Η Shopify και η Astound Digital ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη βελτίωση των προσπαθειών digital commerce των εμπόρων λιανικής.
Μέσω της συνεργασίας, οι εταιρείες στοχεύουν να προσφέρουν στους λιανοπωλητές υψηλότερα ποσοστά μετατροπής και χαμηλότερο κόστος, καθώς και καλύτερη ικανοποίηση των πελατών, σύμφωνα με news release (μέσω PYMNTS).

Η Astound και η Shopify συνεργάζονται για να βοηθήσουν τους πελάτες τους να αναπτυχθούν και να επιτύχουν χρησιμοποιώντας τις δεξιότητες ψηφιακών πωλήσεων της Astound και την πλατφόρμα all-in-one του Shopify.
«Η καινοτομία που θέλουμε να φέρουμε στους πελάτες μας για να τους βοηθήσουμε να διαφοροποιήσουν τις επιχειρήσεις τους και να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες στους χρήστες υποστηρίζεται πολύ καλά από τη συνεχή εξέλιξη και τον οδικό χάρτη που έχει η πλατφόρμα», δήλωσε η Vanessa Cartwright, πρόεδρος της Astound Digital, NA & Ηνωμένο Βασίλειο, αναφέρεται σε ανακοίνωση.
Η Cartwright πρόσθεσε ότι το Shopify προσφέρει αξία ενοποιώντας διάφορα κανάλια λιανικής, επιτρέποντας στους εμπόρους να προσφέρουν στους αγοραστές «μια συνεπή - χωρίς ιδιαίτερη τριβή - εμπειρία».
Η κίνηση έρχεται καθώς περισσότεροι καταναλωτές απαιτούν μια εμπειρία Click-and-Mortar™, η οποία περιλαμβάνει τόσο digital εργαλεία όσο και φυσικές τοποθεσίες. Αυτή η μετατόπιση της ζήτησης αναδιαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί μια εταιρεία, με επίκεντρο το eCommerce.
Κατά τη διάρκεια του τελευταίου earnings call, ο Chief Financial Officer της Shopify, Jeff Hoffmeister, είπε ότι η εταιρεία επεκτείνει επιλογές όπως πληρωμές με δόσεις, στην online επιχείρησή της και στα φυσικά της καταστήματα, δημιουργώντας μια απρόσκοπτη εμπειρία.
Εν τω μεταξύ, ο Πρόεδρος της Shopify, Harley Finkelstein, επεσήμανε το «email capture στο offline checkout» ως ένα digital χαρακτηριστικό που ενσωματώνει η εταιρεία στις προσφορές της στα καταστήματα, επιτρέποντας πιο αποτελεσματικό marketing στο μέλλον.
Συγκεκριμένα, οι αγοραστές από την Βραζιλία αποδέχονται τις εμπειρίες αγορών Click-and-Mortar™, με τους μισούς ερωτηθέντες αγοραστές να λένε ότι έκαναν τις αγορές τους με αυτόν τον τρόπο, σύμφωνα με τα δεδομένα της PYMNTS Intelligence στο «2024 Global Digital Shopping Index: Brazil Edition», μια αναφορά της που ανατέθηκε από τη Visa Acceptance Solutions.
Η ευρεία χρήση digital χαρακτηριστικών μπορεί να παρατηρηθεί σε διαφορετικά επίπεδα εισοδήματος στη Βραζιλία. Ενώ περισσότερο από το 46% των αγοραστών υψηλού εισοδήματος είναι αγοραστές Click-and-Mortar™, το 53% των αγοραστών χαμηλότερου εισοδήματος έχουν υιοθετήσει αυτήν τη στρατηγική digital αγορών.
Ωστόσο, παρά την υιοθέτηση των αγορών Click-and-Mortar™, οι Βραζιλιάνοι καταναλωτές δήλωσαν ότι δυσκολεύονται να βρουν τις δυνατότητες digital αγορών που θέλουν να χρησιμοποιήσουν.