Η βελτίωση των ποσοστών conversion το 2024 θέτει ένα από τα πιο σημαντικά ερωτήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας έμπορος λιανικής: Πώς πείθετε έναν αγοραστή να ολοκληρώσει μια παραγγελία;

Το να κρατάς μόνο την προσοχή ενός δυνητικού πελάτη σε έναν κόσμο γεμάτο από digital κανάλια και περισπασμούς μπορεί να είναι μια μοναδική πρόκληση. Ωστόσο, η παροχή κινήτρων σε κάθε αγοραστή να ολοκληρώσει το checkout είναι αυτό που οδηγεί τελικά σε επιχειρηματικά αποτελέσματα τα eCommerce eshops.

Νέα δεδομένα ποσοστών conversion στο eCommerce

Το πιο πρόσφατο  Ecommerce Conversion Report from Digital Commerce 360 ​​αναλύει τους τύπους εμπόρων που έχουν τα καλύτερα αποτελέσματα στο σημερινό digital περιβάλλον. Το πιο σημαντικό, που παρουσιάζει η αναφορά είναι τα παραδείγματα των στρατηγικών conversion που φαίνεται να αρέσουν στους αγοραστές, καθώς και τις στρατηγικές που οι επιτυχημένοι online λιανοπωλητές λένε ότι λειτουργούν για αυτούς.

conversion

Αναφορά eCommerce conversion 2024

Αρχικά, ρίξτε μια ματιά στον τρόπο με τον οποίο μεταβλήθηκαν τα conversion το 2023. Σύμφωνα με την ανάλυση των αποτελεσμάτων του Digital Commerce 360 ​​από εμπόρους λιανικής που κατατάσσονται στη βάση δεδομένων Top 1000, οι 2000 λιανοπωλητές με την υψηλότερη κατάταξη στη Βόρεια Αμερική με βάση τις πωλήσεις ιστού είδαν τα ποσοστά conversion τους να πέφτουν στο 2,7% 2023. Αυτό μειώθηκε από 2,8% το 2022.

Η ετήσια αλλαγή στα ποσοστά conversion διέφερε ελαφρώς μεταξύ των κατηγοριών. Για παράδειγμα, οι consumer brand manufacturers μειώθηκαν στο 2,4%, το χαμηλότερο μεταξύ των κατηγοριών, από 2,5% το 2022. Οι direct marketers παρέμειναν η πιο επιτυχημένη κατηγορία με 3,7%. Ωστόσο, ακόμη και αυτό μειώθηκε από 3,9% το 2022 και 4,1% το 2021.

conversion rate

Στρατηγικές που λειτουργούν

Τι κάνουν λοιπόν οι online έμποροι λιανικής για να ελαχιστοποιήσουν το cart-abandonment και να διατηρήσουν καλύτερα ποσοστά conversion; Η νέα έκθεση αναλύει τις προσεγγίσεις και τις βέλτιστες πρακτικές μεταξύ εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των Ikea, Overstock, Newegg και άλλων, με πληροφορίες για τις επιλογές και τις προτεραιότητες που θεωρούν ότι μεταφράζονται σε πωλήσεις.

Οι έμποροι που εργάζονται στο eCommerce μπορούν να επεκτείνουν τα σύνολα εργαλείων τους σε τομείς όπως:

  • Οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους αγοραστές
  • Λήψη τιμής και shipping right
  • Γνωρίζοντας τι να δοκιμάσετε στα social media
  • Διατήρηση του customer service στο επίκεντρο
  • Εμπειρίες από κινητό
  • Επιλογές παντός καναλιού
  • Personalization
eCommerce: Τι έδειξαν περισσότερες από 1.000 δοκιμές τιμής
Τι είναι οι δοκιμές τιμής και πώς επηρεάζουν το eCommerce; Τι μας λένε τα νέα pricing tests;

To Ecommerce Conversion Report περιέχει επίσης στοιχεία από αποκλειστικά δεδομένα ερευνών που περιέχονται στα κεφάλια των αγοραστών, ρωτώντας τους σχετικά με τις διαφημίσεις των online πλατφορμών στις οποίες είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ και ποιοι είναι οι πιο συνηθισμένοι λόγοι που αφήνουν αντικείμενα στα καλάθια αγορών τους.

Τα ευρήματα της έρευνας είναι σημαντικά για το eCommerce, επειδή παρουσιάζουν τις στρατηγικές και τις τακτικές που εφαρμόζουν οι online λιανοπωλητές για τη βελτίωση των ποσοστών conversion το 2024. Παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες και προτάσεις με βάση τα πιο πρόσφατα δεδομένα και τις τάσεις στο τοπίο του digital eCommerce.