Η συνεργασία Instacart και AWG (Associated Wholesale Growers) επεκτείνεται για να προσφέρει λύσεις γύρω από το eCommerce και την αυθημερόν παράδοση στους λιανοπωλητές-μέλη της AWG, δηλώνει το PYMNTS.

Σε δελτίο τύπου αναφέρθηκε ότι αυτή η διευρυμένη συνεργασία θα απλοποιήσει την πρόσβαση των μελών στην πλατφόρμα βασικών αγαθών της Instacart και σε λειτουργίες όπως τα smart cart που υποστήριζονται από AI και ονομάζονται Caper Carts. Περισσότερα από 800 μέλη της AWG χρησιμοποιούν ήδη την Instacart και η νέα συνεργασία θα απλοποιήσει την πρόσβαση για 2.300 ακόμη τοποθεσίες μελών, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Το παντωπωλείο της online γειτονιάς σας

Η Shelly Moore, επικεφαλής πληροφορικής της AWG σε δήλωσή της είπε:

"Έχουμε γίνει μάρτυρες της τεράστιας αξίας που προσφέρει η Instacart σε πολλούς από τους τοπικούς ανεξάρτητους παντοπώλες μας, καθιστώντας δυνατή την καινοτομία, την ανάπτυξη και τη βαθύτερη δέσμευση των πελατών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συνεργαζόμαστε για να βελτιώσουμε την πρόσβαση στην τεχνολογία και τις υπηρεσίες που χρειάζονται οι συνεργάτες μας στη λιανική για να αναπτυχθούν μέσω μιας αποδεδειγμένης eCommerce προσφοράς ".

Μέσα από τη συνεργασία Instacart και AWG, οι πελάτες των παντοπωλείων μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Instacart ή να κατεβάσουν μια εφαρμογή για κινητά, να επιλέξουν μια πόλη και ένα κατάστημα, να προσθέσουν αντικείμενα σε ένα online καλάθι με βασικά αγαθά, να παραλάβουν και να παραδώσουν αυτά τα προϊόντα από έναν αγοραστή της Instacart, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Πάγκος με βασικά αγαθά και χέρι που κόβει ψωμί

Άλλες προσφορές της Instacart που είναι διαθέσιμες για τους πωλητές περιλαμβάνουν τεχνολογικές λύσεις εντός του καταστήματος, όπως τα καρότσια Caper Carts. Αυτά τα έξυπνα χάρις την τεχνολογία AI carts αναγνωρίζουν τα αντικείμενα καθώς τοποθετούνται στο checkout cart, επιτρέποντας στους πελάτες να βάζουν τα αντικείμενα σε σακούλες επιτόπου καθώς ψωνίζουν, να κάνουν πληρωμές από οπουδήποτε μέσα στο κατάστημα και να έχουν πρόσβαση σε εξατομικευμένες προσφορές και αποταμιεύσεις.

Είναι τα έξυπνα παντοπωλεία το μέλλον;

Ο Nick Nickitas, γενικός διευθυντής, τοπικός ανεξάρτητος παντοπώλης στην Instacart και ιδρυτής της Rosie δήλωσε:

"Η κοινή μας προσπάθεια με την AWG είναι κάτι περισσότερο από μια συνεργασία- είναι μια αφοσιωμένη προσπάθεια να δώσουμε τη δυνατότητα σε ανεξάρτητους παντοπώλες να πλοηγηθούν στο digital τοπίο".

Μέσα από τέτοιες ενέργειες όπως η συνεργασία Instacart και AWG, η πρώτη προωθεί τις προσπάθειές της για τη δημιουργία συνδεδεμένων καταστημάτων, ενοποιώντας τις φυσικές παρουσίες των λιανοπωλητών με τα ψηφιακά τους κανάλια για την παροχή πιο αποτελεσματικών υπηρεσιών και πιο έξυπνων πληροφοριών με βάση τα δεδομένα, δήλωσε ο Fidji Simo, διευθύνων σύμβουλος της Instacart, σε επιστολή του Φεβρουαρίου προς τους μετόχους.

Η PYMNTS Intelligence έχει επίσης τονίσει ότι πολλοί παντοπώλες εφαρμόζουν νέες digital τεχνολογίες στην εμπειρία των καταστημάτων σε μια προσπάθεια να αποκτήσουν δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά των αγοραστών σε φυσικά καταστήματα.

Για παράδειγμα, το 50% των παντοπωλείων καινοτομεί σχετικά με τη δυνατότητα παρακολούθησης του ιστορικού αγορών των πελατών σε όλα τα κανάλια, σύμφωνα με την έρευνα "Big Retail's Innovation Mandate: Convenience and Personalization". Το μόνο σίγουρο είναι πολλές αλλαγές περιμένουν το τοπίο των αγορών ακόμη και στο παντοπωλείο της γειτονιάς μας.