμώνται, αλλά και τους δίνει κίνητρο να επιστρέψουν.

Αναπτύξτε segments: Τα εργαλεία του Shopify σας επιτρέπουν να εντοπίσετε και να στοχεύσετε αυτούς τους αγοραστές που αγοράζουν για πρώτη φορά. Μέσα από email ειδικά σχεδιασμένα για εκείνους, δώστε μια κρυφή ματιά σε νέες αφίξεις ή μια πρόσκληση για εκδήλωση προπώλησης ώστε να κερδίσετε το ενδιαφέρον.

Δημιουργήστε αίσθηση επείγουσας ανάγκης: Φράσεις όπως «μόνο για μέλη» ή «αποκλειστικά για τους VIP αγοραστές μας» μπορούν να αυξήσουν σημαντικά τα open και engagenment rate.

👍Δημιουργήστε καμπάνιες SMS marketing

Το SMS marketing είναι ένα ισχυρό εργαλείο για Cyber Monday customer retention στο Shopify λόγω του υψηλού open rate που έχει. Η ενσωμάτωση app στο Shopify σας επιτρέπει να συνδέσετε την πλατφόρμα με εργαλεία διαχείρισης SMS marketing για να αποστέλλετε έγκαιρα τα μηνύματά σας.

Συνδυάστε ενημερώσεις με εκπτώσεις: Συνδυάστε πρακτικές πληροφορίες, όπως ενημερώσεις για την παρακολούθηση της παραγγελίας με έναν κωδικό έκπτωσης περιορισμένου χρόνου. Αυτή η τακτική όχι μόνο κρατά τους πελάτες ενήμερους αλλά και τους βάζει σε πειρασμό να πραγματοποιήσουν μια ακόμη αγορά.

Υπενθυμίστε τις αγορές των διακοπών: Στείλτε προτροπές για ιδέες δώρων της τελευταίας στιγμής ή αποκλειστικές ανανεώσεις αποθεμάτων, χρησιμοποιώντας έναν φιλικό και άμεσο τόνο, και προσέξτε να αποφύγετε να φανείτε πιεστικοί. Διατηρήστε τα μηνύματά σας σύντομα και σχετικά και δώστε πάντα στους παραλήπτες τη δυνατότητα να διαχειριστούν τις προτιμήσεις τους ή να εξαιρεθούν.

Βρείτε περισσότερα Cyber Monday άρθρα, εδώ!

👍Χτίστε εμπιστοσύνη με έρευνες και κριτικές μετά την αγορά

To Cyber Monday customer retention στο Shopify μετά την αγορά δεν αφορά μόνο την πώληση περισσότερων προϊόντων, αλλά και την ακρόαση και μάθηση. Ζητήστε feedback μέσω απλών ερευνών ή ενθαρρύνετε τις κριτικές για να δείξετε στους πελάτες σας ότι η γνώμη τους έχει σημασία. Οι πελάτες εκτιμούν τις μάρκες που εκτιμούν τη συμβολή τους και αυτή η αλληλεπίδραση μπορεί να εμβαθύνει τη σχέση, καθιστώντας τους πιο πιθανό να επιστρέψουν.

Ενθαρρύνετε τις κριτικές: Χρησιμοποιήστε Shopify apps όπως το Yotpo ή το Loox για να συλλέγετε κριτικές προϊόντων. Προσφέρετε μικρές ανταμοιβές, όπως πόντους επιβράβευσης ή μια έκπτωση στην επόμενη αγορά τους ως ευχαριστώ που μοιράζονται τις σκέψεις τους.

Χρησιμοποιήστε τα σχόλια με σύνεση: Αναλύστε τις κριτικές για να εντοπίσετε βελτιώσεις προϊόντων ή αναδυόμενες τάσεις. Προσαρμόστε το μελλοντικό email marketing και τις συστάσεις προϊόντων σας σύμφωνα με αυτές τις πληροφορίες.

👍Χρησιμοποιήστε διαφημίσεις retargeting για να παραμείνετε στo μυαλό των καταναλωτών

Οι διαφημίσεις επαναστόχευσης είναι απαραίτητες για να διατηρήσετε το brand σας ζωντανό στη μνήμη των καταναλωτών. Ως μέρος του Cyber Monday customer retention στο Shopify, μπορείτε να αξιοποιείσετε τις διασυνδέσεις των Facebook, Instagram και Google Ads για να παρέχετε προσαρμοσμένες διαφημίσεις με βάση τη συμπεριφορά περιήγησης ή αγοράς ενός αγοραστή.

Εστιάστε στις νέες αφίξεις: Αναδείξτε τα νέα ή εποχιακά προϊόντα που συμπληρώνουν τις προηγούμενες αγορές τους. Προγραμματίστε στρατηγικά τις καμπάνιες επαναστόχευσης για να διατηρήσετε το κατάστημά σας σχετικό, ειδικά καθώς οι πελάτες βρίσκονται ακόμα σε αγοραστική διάθεση μετά την Cyber Monday.

Προωθήστε τα οφέλη επιβράβευσης: Υπενθυμίστε στους προηγούμενους αγοραστές τα προνόμια που μπορούν να ξεκλειδώσουν μέσω προγραμμάτων επιβράβευσης που προσφέρετε. Μηνύματα όπως «Κερδίστε ανταμοιβές στην επόμενη αγορά σας» μπορεί να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά.

Το Cyber Monday customer retention στο Shopify είναι ένα κομμάτι στο οποίο αξίζει να επενδύσετε καθώς αξιοποιεί το ήδη υπάρχον momentum των ενεργών αγοραστών και τους μετατρέπει σε επαναλαμβανόμενους.